Nou inderdaad, ze heeft alleen maar mooie jurken aangehad, behalve nu. Plastic pioenroos op haar boezem, mwahquote:
Das karamellisatie. Das lekkerquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:04 schreef Verida het volgende:
Ik ben denk ik een ouderwetse kok....ik vind dat er flink verbrande randjes aan het vlees en de kool zitten,...
Hahaquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:16 schreef Verida het volgende:
[..]
als ik hier dingen laat "karamelliseren" smaakt het verbrand
Ook deze opdracht heeft niet echt te maken met creativiteit bij de recepten.quote:
Oh, you lucky bastardquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:30 schreef ReplaR het volgende:
Ik ga niet het hele weekend wachten, ik heb een link gevonden
Geweldig om te zien ja en inderdaad zijn kleinere creaties zijn vaak nog mooier om te zien (door de details aan de binnenkant ook) dan de grote dieren van chocolade etc.quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:02 schreef Postbus100 het volgende:
Net even een iets ander filmpje, maar zeer kenmerkend voor zijn kanaal:
https://youtube.com/shorts/UDaiV2jS_3I?si=6tU77wkKgMPghe9c
Jep, dat is altijd het jammere van de grande finale.quote:Op maandag 6 november 2023 19:40 schreef Verida het volgende:
ik vind eigenlijk dat deze opdracht niets meer te maken heeft met creatief koken, of beheersen van technieken.
Het is het volgen van een zeer uitgebreid beschreven recept, maar zonder eigen creatieve inbreng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |