Het is best een onpersoonlijk seizoen ja, in vergelijking met andere jaren. Misschien ook omdat de de audities niet uit hebben gezonden.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:12 schreef Kanaroe het volgende:
Ook voor het eerst dat we een klein inkijkje in iemands privéleven kregen volgens mij.
Theo met zijn familie en de buitenoven/-grill. En dat hij kinderen heeft wist ik ook nog niet.
Dat heeft vrij lang geduurd.
Op zich hoefden die inkijkjes van mij ook niet per se hoor. Maar het viel wel op nu.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is best een onpersoonlijk seizoen ja, in vergelijking met andere jaren. Misschien ook omdat de de audities niet uit hebben gezonden.
Dit wisten we al. Met dank aan Em31quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
Presentatie voor 2024 is bekend. Dus wie gaat Jock vervangen.
EN wie gaat Melissa vervangen.
https://thelatch.com.au/masterchef-australia-2024-details/
Zover lees ik nooit terug.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:34 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dit wisten we al. Met dank aan Em3
Zie vorig topic
Goed gezien, Rhi is niet lekkerquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:58 schreef franklop het volgende:
Andy die Rhi van haar idee afhaalt vind ik heel bijzonder.
Overigens leek Rhiannon te missen in voorstuk voor morgen?
Nou...dat viel mij ook op.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:43 schreef franklop het volgende:
Tevens is hij niet altijd sympathiek in zijn commentaar.
Hoorde niet goed hoe hij het zei, maar het werd vertaalt als 'die sukkels'.
Ja, en hij was ook recepten ontwikkelaar bij Coles.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:41 schreef franklop het volgende:
Brent heeft echt dat voordeel nog steeds van eerder gekookt te hebben in MC. Ook telkens zeggen dat hij nog wat gerechten paraat heeft enzo
Oneerlijk veel voordeel zo jaquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, en hij was ook recepten ontwikkelaar bij Coles.
En wie is een van de sponsors…
Oooooh? Receptontwikkelaar voor Coles..quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, en hij was ook recepten ontwikkelaar bij Coles.
En wie is een van de sponsors…
Was tussen zijn eerste en tweede deelnamequote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:26 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oooooh? Receptontwikkelaar voor Coles..
Vóór, tijdens of ná zijn (eerste en/of tweede) deelname aan MC?
Vragen, vragen
Het blijft TV natuurlijk en een groot 'ons kent ons'.
Brent wordt vast de grote winnaar, ik voel em al aankomen.
Ah, bedankt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Was tussen zijn eerste en tweede deelname
Dit kan echt niet.quote:
Ik zie liever Deccie winnen, die is het meest gegroeid als kok. En die gaat wel uitdagingen aan, bijvoorbeeld bij desserts.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 06:57 schreef franklop het volgende:
Begrijp mij niet verkeerd, hij zou het verdienen te winnen gezien zijn consistentie, maar hij heeft van koken zijn beroep gemaakt en dat is iets wat nooit mocht bij MC als voorwaarde..
Net als Malissa trouwens, die een foodblog/vlog heeft
Volgens mij was het an sich wel een goed recept. Maar Cath was weer zó chaotisch dat ze domme fouten ging maken. Ze zou geen goeie chefkok voor een drukke keuken zijn!quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:48 schreef Em31 het volgende:
Net de aflevering van vrijdag gekeken. Cath haar dessert.. en dan zit je in de top 5. Misschien waren de meeste goede amateurchefs toch op dit jaar.
Wij hadden juist het idee dat hij juist enorm aan het genieten was (vooral met het eten zeg maar)quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:07 schreef Verida het volgende:
Misschien komt het doordat ik al weet dat Jock overleden is, vlak na de finale. Maar ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat Jock dit seizoen anders is, minder vrolijk, minder betrokken en de onderlinge grapjes zijn ook een stuk minder dit jaar ( vind ik)
Dus misschien is het wel goed dat er volgend jaar een verandering van jury leden is. Melissa vond ik dit seizoen ook een stuk minder leuk eigenlijk.
De kandidaten vind ik dit seizoen wel heel leuk (behalve Brent, die vind ik echt niets)
Declan is mijn favoriet
ik denk dat de stress ook wel toeslaat nu ze zo dichtbij de finale zijn.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:01 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Volgens mij was het an sich wel een goed recept. Maar Cath was weer zó chaotisch dat ze domme fouten ging maken. Ze zou geen goeie chefkok voor een drukke keuken zijn!
Ik vond het wel sneu voor haar dat ze zo moest huilen.
Ik denk ook dat ze er al eerder uit was geweest als ze vaker in die pressure test was beland. Maar inderdaad, de manier waarop was wel sneu.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:01 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Volgens mij was het an sich wel een goed recept. Maar Cath was weer zó chaotisch dat ze domme fouten ging maken. Ze zou geen goeie chefkok voor een drukke keuken zijn!
Ik vond het wel sneu voor haar dat ze zo moest huilen.
Jazeker. Stress slaat toe. Brent kon er maar slecht mee omgaan trouwens, volgens mij waant hij zich onoverwinnelijk tegenover, met name, de vrouwelijke kandidatenquote:Op maandag 30 oktober 2023 17:44 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat de stress ook wel toeslaat nu ze zo dichtbij de finale zijn.
Zelfs Brent had een gigantische misser.
Helemaal eens, zeker over Rhiannon vs. Cath en de smaken.quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:28 schreef Postbus100 het volgende:
Ik denk dat:
4: Rhiannon (kan nog steeds niet wennen aan die naam)
3: Theo
2: Declan
1: Baardmans Brent
1 en 2 kan nog wisselen.
Overigens had ik gedacht dat Rhiannon er al lang en breed uit zou zijn. Geen idee hoe die zover heeft kunnen komen. Ik gok beheerstheid. Iets dat ze meer had dan Cath. Maar Cath had de smaken en het gevoel. Jammer dat ze zo chaotisch is, anders had ze het kunnen winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |