Nee, dit is een regel die al heel lang bestaat.quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:06 schreef Managarm het volgende:
Was die regel niet tegen het stuiteren ingevoerd?
Ok, beetje zuur voor de desbetreffende coureurs. Maar die auto's staan ook zo laag dat het vragen over problemen is.quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:08 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nee, dit is een regel die al heel lang bestaat.
Het is wel Perez hè.quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:12 schreef Marcoss het volgende:
Dan is het gevecht voor P2 wel meteen klaar. Dat is dan wel weer jammer
Klopt, maar dat kan ook met een verkeerde strategie te maken hebben.quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:19 schreef Netsplitter het volgende:
Charles heeft er geen lol van gehad.
Hoe lager de rijhoogte, hoe groter het grondeffect. Wat bij deze auto's de aerofactor is.quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:18 schreef Zwoerd het volgende:
Ik vraag me wel af hoeveel extra pace de te lage rijhoogte Lewis heeft gegeven.
Perez: hold my tequilla.quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:12 schreef Marcoss het volgende:
Dan is het gevecht voor P2 wel meteen klaar. Dat is dan wel weer jammer
Jammer voor Charles dit.quote:
Dat was ook de reden dat ze dichterbij Red Bull zaten, al verbaasde me dat toch wel eigenlijk.quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe lager de rijhoogte, hoe groter het grondeffect. Wat bij deze auto's de aerofactor is.
Wel degelijk iets merkbaars. En zeker als het veld zo dicht bij elkaar zit.
Die overdreven maniertjes idd.. blegh.quote:
Max had ook wat brakke remmen. Helpt ook niet mee.quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was ook de reden dat ze dichterbij Red Bull zaten, al verbaasde me dat toch wel eigenlijk.
En mensen vonden het raar dat hij zo pissig klonk over de radio.quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Max had ook wat brakke remmen. Helpt ook niet mee.
Ik kan me daar allllles over voorstellen. Anderen moeten weer wat zoeken...quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En mensen vonden het raar dat hij zo pissig klonk over de radio.
Ik wil die mensen wel eens zien rijden op hoge snelheid met brakke remmen.
TeamLH wordt niet fijn wakker.quote:
Change your focking car.quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:43 schreef beantherio het volgende:
Hoe is dit in vredesnaam mogelijk. Was Mercedes niet juist het team dat aanstuurde op de geforceerde verhoging van de rijhoogte aan het begin van dit jaar? En nu zijn juist zij het die gepakt worden op het te laag afstellen van de auto.
dat was vorig jaar na Baku toch?quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:43 schreef beantherio het volgende:
Hoe is dit in vredesnaam mogelijk. Was Mercedes niet juist het team dat aanstuurde op de geforceerde verhoging van de rijhoogte aan het begin van dit jaar? En nu zijn juist zij het die gepakt worden op het te laag afstellen van de auto.
Je moet het zuur van team LH lezenquote:Op maandag 23 oktober 2023 07:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah gelukkig, kan Mercedes ook niet gaan janken dat ze zijn gecontroleerd en Max niet
Na, je hebt ook nog zelf de keuze om die rijhoogte af te stellen. De baan is een gegeven.quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:45 schreef Nebelwerfer het volgende:
Lullig is het wel. Zal geen opzet zijn geweest.
Stevige kritiek op het circuit zou wel op zijn plek zijn.
In de wetenschap dat de dikte van de plank een issue kan zijn bij hobbelige circuits kun je natuurlijk een veilige marge opzoeken. Wat ik ervan begrijp is dat het ruim 20 jaar geleden is dat dit soort overtredingen zijn waargenomen, dus hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:45 schreef Nebelwerfer het volgende:
Dat heet karmaquote:Op maandag 23 oktober 2023 08:43 schreef beantherio het volgende:
Dat dacht ik origineel ook maar o.b.v. wat ik net opzocht lijkt het pas begin dit jaar ingevoerd te zijn.quote:
Ehhh wat!quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:45 schreef Nebelwerfer het volgende:
Het is best wel moeilijk omdat je nu groundeffect auto's hebt en dat beter werkt als de auto zo laag mogelijk staat.quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:47 schreef beantherio het volgende:
[..]
In de wetenschap dat de dikte van de plank een issue kan zijn bij hobbelige circuits kun je natuurlijk een veilige marge opzoeken. Wat ik ervan begrijp is dat het ruim 20 jaar geleden is dat dit soort overtredingen zijn waargenomen, dus hoe moeilijk kan het zijn?
Share, pls?quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet het zuur van team LH lezen
Niet normaal
Doorgestoken kaartquote:
Dat zekersquote:Op maandag 23 oktober 2023 08:45 schreef Nebelwerfer het volgende:
Als ze dat wisten dan is er geen excuus.quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat zekers
Er wordt al jaren geklaagd dat het circuit hobbelig is
Dat ook, maar het circuit heeft ook een onderhoudsbeurt nodigquote:Op maandag 23 oktober 2023 08:53 schreef Managarm het volgende:
[..]
Als ze dat wisten dan is er geen excuus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |