Welke andere 2 zijn gecontroleerd?quote:Op maandag 23 oktober 2023 07:31 schreef Rianne84 het volgende:
Maar van 4 gecontroleerde auto's zijn er 2 dsq. Wat zegt dat over de rest van het veld?
Max en Landoquote:Op maandag 23 oktober 2023 07:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Welke andere 2 zijn gecontroleerd?
Ah gelukkig, kan Mercedes ook niet gaan janken dat ze zijn gecontroleerd en Max nietquote:
🤨quote:Op maandag 23 oktober 2023 07:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Weet je wat jammer is? Dat Hamilton en zijn apologeten constant iedereen lopen beschuldigen,
Zonde ja. Erg jammer.quote:Op maandag 23 oktober 2023 06:58 schreef trein2000 het volgende:
Hamilton gediskwalificeerd? Wat jammer nou.
Nee, dit is een regel die al heel lang bestaat.quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:06 schreef Managarm het volgende:
Was die regel niet tegen het stuiteren ingevoerd?
Ok, beetje zuur voor de desbetreffende coureurs. Maar die auto's staan ook zo laag dat het vragen over problemen is.quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:08 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nee, dit is een regel die al heel lang bestaat.
Het is wel Perez hè.quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:12 schreef Marcoss het volgende:
Dan is het gevecht voor P2 wel meteen klaar. Dat is dan wel weer jammer
Klopt, maar dat kan ook met een verkeerde strategie te maken hebben.quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:19 schreef Netsplitter het volgende:
Charles heeft er geen lol van gehad.
Hoe lager de rijhoogte, hoe groter het grondeffect. Wat bij deze auto's de aerofactor is.quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:18 schreef Zwoerd het volgende:
Ik vraag me wel af hoeveel extra pace de te lage rijhoogte Lewis heeft gegeven.
Perez: hold my tequilla.quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:12 schreef Marcoss het volgende:
Dan is het gevecht voor P2 wel meteen klaar. Dat is dan wel weer jammer
Jammer voor Charles dit.quote:
Dat was ook de reden dat ze dichterbij Red Bull zaten, al verbaasde me dat toch wel eigenlijk.quote:Op maandag 23 oktober 2023 08:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe lager de rijhoogte, hoe groter het grondeffect. Wat bij deze auto's de aerofactor is.
Wel degelijk iets merkbaars. En zeker als het veld zo dicht bij elkaar zit.
Die overdreven maniertjes idd.. blegh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |