Met dat 2e bedoelde ik de uitspreken van pa Perez en Marko, niet dat over de autoquote:Op zondag 22 oktober 2023 23:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus gewoon onzin. Iederen kenner, en dan bedoel ik niet de FOK!-deskundige, maar gewoon echte kenners, zeggen dat dat onzin is en dat het niet zo werkt. Echter wordt dat verhaal wel de wereld in geholpe door de media en daarna maken bepaalde fans daar dankbaar misbruik van. Britse media heeft belachelijk veel "macht" en bereik wat dat betreft, dus dat afdoen als onzin is echt te makkelijk.
Dat was ook een mooie ja, "we'll talk about this after the race" zei hij nogquote:Op zondag 22 oktober 2023 23:31 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat was ook wel een mooieBoos worden op je team omdat je Sainz voorbij moet laten om vervolgens om de oren gereden te worden door Perez .... nou daarom dus lul.
Het is niet eens nodig dat ik dit doe omdat je het prima zelf kunt vinden, maar als je erop staat:quote:
Die 2e plaats gaat hij verliezen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis nog 19 punten van Sergio. Oeieh 👀
Dat wordt een groot feest als hij nog 2e wordt hoorquote:Op zondag 22 oktober 2023 23:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
die upgrade van de merc werkte hier goed.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:38 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Die 2e plaats gaat hij verliezen.
Mag duidelijk zijn dat ik geen fan van hem ben, maar ondanks al zijn gezeur en gezeik heeft hij wel weer een seizoen lang stabiel gereden, terwijl Perez in de zogenaamde "oh zo dominante" RB al wekenlang weinig laat zien. Wat dat betreft verdient Lewis wel die 2e plek.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat wordt een groot feest als hij nog 2e wordt hoor
dat zeker, ook het vuur brand flink bij Lewis.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die upgrade van de merc werkte hier goed.
Heb eerder het idee dat het vergelijkbaar is met de topjaren van Lewis waarbij RB aan het eind elke keer dichtbij kwam om er daarna aan het begin van het seizoen weer ver achter te zitten..quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:40 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
dat zeker, ook het vuur brand flink bij Lewis.
Mochten ze dat doortrekken naar volgend jaar bij Mercedes dan word het weer een spannend kampioenschap.
Hij liet Hamilton komen in de laatste 3-4 ronden, vanaf dat moment was de buit wel binnen en kon ie op de remmen letten. 0 track limits hèquote:Op zondag 22 oktober 2023 23:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarom zou hij met deze voorsprong winnen als het ook met 5/6 seconden kan dan?
Oh, eens hoor, vraag me alleen af of dat plek 2 of 3 hem veel boeit verder, zeker met zo’n straatlengte achterstand. Die wil vooral nog die zegequote:Op zondag 22 oktober 2023 23:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mag duidelijk zijn dat ik geen fan van hem ben, maar ondanks al zijn gezeur en gezeik heeft hij wel weer een seizoen lang stabiel gereden, terwijl Perez in de zogenaamde "oh zo dominante" RB al wekenlang weinig laat zien. Wat dat betreft verdient Lewis wel die 2e plek.
Denk ook dat ie een beetje aan het freewheelen was tot de finish ...quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Max niets meer achter de hand had.
Dat is toch wel ontslag voor checo hoop ikquote:Op zondag 22 oktober 2023 23:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hij is ook een winner dus alleen winnen telt, maar als je kijkt hoe kansloos ze vorig jaar waren en hoe slecht ze begonnen dit jaar is hij denk ik wel blij als hij die 2e plek kan pakken, want dan heeft hij toch de rocketship verslagen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, eens hoor, vraag me alleen af of dat plek 2 of 3 hem veel boeit verder, zeker met zo’n straatlengte achterstand. Die wil vooral nog die zege
Maar nu was het verschil zo klein dat een foutje in de laatste ronde of pech met achterblijvers de zege had kunnen kostenquote:Op zondag 22 oktober 2023 23:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij liet Hamilton komen in de laatste 3-4 ronden, vanaf dat moment was de buit wel binnen en kon ie op de remmen letten. 0 track limits hè
Allemaal oostenrijk 2022.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:37 schreef Repentless het volgende:
[..]
Het is niet eens nodig dat ik dit doe omdat je het prima zelf kunt vinden, maar als je erop staat:
https://www.volkskrant.nl(...)aar-gedrag~bc2593d4/
https://sportnieuws.nl/fo(...)vrouw-hebben-gezien/
https://racingnews365.nl/(...)l-mens-doet-dat-niet
https://www.ad.nl/formule(...)-hooligans~a497b914/
Ik krijg een huilverhaal over Monza, m.b.t. de 'giftige sfeer' (quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Allemaal oostenrijk 2022.
Niet dat ik het goed praat, absoluut niet.
Maar er zitten bij elke race nederlanders op de tribunes. En daar hoor je nooit iets over.
Omdat daar niks gebeurd.
Precies genoegquote:Op zondag 22 oktober 2023 23:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar nu was het verschil zo klein dat een foutje in de laatste ronde of pech met achterblijvers de zege had kunnen kosten
Ik denk dat hij buiten de auto ook een enorm aardige kerel is. In de officiële F1 podcast zei Tom Clarkson eens dat Max aanbood om voor hem een flesje water te dragen onderweg naar de pits omdat hij zijn handen vol had. Kleine dingen, maar als je echt een lul bent doe je dat niet.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:35 schreef Jane het volgende:
[..]
O, eens. Dat maakt hem in mijn ogen ook juist (nog) sympathieker. Ook het feit dat hij zich er dus niks van aantrekt dat het volgens sommige 'machos' niet stoer is om een relatie te hebben met een vrouw met een kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |