Binnen een race is Max een klootzak. Maar alle WDC's zijn klootzakken en de meeste coureurs ook. Anders kom je niet in de F1quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:23 schreef Jane het volgende:
Ik vind Max eigenlijk altijd wel opvallend sympathiek juist.
Iig buiten de race, maar in de race gelden sowieso andere regels.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Doe eens meerdere bronnen van die misdragingen in het buitenland.
https://www.xgn.nl/nieuws(...)n-en-zijn-supportersquote:Meer wangedrag in de Formule 1
Het is niet de eerste keer dit seizoen dat fans zich misdragen. In Oostenrijk zouden er bijvoorbeeld vrouwen zijn belaagd door Nederlandse fans, omdat ze merchandise van Lewis Hamilton aan hadden. Het gedrag van de ‘supporters’ werd destijds sterk afgekeurd door Verstappen.
Lees ook: Weer veel kritiek op Viaplay bij F1 GP van Monza
Later tijdens de Grand Prix van Hongarije ging het weer mis. Toen waren er fans die de pet van Hamilton in brand staken. Ook toen waren er harde woorden van de regerend wereldkampioen.
Dat is ook iets wat grotendeels door de (Britse) media de wereld in is geholpen. Aangewakkerd door de vader van Perez en domme uitspraken van Helmut etc.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat de Mexicanen nu boos zijn bijvoorbeeld? Dat lijkt me dan weer niet
Toont m.i. aan dat hij een minder oppervlakkige lul is dan sommige van z'n mede-coureurs.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
toch blijft hij bij Kelly met haar kind van een ander, erg bijzonder.
Social media zorgt er wel voor dat dit enorm wordt overtrokken. Ik weet nog dat twitter vorig jaar 3 dagen in brand stond omdat 1 persoon het grappig vond om een Mercedes petje in brand te steken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Doe eens meerdere bronnen van die misdragingen in het buitenland.
Ik geloof nooit dat Max niets meer achter de hand had.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, je kan beter met een rustige kalme stem zonder emotie vertellen dat je team je keer op keer naait, strategie nooit klopt, je nooit een gat kan dichtrijden om vervolgens maar één rondje tekort te komen om de overwinning te pakken en je team te bedanken alsof je hebt gewonnen
Dat is 1 bron. En zouden is geen 100% bevestiging.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:29 schreef Repentless het volgende:
[..]
[..]
https://www.xgn.nl/nieuws(...)n-en-zijn-supporters
Het komt door Sky en Hamilton!!!
quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Toont m.i. aan dat hij een minder oppervlakkige lul is dan sommige van z'n mede-coureurs.
Wie weet houd hij wel echt van haar?Het moet toch niet gekker worden.
Dit, Leclerc was bijv ook lekker bezig vandaag.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Moet je eens meeluisteren met iemand anders. De emoties lopen bij iedereen hoog op. Daarmee om kunnen gaan is wat het beroep van race engineer inhoudt.
Ja, ik snap wel dat hij daar zo lang mogelijk wil zijnquote:Op zondag 22 oktober 2023 23:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Max gaat wel gelijk door naar Mexico. Volgens Olav
Dat was ook wel een mooiequote:Op zondag 22 oktober 2023 23:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dit, Leclerc was bijv ook lekker bezig vandaag.
Het is het werk van de engineer om de rijder weer rustig en gefocussed te krijgen.
En de meeste kneuzen nemen het zonder enigsins na te denken blind aan en over.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:30 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Social media zorgt er wel voor dat dit enorm wordt overtrokken. Ik weet nog dat twitter vorig jaar 3 dagen in brand stond omdat 1 persoon het grappig vond om een Mercedes petje in brand te steken.
Het heeft vooral met tijdzones te maken. Als je terug naar Europa gaat en daarna weer naar Mexico heb je 2x jet lag, wat de prestaties niet ten goede komt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, ik snap wel dat hij daar zo lang mogelijk wil zijn
Waarom wil je dat ik hier meerdere bronnen ga plaatsen? Als je erop googelt, vind je genoeg links. Of is dat slopen van reclameborden etc. allemaal niet gebeurd?quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is 1 bron. En zouden is geen 100% bevestiging.
Dat 2e lijkt me daarin veel belangrijker dan de media eigenlijk.. maar goed, daarin verschillen we dan van mening, primaquote:Op zondag 22 oktober 2023 23:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is ook iets wat grotendeels door de (Britse) media de wereld in is geholpen. Aangewakkerd door de vader van Perez en domme uitspraken van Helmut etc.
Dat hele gebeuren dat RB de auto om Max heeft gebouwd en geen kut geeft om Perez etc ....
daarom is hij dus niet zo onsympathiek, als sommige hier denkenquote:Op zondag 22 oktober 2023 23:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Toont m.i. aan dat hij een minder oppervlakkige lul is dan sommige van z'n mede-coureurs.
Wie weet houdt hij wel echt van haar?Het moet toch niet gekker worden.
Jij beweert, dus bewijst.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:32 schreef Repentless het volgende:
[..]
Waarom wil je dat ik hier meerdere bronnen ga plaatsen? Als je erop googelt, vind je genoeg links. Of is dat slopen van reclameborden etc. allemaal niet gebeurd?
Het zal niet alleen daar aan gelegen hebben, maar hij reed even met een stuk van een wagen van iemand anders rond.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:32 schreef DX11 het volgende:
Ricciardo is het wel echt behoorlijk verleerd hè, bizar hoe iemand zo snel zo veel slechter kan worden. Maar hij had super goed getest in de redbull toch? Allemaal zo tegenstrijdig..
Ja, maar dat is dus gewoon onzin. Iederen kenner, en dan bedoel ik niet de FOK!-deskundige, maar gewoon echte kenners, zeggen dat dat onzin is en dat het niet zo werkt. Echter wordt dat verhaal wel de wereld in geholpe door de media en daarna maken bepaalde fans daar dankbaar misbruik van. Britse media heeft belachelijk veel "macht" en bereik wat dat betreft, dus dat afdoen als onzin is echt te makkelijk.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat 2e lijkt me daarin veel belangrijker dan de media eigenlijk.. maar goed, daarin verschillen we dan van mening, prima
https://www.formula1.com/(...)m3qyXTOdHzAGQGJ.htmlquote:Op zondag 22 oktober 2023 23:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
buiten de auto is dat heel anders
Waarom zou hij met deze voorsprong winnen als het ook met 5/6 seconden kan dan?quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Max niets meer achter de hand had.
O, eens. Dat maakt hem in mijn ogen ook juist (nog) sympathieker. Ook het feit dat hij zich er dus niks van aantrekt dat het volgens sommige 'machos' niet stoer is om een relatie te hebben met een vrouw met een kind.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daarom is hij dus niet zo onsympathiek, als sommige hier denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |