abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 november 2023 @ 00:06:46 #226
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_211208758
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Wat een waardeloze uitzending, 'Petertjes' (dus je weg laten stemmen) moeten verboden worden in dit programma waarin je een spel speelt. Je moet altijd het spel spelen, als je weg wil moet je gewoon zelf opstappen, punt! Programma gaat kapot aan dit soort idioterie telkens! Nog die sLINKSE Krista erin, nou volgende week dan maar! Maar blijkbaar vind RTL het wel prima zo'n links draaiende yoghurt eter in de show. Willem is trouwens ook AF wat mij betreft. Ben trouwens steeds meer teamMark aan het worden, beetje de beste van de slechtste want ik zou niet anders weten die dit programma verdiend te winnen op dit moment.
Guido.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_211208820
Ja wellicht, als hij niet in kamp Krista zit tenminste.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211208856
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Wat een waardeloze uitzending, 'Petertjes' (dus je weg laten stemmen) moeten verboden worden in dit programma waarin je een spel speelt. Je moet altijd het spel spelen, als je weg wil moet je gewoon zelf opstappen, punt! Programma gaat kapot aan dit soort idioterie telkens! Nog die sLINKSE Krista erin, nou volgende week dan maar! Maar blijkbaar vind RTL het wel prima zo'n links draaiende yoghurt eter in de show. Willem is trouwens ook AF wat mij betreft. Ben trouwens steeds meer teamMark aan het worden, beetje de beste van de slechtste want ik zou niet anders weten die dit programma verdiend te winnen op dit moment.
Mark of Guido
pi_211208860
Bij het editen van de afleveringen wordt vast wel ingecalculeerd hoe eventueel social media op de uitzendingen gaat reageren toch?
  maandag 6 november 2023 @ 01:42:15 #230
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_211208925
Echt irritant die Maxim, naar huis willen janken maar wel zelf zijn stem uitbrengen :r
Stap gewoon op voór de stemming }:|

[ Bericht 27% gewijzigd door Flow3r op 06-11-2023 01:51:25 ]
pi_211209199
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 01:42 schreef Flow3r het volgende:
Echt irritant die Maxim, naar huis willen janken maar wel zelf zijn stem uitbrengen :r
Stap gewoon op voór de stemming }:|
dat dus.

stem dan op iemand die je niet verwacht dat hij/zij eruit gestemd gaat worden, maar niet alsnog op Krista, terwijl je weet dat die weer veel stemmen gaat krijgen.

of stap gewoon voor de stemming op.
pi_211209214
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 22:36 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Denk het ook niet. ;(
[..]
Mark mag er van mij meteen uit. Die is alleen leuk als er geen spel is. :')
Ja die had mazzel dat hij redelijk afgezonderd was tot nu toe en valt rap door de mand nu
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Redactie Sport maandag 6 november 2023 @ 07:59:21 #233
274204 crew  Mexicanobakker
pi_211209234
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 22:30 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Meh ik vrees toch dat Krista geen 3e ontsnapping gegund wordt
Lijkt me ook niet. Mark is in bepaalde kringen te populair én rancuneus. En Krista gaat denk ik geen proef winnen, die is oké maar niet top in het spel.

Daarna is denk ik het bondje Mark/Guido/Iris/Jochem (al is het nog niet helemaal duidelijk of het zo gaat vallen als Krista weg is) het sterkst en die zullen wel kiezen of ze eerst Willem of Ilse lozen, of toch eerst Radmillo of Floris.

Omdat Mark die munt heeft en op deze manier lang overleeft zal die in ieder geval wel de halve finales halen. Guido is een allemansvriend en Iris is de zwakste van het stel dus die schrijf ik ook op met potlood.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_211209275
Ik heb gisteren niet alles gehoord, maar is er nu gevraagd of er iemand een munt in wilde zetten bij de stemming?

Dat werd volgens mij de andere keren wel gevraagd voor de stemming.
pi_211209383
Ik snap ook niet dat het weg laten stemmen iedere keer wordt toegelaten.
pi_211209510
Wel bijzonder dat je een nieuwe regel toevoegt waarbij het voordelig is om een proef te verliezen, zeker als je weet dat je goed bent in een individuele proef.. neem toch aan dat dat niet de bedoeling is geweest?
pi_211209534
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 08:11 schreef Verida het volgende:
Ik heb gisteren niet alles gehoord, maar is er nu gevraagd of er iemand een munt in wilde zetten bij de stemming?

Dat werd volgens mij de andere keren wel gevraagd voor de stemming.
Volgens mij zat het niet in de uitzending inderdaad. Kan zijn dat het wel gevraagd is uiteraard
pi_211209537
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 08:55 schreef Marcoss het volgende:
Wel bijzonder dat je een nieuwe regel toevoegt waarbij het voordelig is om een proef te verliezen, zeker als je weet dat je goed bent in een individuele proef.. neem toch aan dat dat niet de bedoeling is geweest?
Dat is ook een heel raar mechanisme ja... wat mij betreft echt een flater.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_211209680
Wauw, 1 seconde terug in een groep en Mark valt gelijk door de mand :D Typisch :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_211209702
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 08:59 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Volgens mij zat het niet in de uitzending inderdaad. Kan zijn dat het wel gevraagd is uiteraard
als het wel gevraagd is, vind ik het wel jammer dat het niet in de uitzending te zien was, De reacties van Mark en Ilse hierop had ik graag gezien.
pi_211209837
O ja, Frogger is weer eens niet gewoon slecht in iets/alles, maar het komt omdat hij als laatste aan de beurt is :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Redactie Sport maandag 6 november 2023 @ 09:37:09 #242
274204 crew  Mexicanobakker
pi_211209847
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 09:23 schreef Verida het volgende:

[..]
als het wel gevraagd is, vind ik het wel jammer dat het niet in de uitzending te zien was, De reacties van Mark en Ilse hierop had ik graag gezien.
Iris*
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_211210221
*O* Frogger lekker terug naar huis om zn vriendinnetje weer even in elkaar te pemmen *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_211210492
Vrees met grote vrezen dat Krista volgende week 'ineens' wel een proef gaat winnen, de productie van ER is haar goed gezind...
Allemaal cabaretteketet!
pi_211210517
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 10:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
*O* Frogger lekker terug naar huis om zn vriendinnetje weer even in elkaar te pemmen *O*
? Ik was wel teamMaxim maar deze actie, je laten wegstemmen en toch nog even op Krista stemmen. Ja, doe dat dan niet. Je speelt het spel als je zelf blijft maar niet als je je laat wegstemmen door die schapen die dat vervolgens braaf op je gaan stemmen. Ik vind dat die zich ook even achter hun oren mogen krabben. Nogmaals je speelt een spel, dan ga je toch niet mee in het gezeur dat iemand naar huis wil. Die stemmen zijn te kostbaar voor dit soort ongein! En nogmaals, daar moet echt wat aan gedaan worden vanaf komend seizoen dat dit niet meer voor komt. ik vind dat bij echte RLS ook vermoeiend, maar helemaal in deze show.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211210544
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 11:08 schreef freaky40 het volgende:

[..]
? Ik was wel teamMaxim maar deze actie, je laten wegstemmen en toch nog even op Krista stemmen. Ja, doe dat dan niet. Je speelt het spel als je zelf blijft maar niet als je je laat wegstemmen door die schapen die dat vervolgens braaf op je gaan stemmen. Ik vind dat die zich ook even achter hun oren mogen krabben. Nogmaals je speelt een spel, dan ga je toch niet mee in het gezeur dat iemand naar huis wil. Die stemmen zijn te kostbaar voor dit soort ongein! En nogmaals, daar moet echt wat aan gedaan worden vanaf komend seizoen dat dit niet meer voor komt. ik vind dat bij echte RLS ook vermoeiend, maar helemaal in deze show.
Ik snap het ook niet helemaal, ik meen me te herinneren (weet het niet meer helemaal zeker, kan ook een andere RLS geweest zijn) dat de productie wel eens iets gezegd heeft van "die en die heeft iedereen gevraagd op hem/haar te stemmen, dus die persoon mag nu naar huis. Stemming gaat daarna gewoon door en de weggestemde persoon gaat niet naar huis, maar krijgt een zwarte stem voor de volgende ronde. Dus de productie maakt ook een keuze om hier niks mee te doen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_211210741
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 11:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik snap het ook niet helemaal, ik meen me te herinneren (weet het niet meer helemaal zeker, kan ook een andere RLS geweest zijn) dat de productie wel eens iets gezegd heeft van "die en die heeft iedereen gevraagd op hem/haar te stemmen, dus die persoon mag nu naar huis. Stemming gaat daarna gewoon door en de weggestemde persoon gaat niet naar huis, maar krijgt een zwarte stem voor de volgende ronde. Dus de productie maakt ook een keuze om hier niks mee te doen.
Maar dat is als de persoon er ook echt zelf uit gaat (zoals vorige week bij Jaimie), niet als ze het op deze manier proberen te spelen toch?
pi_211210745
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 11:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik snap het ook niet helemaal, ik meen me te herinneren (weet het niet meer helemaal zeker, kan ook een andere RLS geweest zijn) dat de productie wel eens iets gezegd heeft van "die en die heeft iedereen gevraagd op hem/haar te stemmen, dus die persoon mag nu naar huis. Stemming gaat daarna gewoon door en de weggestemde persoon gaat niet naar huis, maar krijgt een zwarte stem voor de volgende ronde. Dus de productie maakt ook een keuze om hier niks mee te doen.
Dus dat. Het is gewoon een faal dat ze dit laten gebeuren en verpest het spel.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211210785
Ernst Paul God stuurde ze gewoon naar huis inderdaad. _O_
pi_211210981
Die Maxim, zich uitsloven om geen laatste te worden, meegaan naar winnaars eiland en lekker meestemmen terwijl je naar huis wilt en dan op Krista ook nog terwijl je bijna zeker weet dat zij diegene is die je concurrent is
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')