Horne Oresany met de Kleine Karpaten op de achtergrondquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:10 schreef Coppi het volgende:
In welk dorp woont die boer Richard eigenlijk. Zijn boerderij ligt mooi aan de rand van een gebergte.
Horne Oresany – ongeveer een uur rijden ten noordoosten van Bratislava, regio Trnavaquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:10 schreef Coppi het volgende:
In welk dorp woont die boer Richard eigenlijk. Zijn boerderij ligt mooi aan de rand van een gebergte.
Die drie jongens hadden het best prima met elkaar van wat we er van te zien kregen. De weggestuurde vindt het uiteindelijk niet erg. Goed dat hij z'n opleidingsplannen nu gewoon kan volgen en niet naar Zweden hoeft te vertrekken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:11 schreef Pedroso het volgende:
Jezus, wat ongemakkelijk bij Bernice. Zijn alle 3 geen praters maar een gesprek op gang houden moet toch wel lukken?
Bob wordt met de week aparter terwijl ik hem eerst nog wel wilde verdedigen bij die opmerking die de rest van Fok awkward vond. Ik zie in Frankrijk nog geen vonk overslaan tussen Claudia en 1 van de andere twee. Rene heeft er wel veel zin in met z'n jaar sabbatical.quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:36 schreef kikkerrrtje het volgende:
Ik denk dat Bob zijn spullen kan gaan pakken bij het volgende keuzemoment van Claudia
Ze heeft zichzelf in de voet geschoten want ze is er nu uitgestuurd. Was ook wel erg opvallend hoe ze steeds opnieuw zijn aandacht trok. En dan ook nog denken dat het wederzijds was.quote:Op maandag 23 oktober 2023 01:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik volg dit seizoen niet heel erg meer maar wat had ik een hekel aan Eugenie haar narcisme om alle aandacht steeds op te eisen… dus de nieuwe aflevering was heerlijk én hilarisch om te zien
Onder de duim? Ja? En die Ellen, die is toch pas 39? Die kan nog best twee kinderen krijgen lijkt me zo.quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:02 schreef Jeroboam het volgende:
Bij Haico zal het tussen die kort pittige en die jonge blom gaan. Ik zie hier al dat mensen het gek vinden dat hij een kind wil maar prima als hij dat nog wil, moet ie wel voor die Jasmijn gaan. Denk wel dat het beide vrouwen zijn die hem een beetje onder de duim willen houden.
Dit is wel een héél erg gesloten vrouw zeg! Ik was allang weer naar huis gegaan. Zelfs als de mannen de moeite doen krijgen ze nog steeds weinig of geen reactie. En dan mamma erbij halen om te vragen wat ze moet doen. Die meid kan beter nog wat jaartjes wachten tot ze écht zeker weet wat ze zelf wil. De weggestuurde had gelukkig nog andere plannen en leek niet erg teleurgesteld te zijn.quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:54 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Die drie jongens hadden het best prima met elkaar van wat we er van te zien kregen. De weggestuurde vindt het uiteindelijk niet erg. Goed dat hij z'n opleidingsplannen nu gewoon kan volgen en niet naar Zweden hoeft te vertrekken.
Wat ben jij goed in al die namen onthouden zeg! Ik vergeet deze steeds opnieuw, dus erg lastig.quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:16 schreef TAmaru het volgende:
Ik ben voor Piet een beetje bang dat hij straks voor Anke kiest, maar dat Anke hem niet meer wil.
Haico lijkt af te stevenen op Ellen of Jasmijn, waarbij zijn hart denk ik uitgaat naar Ellen, maar Jasmijn wat meer opties biedt voor de toekomst.
Bij Claudia zie ik eigenlijk helemaal geen connectie met de mannen. Bob begint nu wel echt een beetje vervelend te worden. Maar Paul en René vind ik dat ook wel een beetje. Denk wel dat Bob echt naar huis mag volgende week, aangezien hij er zelf al een beetje op aanstuurde.
Bernice is nog steeds slappe hap, maar ik vond die Yorrick ook te leuk en spontaan voor haar, dus goede keuze denk ik. Ze gaat toch voor de veilige keuze. Waarschijnlijk kiest ze straks die zoon van die vrienden van haar ouders.
Richard zal misschien voor Robin kiezen, aangezien dat de leukste en intelligenste vrouw is, maar ik vrees dat Robin hem niet wil.
Gea is denk ik te makkelijk voor Piet maar je zou wel eens gelijk kunnen krijgen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:16 schreef TAmaru het volgende:
Ik ben voor Piet een beetje bang dat hij straks voor Anke kiest, maar dat Anke hem niet meer wil.
quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:27 schreef Cosima het volgende:
Bovendien zit of wil hij bij de politie, dat is ook wel een red flag.
Zou ze zelf ook niet moeten doen ;-)quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:27 schreef Cosima het volgende:
Ik vond die yorrick helemaal geen leuke jongen. Die liep al vanaf de dagdates te zeuren dat ze niet genoeg vragen stelde. Hij accepteert haar niet zoals ze is.
Aardige analyse wel. Ik vind Haico, Piet, Richard en Claudia eigenlijk opvallend volwassen en veel rust uitstralen. Netjes ook wel hoe Piet het gisteren aanpakte.quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:16 schreef TAmaru het volgende:
Haico lijkt af te stevenen op Ellen of Jasmijn, waarbij zijn hart denk ik uitgaat naar Ellen, maar Jasmijn wat meer opties biedt voor de toekomst.
Bij Claudia zie ik eigenlijk helemaal geen connectie met de mannen. Bob begint nu wel echt een beetje vervelend te worden. Maar Paul en René vind ik dat ook wel een beetje. Denk wel dat Bob echt naar huis mag volgende week, aangezien hij er zelf al een beetje op aanstuurde.
Bernice is nog steeds slappe hap, maar ik vond die Yorrick ook te leuk en spontaan voor haar, dus goede keuze denk ik. Ze gaat toch voor de veilige keuze. Waarschijnlijk kiest ze straks die zoon van die vrienden van haar ouders.
Richard zal misschien voor Robin kiezen, aangezien dat de leukste en intelligenste vrouw is, maar ik vrees dat Robin hem niet wil.
Er heerst veel racisme en seksisme bij de politie. Dat iemand bij zo n organisatie wil werken zegt mij wel wat, tenzij diegene hiervan op de hoogte is en actief wil meewerken aan verandering van binnenuit. Verder ben ik bang dat deze mannen geilen op macht. Ik zal niemand er gelijk op afwijzen hoor maar zou er wel meteen over in gesprek gaan.quote:
Zijn vrouwelijke agenten dan ook vaak racistisch en/of seksistisch en bovenal machtsgeil?quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:50 schreef Cosima het volgende:
[..]
Er heerst veel racisme en seksisme bij de politie. Dat iemand bij zo n organisatie wil werken zegt mij wel wat, tenzij diegene hiervan op de hoogte is en actief wil meewerken aan verandering van binnenuit. Verder ben ik bang dat deze mannen geilen op macht. Ik zal niemand er gelijk op afwijzen hoor maar zou er wel meteen over in gesprek gaan.
Nee, maar voor de non-binairen moet je oppassen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:54 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Zijn vrouwelijke agenten dan ook vaak racistisch en/of seksistisch en bovenal machtsgeil?
Er zijn toch talloze functies binnen de politie. Die lui die op straat werken zijn niet altijd de snuggersten, maar je kunt ook rechercheur ofzo worden en moorden oplossen. Best een cool beroep vind ik.quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:50 schreef Cosima het volgende:
[..]
Er heerst veel racisme en seksisme bij de politie. Dat iemand bij zo n organisatie wil werken zegt mij wel wat, tenzij diegene hiervan op de hoogte is en actief wil meewerken aan verandering van binnenuit. Verder ben ik bang dat deze mannen geilen op macht. Ik zal niemand er gelijk op afwijzen hoor maar zou er wel meteen over in gesprek gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |