Wie zijn dat?quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:28 schreef Jaroon het volgende:
[..]
De hele onderzoekswereld internet is het zo'n beetje niet met je oneens.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:28 schreef Jaroon het volgende:
[..]
De hele onderzoekswereld internet is het zo'n beetje met je oneens.
Klinkt toch anders nu. Alles wijst op een afzwaaier.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:28 schreef Jaroon het volgende:
[..]
De hele onderzoekswereld internet is het zo'n beetje niet met je oneens.
Waarop zeg ik dat hij onzin praat? Leg mij maar uit op wat ik dat zei, meneer betweter.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Je zegt dat ie onzin praat. Hij praat geen onzin, vertelt alleen niet het hele verhaal.
En zeker eens dat jodenvervolging niet een puur islamitische aangelegenheid is. Het is wel de meest explosieve clash tegenwoordig, de moslims vs joden in het Midden Oosten. Maar wat ik zeg, dat vingertje wijzen is soms bijna komisch om te zien, ware het niet dat het om zo'n tragisch onderwerp gaat.
Zal Macron Bibi vragen Parijs te sparen?quote:
Wij zijn er in 1945 mee gestopt, toen heeft de Arabische wereld het overgenomen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:21 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Waar lees je dat ik iets niet fout vind? Ze moeten eens stoppen met doen als jodenvervolging een islamitisch goed is.
Dan wordt ik misschien voor de gek gehouden. Plaats delict zag er trouwens niet uit of een raket was ingeslagen....quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wie zijn dat?
Channel 4 die vindt het een raket van Israël is en vandaag heeft de Wallstreet Journal een video gepost die bewijst dat het een Hamas video was
Het is wel opmerkelijk dat WSJ een ander verhaal heeft als het onfeilbare IDF. WSJ claimt dat de raket vanuit het oosten insloeg en IDF wist al meteen dat de raket vanuit het westen kwam. Conform opgevangen telefoongesprek waar de terroristen hun eigen locatie en namen doorgeven…
Apart, uurtje geleden meldde Al Arabiyya nog dat Macron niet zou komen (volgens Israëlische bronnen).quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:32 schreef Snikkelbeer het volgende:
Mark Rutte ook naar Israël lees ik
[ twitter ]
Rutte niet bij naam genoemd, Macron wel lolquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:32 schreef Snikkelbeer het volgende:
Mark Rutte ook naar Israël lees ik
[ twitter ]
Is goed. Zie het vetgedrukte in deze quote. En dat was op zijn quote. Daar staat geen onzin in. Alleen is het vreemd zo uit te halen richting de moslims, gezien 'wij' christenen in Europa de joden ook ernstig hebben vervolgd en systematisch vermoord. Ook vanwege het verkeerde geloof.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:38 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Waarop zeg ik dat hij onzin praat? Leg mij maar uit op wat ik dat zei, meneer betweter.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:15 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Je praat onzin.
Dat westerlingen dit durven te claimen. WW2 was hier, hoor. Stond gisteren op een plein waar 85 jaar geleden Heil Hitler stond.
Over wijdverspreid gesproken, je begrijpt waarom de staat Israel in leven geroepen is en de meeste joden hier wel weg zijn? 😆
De VS gaat de strijd aan met elke partij die zich met de invasie gaat bemoeien volgens Biden. De verdediging van Israel tegen Hezbollah en Iran gaat de VS dan dus op zich nemen en in navolging zeer waarschijnlijk ook de UK.quote:
JULLIE hebben het probleem verplaatst naar het midden oosten.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wij zijn er in 1945 mee gestopt, toen heeft de Arabische wereld het overgenomen.
quote:Russian General Andrei Gorolyov 🚨🚨 :
We have two groups of American aircraft carriers off the coast of Israel equipped and capable of striking targets on our country's soil. Should we just stand there and pick our noses? We must react naturally, so Putin moved MiG-31 fighters equipped with Kinzhal missiles over the Black Sea to confront any threat coming from American aircraft carriers close to Israel, and to deter the American aggressor from thinking about attacking Russian territory, and the Kinzhal missiles carried by MiG-31 fighters Capable of hitting any American warship.
Je weet niet eens op wat ik onzin zeg. Kun je stoppen met het beantwoorden van mijn posts.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Is goed. Zie het vetgedrukte in deze quote. En dat was op zijn quote. Daar staat geen onzin in.
[..]
lolquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:44 schreef michaelmoore het volgende:
[ afbeelding ]
https://x.com/id7p_/status/1715855603795443938?s=20
[..]
Wie ben jij dan?quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:43 schreef Rupibma het volgende:
[..]
JULLIE hebben het probleem verplaatst naar het midden oosten.
Jullie hebben slim gehandeld. Nu wassen jullie de handen in onschuld.
Geen idee waarom ik jullie zeg.
Klopt, alle Joden woonden in Europa.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:43 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Rutte gaat een keer zijn befaamde wegwuifglimlachje laten zien en iedereen is weer allerbeste vriendjes daar in het land van de gekkiesquote:
Lekker met het vingertje wapperen en uitleggen waarom we moreel superieur zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:43 schreef Rupibma het volgende:
[..]
'political considerations'quote:
Die nu in Israel wonen wel.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Klopt, alle Joden woonden in Europa.
Turkse media blind geloven (lol)quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:45 schreef Werkperd het volgende:
Interessante analyse van een Turkse journalist over de beelden die laatst opgedoken zijn waarbij een Israelische soldaat zich keerde tegen Netanyahu en bepaalde dingen riep zoals ''door jou zijn 3 van mijn vrienden dood'', ''je hebt de staat gesaboteerd'', ''ik wil niet vechten voor Amerikanen'' etc.
Hij geeft aan dat de algemene psychologie en motivatie binnen het Israëlische leger na de aanvallen van Hamas een flinke klap heeft gekregen. Israëlische soldaten raken steeds verder gedemotiveerd. Als dit zich snel verspreid onder de soldaten en belangrijke delen van het leger de neiging heeft zich te bemoeien met politiek, dan kan het compleet in een chaos veranderen. Het Israëlische leger heeft momenteel moeite om discipline te handhaven.
Schijnbaar hebben ook veel soldaten hun wapens neergelegd en aangegeven niet meer te willen vechten.
Vanuit mijn perspectief zijn dat natuurlijk mooie ontwikkelingen.
Wil ook iets anders met dat vingertje doen, hoor.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lekker met het vingertje wapperen en uitleggen waarom we moreel superieur zijn.
Maar het blijft gezwets, Israeli zijn top op het bot gemotiveerd om hun land te verdedigen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:45 schreef Werkperd het volgende:
Interessante analyse van een Turkse journalist over de beelden die laatst opgedoken zijn waarbij een Israelische soldaat zich keerde tegen Netanyahu en bepaalde dingen riep zoals ''door jou zijn 3 van mijn vrienden dood'', ''je hebt de staat gesaboteerd'', ''ik wil niet vechten voor Amerikanen'' etc.
Hij geeft aan dat de algemene psychologie en motivatie binnen het Israëlische leger na de aanvallen van Hamas een flinke klap heeft gekregen. Israëlische soldaten raken steeds verder gedemotiveerd. Als dit zich snel verspreid onder de soldaten en belangrijke delen van het leger de neiging heeft zich te bemoeien met politiek, dan kan het compleet in een chaos veranderen. Het Israëlische leger heeft momenteel moeite om discipline te handhaven.
Schijnbaar hebben ook veel soldaten hun wapens neergelegd en aangegeven niet meer te willen vechten.
Vanuit mijn perspectief zijn dat natuurlijk mooie ontwikkelingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |