SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee Winners. Want kennelijk gebruik je de Engelse taal. Of gewoon verliezers.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:45 schreef vosss het volgende:
4 man uit pitlane. Hoe wordt de volgorde daar bepaalt?
Is dan de eerste waarvan bekend werd dattie uit de pit moest starten dat hij vooraan start? Of juist achteraan? Of in volgorde van kwalificatie?
#dtv
https://maxf1.net/en/starting-procedure/quote:36.2 32 minutes before the scheduled start of the formation lap, a warning signal will be given indicating that the end of the pit lane will be closed in two minutes.
30 minutes before the scheduled start of the formation lap the end of the pit lane will be closed and a second warning signal will be given. Any car which is still in the pit lane can start from the end of the pit lane provided it got there under its own power. If more than one car is affected, they must line up in the order in which they qualified. However, any car reaching the end of the pit lane after the five (5) minute signal must start behind any car already at the pit exit.
Ok thanks.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[..]
https://maxf1.net/en/starting-procedure/
Wel al uit 2014 blijkbaar maar ik neem aan dat daar niet veel veranderd is wat dat betreft.quote:
Regel is ongewijzigd trouwens:quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:56 schreef vosss het volgende:
Waarschijnlijk niet. Nou weet ik alleen niet wat de volgorde van kwalificeren was voor die 4 man en in welke volgorde ze dus moeten staan als die regel ongewijzigd is.
Het is een Amerikaan hè, dadelijk pakt 'ie gewoon een M-16.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:09 schreef 3rr0r het volgende:
Geen t-shirts schieten door Logan, flopshow
Ja ik dacht al direct, F1 wil zeker geen dingen die op geweren lijken (meer) op de baan. Ze waren er sowieso al mee aan het klooien steeds, geen profs of goede variant gun zoals bij de Amerikaanse sportleagues.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is een Amerikaan hè, dadelijk pakt 'ie gewoon een M-16.
Toto is backquote:Op zondag 22 oktober 2023 19:40 schreef fietsie het volgende:
De Mercs staan weer mooi opgelijnd om elkaar van de baan te rammen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |