De F-Side geeft de letter F een slechte naam.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:11 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
De F-Side is een parodie op een Side
Hou de bruggen in de gaten.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:12 schreef Erasmus het volgende:
Bergwijn ziet er levensmoe uit op ESPN.
Die is al met gedachten op het strand van Gaza Djedda.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:12 schreef Erasmus het volgende:
Bergwijn ziet er levensmoe uit op ESPN.
Gewoon een realistische jongen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:16 schreef Pvt.Webster het volgende:
Bergwijn had misschien de veerkracht na de 2-0 kunnen benoemen op de vraag of hij nog houvast ziet. Komt vervolgens met "niet echt".
Ben het wel met hem eens al had hij daar een paar maanden geleden mee moeten komen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:16 schreef Pvt.Webster het volgende:
Bergwijn had misschien de veerkracht na de 2-0 kunnen benoemen op de vraag of hij nog houvast ziet. Komt vervolgens met "niet echt".
Je bent een van de 3-4 voetballers die echt iets kan bij Ajax en je ziet jezelf terug op plek 17.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:16 schreef Pvt.Webster het volgende:
quote:Ajax heeft op 12 augustus voor het laatst gewonnen in Eredivisie-verband. De druk op Steijn is groter dan ooit. Of hij het zou begrijpen als er ingegrepen wordt? 'Het enige dat ik kan doen is bij mezelf blijven en met de groep aan de slag gaan. Ik heb vaker in deze situatie gezeten. Je hoopt het niet, want ik zie nog steeds veerkracht. Het is een ongelooflijke mokerslag, maar ik ben 100% met Ajax bezig. Als Ajax vindt dat dat de oplossing is om resultaten te boeken, wie ben ik dan om dat tegen te houden. Ik heb het niet in de hand.'
Waren ze maar zo, het is douchen en vergeten, dan kijken wie van z'n maten nu weer het mooiste horloge heeft.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je bent een van de 3-4 voetballers die echt iets kan bij Ajax en je ziet jezelf terug op plek 17.
Die gozer is naarstig op zoek naar een stuk touw en een wankel krukje.
is al besprokenquote:Op zondag 22 oktober 2023 15:19 schreef Ramboetan het volgende:
Denk dat we toch beter voor Bosz hadden kunnen gaan ipv van Steijn.
2min voor studio voetbalquote:Op zondag 22 oktober 2023 15:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Persbericht laat lang op zich wachten.
Bergwijn en iets kunnenquote:Op zondag 22 oktober 2023 15:18 schreef VEM2012 het volgende:
Je bent een van de 3-4 voetballers die echt iets kan bij Ajax
quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kunnen we overigens hier ophouden met dat domme gezeik over degradatie, we staan 17e omdat we een kwart minder wedstrijden hebben gespeeld dan de rest, gooi er 3 of 6 punten bij en je staat ergens tussen 7 en 12 (wat al erg genoeg is).
Zou ik ook niet zijn met dat contract en de premie erbij als die wordt beëindigd.quote:
En jij denkt dat we die wel even gaan winnen? Doe mij ook een paar van die oogkleppen wil je.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kunnen we overigens hier ophouden met dat domme gezeik over degradatie, we staan 17e omdat we een kwart minder wedstrijden hebben gespeeld dan de rest, gooi er 3 of 6 punten bij en je staat ergens tussen plaats 7 en 12 (wat al erg genoeg is).
quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kunnen we overigens hier ophouden met dat domme gezeik over degradatie, we staan 17e omdat we een kwart minder wedstrijden hebben gespeeld dan de rest, gooi er 3 of 6 punten bij en je staat ergens tussen plaats 7 en 12 (wat al erg genoeg is).
RKC-uit....3-3!quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En jij denkt dat we die wel even gaan winnen? Doe mij ook een paar van die oogkleppen wil je.
Je kan hem dat eerlijk gezegd ook niet verwijten. Het is niet alsof hij uit clubliefde de trainer van Ajax is geworden.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:29 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Vrij vertaald: "ik zie nog steeds geld in dit contract"
Optimist in mij wil het met je eens zijn. Maar als we niet eens van Utrecht kunnen winnen dan hebben we weinig recht van spreken en zitten we gewoon in degradatiezorgen op dit moment.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Steijn ziet voldoende veerkracht in zijn ontslagpremie.quote:
Eerlijk gezegd denk ik dat het hem weinig uitmaakt of die mag blijven of niet. Zolang die maar een zak geld meekrijgt, vind die alles wel bestquote:Op zondag 22 oktober 2023 15:29 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Vrij vertaald: "ik zie nog steeds geld in dit contract"
De toilethokjes van de Afterlife clubs in Ibiza kosten immers ook geld.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:30 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Steijn ziet voldoende veerkracht in zijn ontslagpremie.
Die ene is 10 minuten geen tegendoelpunt krijgen, dat zou eventueel nog wel kunnen lukken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En jij denkt dat we die wel even gaan winnen? Doe mij ook een paar van die oogkleppen wil je.
Ik proef ook zeker wel berusting in de persconferentie. Totaal niet een trainer die bij de pakken neerzit.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:32 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat het hem weinig uitmaakt of die mag blijven of niet. Zolang die maar een zak geld meekrijgt, vind die alles wel best
Hou alsjeblieft gewoon je mond als je werkelijk denkt dat je die wedstrijden wel even wint. Je bent net afgedroogd door de nummer 18, dus wees gewoon stil.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik snap ook werkelijk waar niet waarom we deze poppenkast door laten gaan. Geef die gast zijn miljoenen, neem afscheid en begin met bouwen. Idem met Kroes, geef AZ dat geld en maak goede afspraken, je hebt echt de luxe niet te wachten.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je kan hem dat eerlijk gezegd ook niet verwijten. Het is niet alsof hij uit clubliefde de trainer van Ajax is geworden.
Zou ook lekker wachten tot ik ontslagen word en dan lekker met dat geld even een lange vakantie nemen om bij te komen.
Afgedroogd, iedere vorm van realisme is ook echt volledig weg hier.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hou alsjeblieft gewoon je mond als je werkelijk denkt dat je die wedstrijden wel even wint. Je bent net afgedroogd door de nummer 18, dus wees gewoon stil.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik snap ook werkelijk waar niet waarom we deze poppenkast door laten gaan. Geef die gast zijn miljoenen, neem afscheid en begin met bouwen. Idem met Kroes, geef AZ dat geld en maak goede afspraken, je hebt echt de luxe niet te wachten.
De Bosz-fans werden keihard weggehoond toen dit speelde. De lachers van toen zien we hier helaas bijna niet meer posten.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:19 schreef Ramboetan het volgende:
Denk dat we toch beter voor Bosz hadden kunnen gaan ipv van Steijn.
Het had vandaag 7-3 kunnen worden vriendquote:Op zondag 22 oktober 2023 15:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Afgedroogd, iedere vorm van realisme is ook echt volledig weg hier.
Echt als je denkt dat degradatie realistisch is dan moet je echt even gaan afkoelen, want dat slaat gewoon nergens op. Niet op basis van de stand, niet op basis van de selectie en niet op basis van het programma.
Wel op basis van de coach, dat dan weer wel.
Dansen op Ibiza.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je kan hem dat eerlijk gezegd ook niet verwijten. Het is niet alsof hij uit clubliefde de trainer van Ajax is geworden.
Zou ook lekker wachten tot ik ontslagen word en dan lekker met dat geld even een lange vakantie nemen om bij te komen.
Degradatie gaat niet gebeuren, maar dit Ajax is gewoon gelijkwaardig of minder dan dit Utrecht, dat is toch wel een heel pijnlijke conclusie.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Afgedroogd, iedere vorm van realisme is ook echt volledig weg hier.
Echt als je denkt dat degradatie realistisch is dan moet je echt even gaan afkoelen, want dat slaat gewoon nergens op.
We gaan degraderen vriendquote:Op zondag 22 oktober 2023 15:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |