Logisch met deze installed base. Vind het ook wel echt een lekkere game, met veel verfrissende ideeën voor een game/franchise die al een tijdje hetzelfde deed in 2D.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:39 schreef Aether het volgende:
Super Mario Bros. Wonder Is The Fastest-Selling Mario Game Ever In Europe
https://www.nintendolife.(...)-game-ever-in-europe
Of doe gewoon helemaal niks meer met levens zoals in Odyssey en beloon spelers met een extra Wonder Seed als ze 100 muntjes in een level hebben oid.quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:19 schreef GGMM het volgende:
Sowieso is een systeem met levens totaal verouderd. Dat was in de jaren 80 relevant toen je platformers 2 uur duurde.
Had dan iets van een Hollow Knight/Dark Souls systeem toegevoegd dat is veel interessanter.
Preciesquote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:50 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Of doe gewoon helemaal niks meer met levens zoals in Odyssey en beloon spelers met een extra Wonder Seed als ze 100 muntjes in een level hebben oid.
Het is ergens ook wel drastisch dat een levelsysteem totaal overbodig is geworden door de makkelijkheid. In Super Mario Bros 3. ging je minstens tien keer dood per level en werd je bij een game over zonder pardon aan het begin van de wereld of zo'n fort gezet.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies
Zo lastig is het niet om iets leuks te verzinnen. Maar blijkbaar "snap je dan niks van Mario"
Iedereen? Nee, 1 iemand wacht op een black friday aanbiedingquote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toch mooi dat iedereen die eerst roept dat het ze niet interesseert toch overstag gaan binnen een week.
Nintendo is tevreden.
Hoe dan?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:29 schreef Bananenpap het volgende:
Voor de mensen die net zoals ik Super Mario Wonder via Bol hadden besteld; hij is nu al in de korting en je kan het prijsverschil terugvragen.
@DKUpquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 08:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iedereen? Nee, 1 iemand wacht op een black friday aanbieding
Oef, nice voor mijn SteamDeckquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 07:59 schreef Aether het volgende:
https://www.westerndigita(...)u=SDSQUAC-1T50-GN6MA
[ afbeelding ]
Klopt ik heb bijna alles laten liggen behalve Spider-Man 2 en Hogwarts Legacy dit jaarquote:
Ik betwijfel of je het spel dan goedkoper gaat vinden dan de ¤45 a ¤48 van nu. Nintendo’s grote spellen kun je beter bij de release kopen dan in het jaar er na helaas. Pas een jaar later gaan ze mee doen aan de kortingsacties.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 08:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iedereen? Nee, 1 iemand wacht op een black friday aanbieding
Ik ben ook bezig met de verborgen levels. W1 is nu helemaal klaar, incl alle paarse 10 munten, en vlaggenstokken. Eerste level special world ook gehad nu.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:31 schreef thedeedster het volgende:
Eindbaas verslagen bij Super Mario wonder. Mooi gevecht. Nu blijkt dat ik gewoon een paar levels gemist heb. Zodra je klaar bent, zie je enkele vraagtekens. En daar zitten ook nieuwe, moeilijkere levels tussen.
En sowieso nog achter alle collectables aan gaan. Top game.![]()
Oh ja, en het online gedeelte is erg leuk om zo verborgen zaken te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |