Wat is volgens jou een goed medium?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:12 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ben er vrij zeker van dat er stond 'potentieel'.
Een pruts-medium als nu.nl neemt natuurlijk de woorden van Al-Jazeers over.
Mashallahquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:59 schreef Confetti het volgende:
100 duizend Pro-Palestijnen in Londen vandaag.
[..]
https://www.bbc.com/news/live/world-middle-east-67165505
Benieuwd hoe het eraan toegaat als Israël daadwerkelijk binnenvalt. Dan is een deel van deze mensen een tikkende tijdbom.
Je maatje doet geen vlieg kwaad of degene met het Palestina vlaggetje?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:22 schreef UitStraling het volgende:
Maatje van me heeft net iemand met een Palestina vlagje op zijn oude BMW klemgereden en dat vlaggetje vertrapt, lijkt me ook weer niet helemaal de bedoeling, die gast doet normaal geen vlieg kwaad ook
quote:
quote:This is exactly why i pay internet every month.
Mijn maatje natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je maatje doet geen vlieg kwaad of degene met het Palestina vlaggetje?
zo danquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:22 schreef UitStraling het volgende:
Maatje van me heeft net iemand met een Palestina vlagje op zijn oude BMW klemgereden en dat vlaggetje vertrapt, lijkt me ook weer niet helemaal de bedoeling, die gast doet normaal geen vlieg kwaad ook
Hij heeft hulp nodig. Als je zoiets bij de verkeerde doet, kan het ook nog wel eens verkeerd aflopen.quote:
Het lijkt me dat je prima in je eentje een vlaggetje kunt vertrappen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij heeft hulp nodig. Als je zoiets bij de verkeerde doet, kan het ook nog wel eens verkeerd aflopen.
ik vertrouw op fok, want er zitten hier een aantal gebruikers met een glazen bol.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:22 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Wat is volgens jou een goed medium?
Gewoon keihard stampen op zo'n vlaggetjequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je prima in je eentje een vlaggetje kunt vertrappen.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je prima in je eentje een vlaggetje kunt vertrappen.
Je hebt goddank een vrij vertekend beeld van de samenleving hier.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:39 schreef Gitw het volgende:
Het is maar weer eens duidelijk hoe er een tweedeling is in onze samenleving. Ene helft, voornamelijk Nederlanders met een migratie achtergrond en Johan Derksen die pro-palestina is. En de andere helft, Nederlanders zonder migratie achtergrond die onvoorwaardelijk pro Israël is. Waarbij een deel uit schuld gevoel, want anders ben je een anti semiet.
Is dit de oplossing voor het conflict? Zou zomaar kunnen...quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:27 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik stel trouwens voor om éénmalig een danswedstrijd te houden om de winnaar te bepalen van dit al te lang durende conflict.
Beetje zoals dit:
Die eerste reactie op dat eerste filmpje zegt eigenlijk alles al.
[..]
tja, de overheid heeft ze toch echt zelf binnengelaten....quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:39 schreef Gitw het volgende:
Het is maar weer eens duidelijk hoe er een tweedeling is in onze samenleving. Ene helft, voornamelijk Nederlanders met een migratie achtergrond en Johan Derksen die pro-palestina is. En de andere helft, Nederlanders zonder migratie achtergrond die onvoorwaardelijk pro Israël is. Waarbij een deel uit schuld gevoel, want anders ben je een anti semiet.
Ik zie een kentering van de publieke opinie over het conflict in de westerse wereld. En ja daar wordt ik blij van.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daar ga je blij van worden, schat ik zo in.
Dus alle allochtonen plus Johan Derksen tegen de rest?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:39 schreef Gitw het volgende:
Het is toch hilarisch, die man neukt zijn eigen fanbase hard.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus alle allochtonen plus Johan Derksen tegen de rest?.
Dit is de grappigste analyse van onze samenleving die ik tot nu toe gelezen heb
ik zou mijn vriendenkring zorgvuldig heroverwegenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:22 schreef UitStraling het volgende:
Dat wel. Valt me ook op op X. De mensen die een meningenshow geweldig vinden, behalve als de mening ze niet aanstaat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:43 schreef Gitw het volgende:
[..]
Het is toch hilarisch, die man neukt zijn eigen fanbase hard.
SPOILER: nsflOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Nattekat op 21-10-2023 16:49:39 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |