Wat is volgens jou een goed medium?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:12 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ben er vrij zeker van dat er stond 'potentieel'.
Een pruts-medium als nu.nl neemt natuurlijk de woorden van Al-Jazeers over.
Mashallahquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:59 schreef Confetti het volgende:
100 duizend Pro-Palestijnen in Londen vandaag.
[..]
https://www.bbc.com/news/live/world-middle-east-67165505
Benieuwd hoe het eraan toegaat als Israël daadwerkelijk binnenvalt. Dan is een deel van deze mensen een tikkende tijdbom.
Je maatje doet geen vlieg kwaad of degene met het Palestina vlaggetje?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:22 schreef UitStraling het volgende:
Maatje van me heeft net iemand met een Palestina vlagje op zijn oude BMW klemgereden en dat vlaggetje vertrapt, lijkt me ook weer niet helemaal de bedoeling, die gast doet normaal geen vlieg kwaad ook
quote:
quote:This is exactly why i pay internet every month.
Mijn maatje natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je maatje doet geen vlieg kwaad of degene met het Palestina vlaggetje?
zo danquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:22 schreef UitStraling het volgende:
Maatje van me heeft net iemand met een Palestina vlagje op zijn oude BMW klemgereden en dat vlaggetje vertrapt, lijkt me ook weer niet helemaal de bedoeling, die gast doet normaal geen vlieg kwaad ook
Hij heeft hulp nodig. Als je zoiets bij de verkeerde doet, kan het ook nog wel eens verkeerd aflopen.quote:
Het lijkt me dat je prima in je eentje een vlaggetje kunt vertrappen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij heeft hulp nodig. Als je zoiets bij de verkeerde doet, kan het ook nog wel eens verkeerd aflopen.
ik vertrouw op fok, want er zitten hier een aantal gebruikers met een glazen bol.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:22 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Wat is volgens jou een goed medium?
Gewoon keihard stampen op zo'n vlaggetjequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je prima in je eentje een vlaggetje kunt vertrappen.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je prima in je eentje een vlaggetje kunt vertrappen.
Je hebt goddank een vrij vertekend beeld van de samenleving hier.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:39 schreef Gitw het volgende:
Het is maar weer eens duidelijk hoe er een tweedeling is in onze samenleving. Ene helft, voornamelijk Nederlanders met een migratie achtergrond en Johan Derksen die pro-palestina is. En de andere helft, Nederlanders zonder migratie achtergrond die onvoorwaardelijk pro Israël is. Waarbij een deel uit schuld gevoel, want anders ben je een anti semiet.
Is dit de oplossing voor het conflict? Zou zomaar kunnen...quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:27 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik stel trouwens voor om éénmalig een danswedstrijd te houden om de winnaar te bepalen van dit al te lang durende conflict.
Beetje zoals dit:
Die eerste reactie op dat eerste filmpje zegt eigenlijk alles al.
[..]
tja, de overheid heeft ze toch echt zelf binnengelaten....quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:39 schreef Gitw het volgende:
Het is maar weer eens duidelijk hoe er een tweedeling is in onze samenleving. Ene helft, voornamelijk Nederlanders met een migratie achtergrond en Johan Derksen die pro-palestina is. En de andere helft, Nederlanders zonder migratie achtergrond die onvoorwaardelijk pro Israël is. Waarbij een deel uit schuld gevoel, want anders ben je een anti semiet.
Ik zie een kentering van de publieke opinie over het conflict in de westerse wereld. En ja daar wordt ik blij van.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daar ga je blij van worden, schat ik zo in.
Dus alle allochtonen plus Johan Derksen tegen de rest?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:39 schreef Gitw het volgende:
Het is toch hilarisch, die man neukt zijn eigen fanbase hard.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus alle allochtonen plus Johan Derksen tegen de rest?.
Dit is de grappigste analyse van onze samenleving die ik tot nu toe gelezen heb
ik zou mijn vriendenkring zorgvuldig heroverwegenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:22 schreef UitStraling het volgende:
Dat wel. Valt me ook op op X. De mensen die een meningenshow geweldig vinden, behalve als de mening ze niet aanstaat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:43 schreef Gitw het volgende:
[..]
Het is toch hilarisch, die man neukt zijn eigen fanbase hard.
SPOILER: nsflOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Nattekat op 21-10-2023 16:49:39 ]
quote:Islamistische haatdemonstraties in heel Duitsland
Spreker bedreigt burgemeester: Elk derde kind is al van ons!
Dagenlang zijn er overal in Duitsland haat en uitbarstingen van geweld bij Palestina-demonstraties. Voor zaterdag zijn er in heel Duitsland weer talloze demo's aangekondigd. Dit was ook het geval in Düsseldorf, waar 5.000 mensen bijeenkwamen
Voor zaterdag zijn opnieuw pro-Palestijnse demonstraties aangekondigd in de grote steden. De veiligheidstroepen zijn alert omdat er de afgelopen dagen herhaaldelijk uitbraken van geweld en antisemitische leuzen hebben plaatsgevonden.
► Om 14.00 uur verzamelden zich ongeveer 5.000 mensen op het centraal station van Düsseldorf die langs de Königsallee naar het deelstaatparlement wilden marcheren. Honderden politieagenten zijn ter plaatse en beschikken daarnaast over versterkingen van een speciale eenheid uit Beieren.
Ongelooflijk: een van de sprekers bedreigde openlijk de CDU-burgemeester Dr. Stephan Keller (53). Hij zou zijn koers moeten veranderen, anders zouden de demonstranten elke zaterdag komen – hun kinderen zouden al 30 procent van de studenten in Düsseldorf uitmaken. Kennelijk werden daarmee kinderen van moslimouders bedoeld.
Verder gaat het goed met je?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:39 schreef Gitw het volgende:
Als dat je veronderstelling is zou ik geen baan in de psychische hulpverlening ambiërenquote:
Schijnt in de antropologie zo te zijn dat wanneer je samen in een gemeenschap zingt en of danst dat dan het gemeenschapsgevoel vergroot. Dus ja tot een zekere hoogte moet het mogelijk zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Is dit de oplossing voor het conflict? Zou zomaar kunnen...
Er is hier geen conflict hoor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik zie een kentering van de publieke opinie over het conflict in de westerse wereld. En ja daar wordt ik blij van.
tja, ze hebben ze zelf binnengelaten....quote:
Ik vind het wel mooi dat ie deze post liket.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:48 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Als dat je veronderstelling is zou ik geen baan in de psychische hulpverlening ambiëren
Je ziet spoken. Bijna niemand staat volledig achter Israël en dan ook nog zo extreem, dat is een mythe.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:52 schreef Gitw het volgende:
[..]
Wat heeft mijn analyse met een kleine sprankeling aan sarcasme te maken of het met mij goed gaat?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:52 schreef Gitw het volgende:
[..]
Wat heeft mijn analyse met een klein beetje sarcasme te maken met of het goed gaat met mij?
ik ook, zelfspot beste spot ftwquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat ie deze post liket.
Tekaschiquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je ziet spoken. Bijna niemand staat volledig achter Israël en dan ook nog zo extreem, dat is een mythe.
A) bijnaquote:
Ik zie ook voornamelijk mensen die dan wel anti Hamas en of anti geweld zijn en niet zozeer mensen die de heilstaat van Israel propageren, maar ik zie graag quotes en dan wil ik mijn mening herzien.quote:
In de eerst dagen na de aanslag was er op fok onder de pro Israël groep weinig nuance te vinden. Historische context deed er niet toe. En iedereen die met een palestina vlag zat te zwaaien was onderdeel van een vijfde colonne. Maar nu het blijkt dat Israël zich ook niet helemaal netjes gedraagt. Lijkt men ineens getemperd te zijn. En was het allemaal niet zo bedoeld. Suf.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
A) bijna
B) heb je dat gevraagd? Heel veel mensen staan wel achter Israël in de strijd tegen die terroristische staat namelijk, en mensen die voor Hamas zijn zien dat natuurlijk als een zionistisch complot.
En het was al niet zo geweldig. Ik heb nooit echt gedacht dat ze bevooroordeeld waren. Wel gewoon slecht.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:05 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
die kampen ook met de kwaliteit van de journalisten die hun diploma krijgen....
Dat is een pure leugen, al meer dan genoeg uitgesproken tegen het gedrag van Israël.quote:
Historische context doet er inderdaad niet toe als net de grootste terroristische aanval sinds 9/11 is gebeurd. Elke vorm van nuance is dan terrorisme nuanceren, dat is moreel keihard verwerpelijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:04 schreef Gitw het volgende:
[..]
In de eerst dagen na de aanslag was er op fok onder de pro Israël groep weinig nuance te vinden. Historische context deed er niet toe. En iedereen die met een palestina vlag zat te zwaaien was onderdeel van een vijfde colonne. Maar nu het blijkt dat Israël zich ook niet helemaal netjes gedraagt. Lijkt men ineens getemperd te zijn. En was het allemaal niet zo bedoeld. Suf.
Historische context doet er zeker wel aan toe en doet geen afbreuk aan het feit dat er iets ernstigs gebeurd is.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Historische context doet er inderdaad niet toe als net de grootste terroristische aanval sinds 9/11 is gebeurd. Elke vorm van nuance is dan terrorisme nuanceren, dat is moreel keihard verwerpelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |