die kampen ook met de kwaliteit van de journalisten die hun diploma krijgen....quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is wel heel slordig voor een omroep als de NOS.
Wat dacht je van een plek waar ze allemaal elke vrijdag in grote groepen samenkomen om te luisteren naar een haatbaard Imamquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:39 schreef Toefjes het volgende:
Hoe dan, via een Telegram groep waar ze met een miljard inzitten?
Jezus, als ik een bord lettervermicelli uitkots komt er nog zinnigere drek uitquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik weet dat ik niet mag reageren. Maar wat een ongeloveloze idioot ben jij om zoiets te posten.
BNW is een paar deuren verderop
Jij bent de leugenaar in dit topic.
Ik durf mijn vingers eraan niet te branden maar hij is een vies vuil stuk stront.
Berichten van Kees posten. Serieus: ga weg.
Ga weg met je kutpoll is de optie die ik mis. Kneusje.
Ga weg met je propaganda
De rest van mijn woorden slik even in
Flikker op.
Je bent af.
Ga weg.
Ik mag niet reageren op een trol. Dus ik hou wijselijk mijn mond.
Je staat erg ver van de normale wereld af.
Is jouw propaganda op? Mkay.
Ik loop tegen een ban op. Jij nog meer.
Dat is alleen vandaag en dan heb je gelukkig een goede bui
Nee, zeker bij deze berichten zou ik ook niet even verifiërenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:04 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
fouten maken en corrigeren daarna is schandalig ernstig?
Dat ze in staat zijn om te rectificeren is al een godswonder, want Israël is nog steeds de schuldige van dat ziekenhuis.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, zeker bij deze berichten zou ik ook niet even verifiëren![]()
Gewoon neerplempen
liggen er nog steeds mensen onder die stoeptegels dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ze in staat zijn om te rectificeren is al een godswonder, want Israël is nog steeds de schuldige van dat ziekenhuis.
Dat is dan ook weer waar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ze in staat zijn om te rectificeren is al een godswonder, want Israël is nog steeds de schuldige van dat ziekenhuis.
misschien hebben ze dat wel gedaan en had die ander het ook fout?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, zeker bij deze berichten zou ik ook niet even verifiëren![]()
Gewoon neerplempen
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:09 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
misschien hebben ze dat wel gedaan en had die ander het ook fout?
Het is maar 1 dagquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:07 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Jezus, als ik een bord lettervermicelli uitkots komt er nog zinnigere drek uit
het kan van alles zijn, maar tegenwoordig zijn die journalisten diploma's vodjes papier en elke nieuwsorganisatie kampt met dit kwaliteitsprobleem.quote:
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:10 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
het kan van alles zijn, maar tegenwoordig zijn die journalisten diploma's vodjes papier en elke nieuwsorganisatie kampt met dit kwaliteitsprobleem.
Eigenlijk kan je dit zeggen van elk schooldiploma in nederland.
Onzin, dan blijft dit conflict dooretterenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:49 schreef BlackLining het volgende:
Maar goed. We moeten Israël dus gaan terugfluiten, want dit kan zo niet. Israël heeft als soort-van democratie met een technologisch superieur leger de plicht dit verstandiger en zorgvuldiger aan te pakken.
je moet echt meer vezels etenquote:
Ben er vrij zeker van dat er stond 'potentieel'.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:11 schreef MissButterflyy het volgende:
Oké, maar Israël heeft dus sms berichten gestuurd dat iedereen die nog in noord Gaza is als ze binnenvallen wordt gezien als terrorist?
Dat wordt dan letterlijk een zuivering.
Volgens nu.NL.
Je zou er maar niet weg kunnen komen. Hele wijken zijn kapot gebombardeerd en ook toegangswegen.
als je daar niet weg kan komen dan rijst de vraag of dood gaan niet een zegen is. Blijkbaar kan je dan niet meer lopen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:11 schreef MissButterflyy het volgende:
Oké, maar Israël heeft dus sms berichten gestuurd dat iedereen die nog in noord Gaza is als ze binnenvallen wordt gezien als terrorist?
Volgens nu.NL.
Je zou er maar niet weg kunnen komen. Hele wijken zijn kapot gebombardeerd en ook toegangswegen.
om verdrietig van te worden dus.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:11 schreef MissButterflyy het volgende:
Volgens nu.NL.
Ik heb jou al. Vezels genoeg.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:12 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
je moet echt meer vezels eten
okquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb jou al. Vezels genoeg.
Je vergeet het punt. Je moet altijd een punt maken. Punt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:17 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ok
ik ben bang van je ga weg
"May be identified" is de vertaling.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:11 schreef MissButterflyy het volgende:
Volgens nu.NL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |