gelukkige huisvrouw uiteraardquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:36 schreef PzKpfw het volgende:
Zo'n vrouwtje als in de OP wat zou daar nu van terecht zijn gekomen?
Niet echt, ik heb een enorme hekel aan ajax dus wat boeit mij het of die failliet gaan of degraderenquote:Op zondag 22 oktober 2023 16:17 schreef Erasmus het volgende:
Forumgebruiker @:Oriente werd zojuist vakkundig door @:De_Kraam gesloopt in het Eredivisie-topic.
Ik schrik hier echt vanquote:Op zondag 22 oktober 2023 16:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Niet echt, ik heb een enorme hekel aan ajax dus wat boeit mij het of die failliet gaan of degraderen
Ik schrik hier van.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Niet echt, ik heb een enorme hekel aan ajax dus wat boeit mij het of die failliet gaan of degraderen
Ik ga zometeen een paar huisgemaakte smash burgers bakken en zoete aardappelpatat in de airfryer flikkeren. Kom aardbeien, bosbessen en frambozen als toetje.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Lekker.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ga zometeen een paar huisgemaakte smash burgers bakken en zoete aardappelpatat in de airfryer flikkeren. Kom aardbeien, bosbessen en frambozen als toetje.
Daarna beginnen aan IF @:GGMM
Tagliatelle, spinazie-roomsaus met tomaatjes. En salade.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geniet er lekker van maatquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ga zometeen een paar huisgemaakte smash burgers bakken en zoete aardappelpatat in de airfryer flikkeren. Kom aardbeien, bosbessen en frambozen als toetje.
Daarna beginnen aan IF @:GGMM
Ik ookquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Thaise wokschotelquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kip, gebakken aardappels en sperziebonenquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eet smakelijk maatquote:Op zondag 22 oktober 2023 19:11 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Kip, gebakken aardappels en sperziebonen
Jij verdient volgend jaar een tagje: allergrootste sportliefhebber van FOK!quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:42 schreef 3rr0r het volgende:
Amsterdam kampioen honkbal ten koste van Rotterdam
Nee dat is @heywoodu, die kijkt zelfs snelwandelenquote:Op zondag 22 oktober 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij verdient volgend jaar een tagje: allergrootste sportliefhebber van FOK!
Zoals het hoortquote:Op zondag 22 oktober 2023 19:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee dat is @:heywoodu, die kijkt zelfs snelwandelen
ben op dit moment wel Amsterdam > Rotterdamquote:Op zondag 22 oktober 2023 19:42 schreef 3rr0r het volgende:
Amsterdam kampioen honkbal ten koste van Rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |