Het lijkt de 'sjahada' te zijn. (correct me if i'm wrong). De letterlijke vertaling is "Ik getuig dat (er) geen godheid is (dan) alleen God en ik getuig dat Mohammed de gezant van God is."quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Weet jij wat er op die groene vlag staat / wat deze betekent? Serieuze vraag trouwens.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sjahada (op de Hamas vlag)quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Weet jij wat er op die groene vlag staat / wat deze betekent? Serieuze vraag trouwens.
Interessante viewpoints.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:31 schreef Slayage het volgende:
Een interessante pov. Nooit bij stilgestaan.
For reference: de fatimiden zijn een Shia koninkrijk
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Je moet ff terugscrollen in het topic. Dat is een Shia vlag, daar staat "ya hasan", oh Hasan.quote:
dus je durft het welquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik durf mijn vingers eraan niet te branden maar hij is een vies vuil stuk stront.
Ik deel een post van BNR.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In dat andere topic ben je dingen aan het roepen die nergens op slaan in de hoop dat je wrijving veroorzaakt, wat niet lukt omdat iedereen daar eensgezind is. Hier ben je weer polariserende posts aan het plaatsen, in de vorm van die poll.
Iedereen hier ziet dat er geen overduidelijke goede partij is en wil gewoon het beste voor alle mensen die daar wonen. Zo'n poll slaat dan echt negens op.
En toch ben ik mij af aan het vragen of Nederland en een groot deel van Europa gek aan het worden is, overal geweld tegen Joden en de NOS schrijft een artikel over zielige moslims terwijl die zonder gevaar over straat kunnen met taliban, Hamas en jihad vlaggen terwijl de genocidale kreten je om de oren vliegen en ondertussen is het wachten op de volgende terroristische aanslag gericht op iedereen behalve moslims. Dan moet je als NOS toch echt een plank voor je hoofd hebben.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de reacties eronder prima, inclusief een enorme ratio.
Ah het was een 'kijk eens bijna de echte vlag, hahaha had ik jou daar even te pakken'.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
Je moet ff terugscrollen in het topic. Dat is een Shia vlag, daar staat "ya hasan", oh Hasan.
De media maakt overuren om een evenredig narratief te schetsen. Maar dit is natuurlijk niet juist, het zijn de Joodse mensen, Joodse organisaties, scholen en sympathisanten van Israël die gevaar lopen, voornamelijk gevaar vanuit de Islamtische hoek. Moslims lopen geen gevaar. Zij zetten de lijntjes uit, met goedgelovige beleidsbepalers, politici en journalisten die hen de hand boven het hoofd proberen te houden.quote:
Ik mag jou wel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik durf mijn vingers eraan niet te branden maar hij is een vies vuil stuk stront.
Sorry. Ik ken geen Keesquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Berichten van Kees posten.
Serieus: ga weg.
jajaaa ....quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:34 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
En toch ben ik mij af aan het vragen of Nederland en een groot deel van Europa gek aan het worden is, overal geweld tegen Joden en de NOS schrijft een artikel over zielige moslims terwijl die zonder gevaar over straat kunnen met taliban, Hamas en jihad vlaggen terwijl de genocidale kreten je om de oren vliegen en ondertussen is het wachten tot de volgende terroristische aanslag gericht op iedereen behalve moslims. Dan moet je als NOS toch echt een plank voor je hoofd hebben.
Sjiieten en joden vs soennieten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:31 schreef Slayage het volgende:
Een interessante pov. Nooit bij stilgestaan.
For reference: de fatimiden zijn een Shia koninkrijk
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Oh Hasan. Is kennelijk een Shia vlag.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik zag net je post eerder ja. Dank!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
Oh Hasan. Is kennelijk een Shia vlag.
Geen idee, ze zien er niet uit alsof ze spruitjes eten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:35 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Ik kan deze culturen moeilijk plaatsen, mensen uit Bangladesh ofzoiets?
Tja. Thailand heeft wel de neiging om zich neutraal op te stellen. Heel de wereld komt daar ook op vakantie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En weer een vijandig land erbij.
Liar, liarquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sjahada
Het blijft wel zorgwekkend dat er zulke grote groepen mensen op de been zijn. Politici en beleidsmakers waren ook veel te naïef om decennialang te denken dat deze mensen een Westers wereldbeeld zou gaan overnemen. Als je deze mensen vraagt te kiezen tussen het Westen en de Islamtische/Arabische wereld, zal een heel groot deel voor het tweede kiezen.quote:
Als die oorlog tussen Israël en buurlanden echt losbarst, ben ik benieuwd in hoeverre die zwam hier ook echt splijt ja.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het blijft wel zorgwekkend dat er zulke grote groepen mensen op de been zijn. Politici en beleidsmakers waren ook veel te naïef om decennialang te denken dat deze mensen een Westers wereldbeeld zou gaan overnemen. Als je deze mensen vraagt te kiezen tussen het Westen en de Islamtische/Arabische wereld, zal een heel groot deel voor het tweede kiezen.
Hoe dan, via een Telegram groep waar ze met een miljard inzitten?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:37 schreef slashdotter3 het volgende:
De 7 okt aanval is jaren vantevoren gepland, lijkt me dat ze in de tussentijd hun wereldwijde netwerk hebben geinstrueerd om protesten te organiseren.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |