https://nos.nl/collectie/(...)-blijft-bij-selectiequote:Kou uit de lucht tussen Mazraoui en Bayern na pro-Palestijnse post; hij blijft bij selectie
Noussair Mazraoui blijft deel uitmaken van de selectie van FC Bayern München na de controverse rond zijn pro-Palestijnse post op sociale media. De in Nederland geboren maar voor Marokko uitkomende voetballer heeft in een gesprek met de Duitse topclub verzekerd "elke vorm van terrorisme en elke terroristische organisatie" te veroordelen.
Dit is echt triest, buiten alle proporties triest. Weet waar je op stemt in november.quote:
Ik weet het nog helemaal niet eigenlijk, advies?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is echt triest, buiten alle proporties triest. Weet waar je op stemt in november.
Twijfelde om te gaan stemmen op PVDA/GL, dat is ondertussen wel wegquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is echt triest, buiten alle proporties triest. Weet waar je op stemt in november.
Het verbaast mij dat ze Al Jazeera niet jaren geleden al eruit hebben getrapt. Israel weet dat AJ hun constant zwart zit te maken en zonodig wat leugens verzint om dat te ondersteunen of onwaarheden zoals met dat ziekenhuis achteraf niet corrigeert.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 11:06 schreef Ali_boo het volgende:
Waarom zouden ze dit doen?![]()
[ twitter ]
Partij voor de Bieren natuurlijkquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 11:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik weet het nog helemaal niet eigenlijk, advies?
Partij tegen de Burger.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 11:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In ieder geval niet op die partijen. Bij voorkeur ook niet BBB, verder moet je het helemaal zelf weten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 11:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hmm, wat toevallig. Het komt weer uit één hoek. Je verwacht het niet hoor.quote:
Jep, bij mij ook.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 11:09 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Twijfelde om te gaan stemmen op PVDA/GL, dat is ondertussen wel weg
Welke motie was zit? In de tweet staat dinsdag, toen was het de 17e. Ik kan 't nergens vinden en ook nergens een artikel die uit met dan 1 zijn bestaatquote:
Nou dan kan ik niet anders doen dan toegeven dat ik een fout heb gemaakt en in nepnieuws ben getrapt, stilzitten terwijl ik geschoren wordt, ga maar losquote:
Gebeurde dit ook tijdens ISIS?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:27 schreef slashdotter3 het volgende:
Dit krijg je dus overal waar ze neerstrijken, ze infiltreren en dringen daarna anderen hun mening op
[ twitter ]
Transfer naar Fc Hamas gaat dus helaas niet door.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 11:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)-blijft-bij-selectie
Als je cynisch ernaar kijkt, kan hij nog bedoelen dat hij Hamas niet als terroristische organisatie ziet en hun daden dus niet als terreur.
Ik zal niet stemmen, doe ik bijna 20 jaar niet meerquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo is dat triest? Lijkt me gewoon een gevalletje van "dingen benoemen zoals ze zijn".quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2:50, ook in Libanon is het friet en geen patat! 😲quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wel logisch, de kans dat Libanon (Hezbollah) betrokken raakt lijkt me inmiddels zeer groot.
[ twitter ]
Volgens het Reformatorisch Dagblad.quote:
Nee hoor, het is een doelbewuste leugen. Israël is geen apartheidsstaat.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 11:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoezo is dat triest? Lijkt me gewoon een gevalletje van "dingen benoemen zoals ze zijn".
Geef één bron die deze stelling bewijst. Eén.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 11:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoezo is dat triest? Lijkt me gewoon een gevalletje van "dingen benoemen zoals ze zijn".
Nee? Palestijnen worden niet systematisch onderdrukt en gesegregeerd? Opgepakt zonder aanleiding? Opgesloten zonder proces?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 11:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, het is een doelbewuste leugen. Israël is geen apartheidsstaat.
https://www.amnesty.org/e(...)551412022ENGLISH.pdfquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geef één bron die deze stelling bewijst. Eén.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |