quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij als limburger iets met carnaval?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Jaaah, Brabantse gezelligheid!
Ik mis @:Pisces29 wel nu
Nee dat niet, nauwelijks eigenlijk.quote:
Nee verre van. Wel genoeg waarvan ik denk die ziet er leuk uit. Maar dat is iets anders dan samen in een relatie zien.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:35 schreef alpeko het volgende: [..] Is niet gewoon iedereen je type?
Ik zit bij een Brabantse CVquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:38 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Heb jij als limburger iets met carnaval?
Had jij geen sjans met dat meisje en hond uitlaten? dat was jij tochquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee dat niet, nauwelijks eigenlijk.
[..]
Nee verre van. Wel genoeg waarvan ik denk die ziet er leuk uit. Maar dat is iets anders dan samen in een relatie zien.
Als je het zelf maar leuk vindquote:
Wij allemaal.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:40 schreef Joop_W het volgende:
“Ik was verbaasd dat hij carnaval leuk vindt”
Ik ook.
Gelukkig sterft dat hier langzaam uit. Alleen nog bejaarden. Maar 10 km verderop is dat volledig anders. Ach ieder zijn ding maar in de ‘stad’ hier is het voor kinderen en verder niks.quote:
Ja klopt, ik ga zaterdag bij haar roti eten. Maar is uiteindelijk toch meer vriendschappelijke basis geworden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:39 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Had jij geen sjans met dat meisje en hond uitlaten? dat was jij toch
Blijf je vrienden in de hoop dat de deur ooit op een kier komt te staan?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja klopt, ik ga zaterdag bij haar roti eten. Maar is uiteindelijk toch meer vriendschappelijke basis geworden.
Maar er is wel spanning?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:43 schreef Haags het volgende:
Hij komt in ieder geval niet zo lekker uit de verf.
Leuk woordgrapjequote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:43 schreef Haags het volgende:
Hij komt in ieder geval niet zo lekker uit de verf.
Nee dat niet, ik zie mezelf niet in een relatie met haar en zij zich niet met mij. Maar als vrienden prima.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:43 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Blijf je vrienden in de hoop dat de deur ooit op een kier komt te staan?
Haha ja, mijn vriend hoeft daar ook zeker niet mee heen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:40 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Als je het zelf maar leuk vind
Oh ja, dit is een jonge vereniging, opgericht toen we na onze studententijd een excuus zochten voor feestjesquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:41 schreef alpeko het volgende:
[..]
Gelukkig sterft dat hier langzaam uit. Alleen nog bejaarden. Maar 10 km verderop is dat volledig anders. Ach ieder zijn ding maar in de ‘stad’ hier is het voor kinderen en verder niks.
Vrienden met extra's?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik zie mezelf niet in een relatie met haar en zij zich niet met mij. Maar als vrienden prima.
hahaquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:47 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Toch even vragen of er nog wat met de sapstengel gebeurt.
Ik ben daar niet zo van eigenlijk. Ben verder niet gereformeerd ofzo, maar hoeft van mij niet per se.quote:
Ik vind dat zo vies een sikquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:48 schreef 3rr0r het volgende:
Gaat deze voor een Sons of Anarchy look?
Wat zal ze daarmee in bed mee doen?quote:
Ja, het gaat toch zeker om de geestelijke connectie, niet om de lichamelijke lusten?quote:
Aan draaien, het gaat er dan gepeperd aan toe.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:52 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Wat zal ze daarmee in bed mee doen?
Om dat zo op tv te vertelllen met gebaren erbij...quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, het gaat toch zeker om de geestelijke connectie, niet om de lichamelijke lusten?
Lekker speciaal biertje, niks mis mee.quote:
Ik zou daar wel op afknappen, maar goed, misschien wordt deze leraar wel geïnspireerd.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Om dat zo op tv te vertelllen met gebaren erbij...
Lekker?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:55 schreef cherrycoke het volgende:
Ik had hetzelfde gerecht als hem met dat harde ding,
Het is 60 euro maakt niet uit wat je neemt, 30 euro per 3 gangen dinee, ik stond er ook op dat ik wou betalen alhoewel ik toen al het idee had dat de date niet zo goed gegaan was.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lekker?
Hoe duur was het uiteindelijk om mee te doen? Is de strijd om de rekening logisch?
Drankjes on the house?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:57 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Het is 60 euro maakt niet uit wat je neemt, 30 euro per 3 gangen dinee, ik stond er ook op dat ik wou betalen alhoewel ik toen al het idee had dat de date niet zo goed gegaan was.
Oh, dat is nog best goedkoop.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:57 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Het is 60 euro maakt niet uit wat je neemt, 30 euro per 3 gangen dinee, ik stond er ook op dat ik wou betalen alhoewel ik toen al het idee had dat de date niet zo goed gegaan was.
Ja, valt heel erg mee. Drank is gratis toch?quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, valt heel erg mee. Drank is gratis toch?
Het is ook vooral vanwege het betalen-gesprek dat ze geld vragen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, valt heel erg mee. Drank is gratis toch?
Dit is ook zo’n vage lastige vraag.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:02 schreef cherrycoke het volgende:
Dat zijn de standaard vragen, wat zoek je in een relatie, ik kreeg die vraag ook maar mijn antwoord was niet naar haar liking.
Het klikt of het klikt niet. en dat deed het zeker niet bij mijn datequote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:03 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dit is ook zo’n vage lastige vraag.
Ja, maar op zich is dat nog wel iets om te willen weten. Tenminste als hij graag wil samenwonen en zij niet, of er een mismatch in kinderwens is, is toch wel handig om te weten.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:02 schreef cherrycoke het volgende:
Dat zijn de standaard vragen, wat zoek je in een relatie, ik kreeg die vraag ook maar mijn antwoord was niet naar haar liking.
En dan zo’n zinloze vraag stellen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:03 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Het klikt of het klikt niet. en dat deed het zeker niet bij mijn date
Dat ze zij dat ze al twee kinderen had was de red flag voor hemquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh, had niet verwacht dat de leraar nee zou zeggen
Moet dat allemaal op een eerste date? Vaak veranderen mensen ook in hun standpunt daarin als ze gek zijn geworden op de ander.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar op zich is dat nog wel iets om te willen weten. Tenminste als hij graag wil samenwonen en zij niet, of er een mismatch in kinderwens is, is toch wel handig om te weten.
Eigenlijk had die ander moeten zeggen dat die ook met de doden kan praten.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:05 schreef Joop_W het volgende:
“Daten met jou is beter dan daten met een medium.”
Bedankt joh.
20 minuten voor 3 gangen?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
er zitten mensen aan de bar die wij niet hebben gezien, dat blijft doorlopen je hebt 20 minuten geloof ik voor de date zelf voor de rest is het een lopende band
Hele seizoen opnemen in 2 weken?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
er zitten mensen aan de bar die wij niet hebben gezien, dat blijft doorlopen je hebt 20 minuten geloof ik voor de date zelf voor de rest is het een lopende band
Nee, maar ja, voor het programma moet je toch ook wat serieuzere onderwerpen bespreken.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Moet dat allemaal op een eerste date? Vaak veranderen mensen ook in hun standpunt daarin als ze gek zijn geworden op de ander.
Ik was de eerste om 13:00 en dat gaat door tot 21:00 met pauzes er tussen dat wel.quote:
en dan moet je ook nog praten met je date!quote:
Als je dat soort onderwerpen direct bespreekt wordt het allemaal zo zwaar en als een vraaggesprek. Zou eerst vooral kijken of je het gezellig hebt samen en de ander qua chemie aantrekkelijk vindt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, maar ja, voor het programma moet je toch ook wat serieuzere onderwerpen bespreken.
Ik heb zaterdag tweede date, weet eigenlijk ook nog niet wat hij precies wil en ben eigenlijk toch wel benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |