abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:29:58 #101
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211018683
Lijkt erop dat we als samenleving meer overlast hebben van anti-woke figuren dan van de woke figuren zelf.
pi_211018884
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:29 schreef Hexagon het volgende:
Lijkt erop dat we als samenleving meer overlast hebben van anti-woke figuren dan van de woke figuren zelf.
Het zou beter zijn voor de maatschappij als zowel Woke als anti-Woke zouden verdwijnen.
Let op dit is mijn mening, geen feit.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:58:17 #103
485843 crew  Jippie
pi_211018969
Even een veegslotje :!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 21 oktober 2023 @ 00:54:31 #104
485843 crew  Jippie
pi_211025009
En weer open, blijf on-topic en vlieg elkaar niet in de haren ^O^
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:56:22 #105
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211027895
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:50 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Woke mensen hebben nog steeds meer mensen neergeschoten op het Media Park dan anti-woke mensen. Om het even in perspectief te plaatsen ;)
Wut?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_211029508
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 12:56 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wut?
Je bent Fortuyn vergeten en zijn woke moordenaar? Volkert was als woke voordat we ooit van dat woord gehoord hadden.
pi_211029552
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 15:23 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Je bent Fortuyn vergeten en zijn woke moordenaar? Volkert was als woke voordat we ooit van dat woord gehoord hadden.
_O-
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 15:34:42 #108
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211029616
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 15:23 schreef DjDaano het volgende:

[..]
:')
pi_211029718
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 15:34 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
:')
“ Hij volgde het atheneum aan de Stedelijke Scholengemeenschap Middelburg, ging milieuhygiëne studeren aan de Landbouwuniversiteit Wageningen, werd veganist en startte in 1992 samen met Sjoerd van de Wouw de Vereniging Milieu-Offensief (VMO) die zich bezighield met juridische procesvoering tegen milieuovertredingen en dierenmishandeling. Van der Graaf controleerde of veehouders en boeren over de vereiste milieuvergunningen beschikten en spande procedures aan bij de Raad van State.”

Ik kan mijn geen beter voorbeeld van woke voorstellen dan Volkert. Leuk dat je er verder niet inhoudelijk op in durft te gaan maar duidelijker dan dit krijg je het niet.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 15:49:29 #110
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_211029737
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 15:47 schreef DjDaano het volgende:

[..]
“ Hij volgde het atheneum aan de Stedelijke Scholengemeenschap Middelburg, ging milieuhygiëne studeren aan de Landbouwuniversiteit Wageningen, werd veganist en startte in 1992 samen met Sjoerd van de Wouw de Vereniging Milieu-Offensief (VMO) die zich bezighield met juridische procesvoering tegen milieuovertredingen en dierenmishandeling. Van der Graaf controleerde of veehouders en boeren over de vereiste milieuvergunningen beschikten en spande procedures aan bij de Raad van State.”

Ik kan mijn geen beter voorbeeld van woke voorstellen dan Volkert. Leuk dat je er verder niet inhoudelijk op in durft te gaan maar duidelijker dan dit krijg je het niet.
Heeft dus niets met woke te maken. Je kunt alles wel woke gaan noemen, maar ik zou toch maar even de werkelijke betekenis opzoeken. Hij was gewoon een gestoorde eenling.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_211029797
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 15:49 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Heeft dus niets met woke te maken. Je kunt alles wel woke gaan noemen, maar ik zou toch maar even de werkelijke betekenis opzoeken. Hij was gewoon een gestoorde eenling.
Komop zeg. Definite van woke volgens wikipedia.

“ Woke (uitspraak: [wəʊk]?; Afro-Amerikaans-Engelse variant van woken; wakker geworden) is een term die verwijst naar het zich bewust zijn van racismeproblematiek en sociaal onrecht jegens minderheden in de samenleving.”

De reden waarom Volkert Fortuyn heeft vermoord:

“ Tijdens de rechtszaak in maart en april 2003 bekende Van der Graaf de aanslag op Fortuyn. Hij gaf als motief dat hij in Fortuyn een groeiend gevaar voor de samenleving zag, met name voor kwetsbare groepen zoals asielzoekers, moslims en mensen met een WAO-uitkering, aldus de verklaring van het Openbaar Ministerie”

Leg mij please even uit waar de verschillen zitten? Ik zie ze niet.
pi_211029812
quote:

[..]

Misschien moet je de definitie van woke eerst eens opzoeken
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 16:02:40 #113
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_211029860
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 15:55 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Komop zeg. Definite van woke volgens wikipedia.

“ Woke (uitspraak: [wəʊk]?; Afro-Amerikaans-Engelse variant van woken; wakker geworden) is een term die verwijst naar het zich bewust zijn van racismeproblematiek en sociaal onrecht jegens minderheden in de samenleving.”

De reden waarom Volkert Fortuyn heeft vermoord:

“ Tijdens de rechtszaak in maart en april 2003 bekende Van der Graaf de aanslag op Fortuyn. Hij gaf als motief dat hij in Fortuyn een groeiend gevaar voor de samenleving zag, met name voor kwetsbare groepen zoals asielzoekers, moslims en mensen met een WAO-uitkering, aldus de verklaring van het Openbaar Ministerie”

Leg mij please even uit waar de verschillen zitten? Ik zie ze niet.
Wil nog niet zeggen dat je dan maar iemand moet gaan vermoorden. Nogmaals, hij was gewoon een gestoorde eenling. Hij had een prima motivatie, maar moord heeft niets met woke te maken en is ook niet goed te praten. Voorts is Van der Graaf steevast de enige die er door rechts volk wordt bijgehaald als we het over radicale linksen hebben. Het electoraad op links is wel iets groter dan 1 persoon. Maar ik heb het alweer gezien. Hier gaan we niet uitkomen.
pi_211030239
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 16:37 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Ohja, en domrechts is dan zoals de Erasmus schutter zeker. Lekker groepje waar je bijhoort.
Gelukkig vereenzelvig ik mij niet met domrechts. Over de definitie van woke zijn we het dus eens? Dan hebben we in iedere geval iets bereikt.
pi_211030259
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 16:49 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Gelukkig vereenzelvig ik mij niet met domrechts. Over de definitie van woke zijn we het dus eens? Dan hebben we in iedere geval iets bereikt.
Haha, je weet jezelf wel met elke post meer belachelijk te maken.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 16:54:44 #116
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_211030264
Maar goed. Het beoogde slachtoffer in de OP werd dus voor woke uitgemaakt en dat werd als één van de motieven opgegeven naast belediging van de profeet. Laten we het nou niet gaan omdraaien he.
pi_211030394
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 08:56 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ja maar dat van Al Qaida heb in de Telegraaf gestaan!1!1!
twitter
pi_211030458
Anders Breivik, was ook moordzuchtig anti-woke en anti-links. Niet dan ?
pi_211030503
Ik ben geen fan van de heer Hofman, maar ik kan me voorstellen dat het je niet in de koude kleren gaat zitten. Sterkte.
pi_211030545
https://www.nctv.nl/onder(...)nederland-toegenomen

quote:
De terroristische dreiging op Nederland is het afgelopen half jaar toegenomen. Er zijn steeds meer signalen dat jihadistische organisaties voorbereidingen treffen om in Europa terroristische aanslagen te plegen. Deze groeperingen noemen daarbij expliciet Nederland als doelwit.

Ook een terroristische aanslag vanuit rechts-extremistische hoek blijft voorstelbaar. Ten slotte zouden eenlingen of kleine groepen, die zich vanuit complotdenken tegen de overheid hebben gekeerd, kunnen overgaan tot een geweldsdaad.
Zo geschiedde. En zo lang opgefokte islamitische , extreemrechtse, complotdenkend anti-wokekringen niet willen weten van de verwachte ontsporingen van de geloofsgenoten en een toontje lager roddelen en hitsen.... zo blijft het geweld komen.

Hiermee samenhangend vertellen bekende opiniemakende Nederlanders hun verhaal over haatmails tot bedreigingen... en veel uit doorgedraaide rechtse kringen> Linkse kringen zijn softe knuffels
pi_211030551
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 16:54 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Maar goed. Het beoogde slachtoffer in de OP werd dus voor woke uitgemaakt en dat werd als één van de motieven opgegeven naast belediging van de profeet. Laten we het nou niet gaan omdraaien he.
En voor de bedreiging is de verdachte opgepakt nadat hij zijn wapen aan de beveiliger heeft gegeven.

Ik denk dat Tim zich ook wel als woke identificeert hoort.
pi_211030609
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 17:32 schreef DjDaano het volgende:

Ik denk dat Tim zich ook wel als woke identificeert hoort.
Ik denk van niet. Woke is een etiketje uit discriminerende rechtse hoek.
Tim zal erkennen dat uit die hoek hij zo getagd is.
Zo ook met de sticker 'deugmens'.
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 17:42:54 #123
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211030637
quote:

[..]

Ik hoef er niet eens op in te gaan, dat is het leuke, je zet jezelf al genoeg voor aap hier.
pi_211030660
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 17:42 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik hoef er niet eens op in te gaan, dat is het leuke, je zet jezelf al genoeg voor aap hier.
In jou beperkte beleving zal dit vast zo zijn. Met argumenten discussiëren lukt je niet dus veel verder dan dit soort vooroordelen en een paar emoticons kom je niet.

En dan denken dat ik voor aap sta. 😅😂
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 18:17:51 #125
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211030852
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 17:47 schreef DjDaano het volgende:

[..]
In jou beperkte beleving zal dit vast zo zijn. Met argumenten discussiëren lukt je niet dus veel verder dan dit soort vooroordelen en een paar emoticons kom je niet.

En dan denken dat ik voor aap sta. 😅😂
Ik lig al sinds corona overhoop met allerhande wappies en sinds korte tijd komt daar dus ook gestoord volk bij die alles wat volgens hen een beetje links ruikt neer gaat zetten als "woke".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')