Jij bent toch prima comfortabel bij een koud bad zodat je een onderdanige rol kan spelenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat kan ik verbeteren?
Jij hebt geen recht van spreken zonder ui.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:07 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Jij bent toch prima comfortabel bij een koud bad zodat je een onderdanige rol kan spelen
Ik heb het idee dat we hier niet aan bepaalde tradities hangen want we hebben ook geen vaste op, punt weerlegdquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken zonder ui.
Rot maar opquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:12 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat we hier niet aan bepaalde tradities hangen want we hebben ook geen vaste op, punt weerlegd
We hebben wel een vaste OP maar een idioot verwijdert die steeds.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:12 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat we hier niet aan bepaalde tradities hangen want we hebben ook geen vaste op, punt weerlegd
Nee dat was goed.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh sorry daar liet ik mij even gaan.
Vergat zomaar mijn onderdanige rol.
Incline of flat? Of decline (nooit gedaan zelf)?quote:
Ofquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:21 schreef Salina het volgende:
[..]
Incline of flat? Of decline (nooit gedaan zelf)?
Alles.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat kan ik verbeteren?
Flat, kan ook incline en decline met m'n bankje maar prefereer flat. Eerst Barbell en daarna nog even dumbbell voor die MMC. Ben echt blij met m'n homegymmetje, nog wat dingetjes erbij en dan heb ik alles wat ik nodig heb voor de komende tijd.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:21 schreef Salina het volgende:
[..]
Incline of flat? Of decline (nooit gedaan zelf)?
Oh Arne!!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:38 schreef Scrummie het volgende:
Gebbetje Dombo, zaterdag weer Feyenoord
Morgen legdayquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:39 schreef Oriente het volgende:
[..]
Flat, kan ook incline en decline met m'n bankje maar prefereer flat. Eerst Barbell en daarna nog even dumbbell voor die MMC. Ben echt blij met m'n homegymmetje, nog wat dingetjes erbij en dan heb ik alles wat ik nodig heb voor de komende tijd.
Decline heb ik zelf ook nooit gedaan.
Moet ook wel eerlijk bekennen dat ik OHP (met barbell, staand) leuker vind dan benchen
Morgen weer Arnequote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:38 schreef Scrummie het volgende:
Heb je een rack gekocht?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:39 schreef Oriente het volgende:
[..]
Flat, kan ook incline en decline met m'n bankje maar prefereer flat. Eerst Barbell en daarna nog even dumbbell voor die MMC. Ben echt blij met m'n homegymmetje, nog wat dingetjes erbij en dan heb ik alles wat ik nodig heb voor de komende tijd.
Decline heb ik zelf ook nooit gedaan.
Moet ook wel eerlijk bekennen dat ik OHP (met barbell, staand) leuker vind dan benchen
Dombo heeft een moeilijke interlandperiode.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:38 schreef Scrummie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |