Ik lees zijn posts niet TENZIJ ik op de mobiel zit en mensen quoten hem.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik stuur Pietje weer op je af hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan zal het stil zijn.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik lees zijn posts niet TENZIJ ik op de mobiel zit en mensen quoten hem.
Maar als jij van Pietje je verantwoordelijkheid wil maken, best. Ik vrees alleen dat je er zelf het meeste last van gaat hebben. @:scrummie probeerde ook een tijdje lief tegen hem te doen en die heeft daar nog trauma's van.GernotGODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenwoordig gaan we meer voor een 'warm bad'-principe waarin we nog steeds kunnen uitdelen en incasseren, maar wel met een kusje.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:56 schreef De_Kraam het volgende:
De VBL SC is opgericht op donderdag 19 januari 2012 @ 01:03:51 dit is een van de beste en gezelligste SC's van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!
Stukje turbotaal.
Als we user Dombo moeten geloven is dat onmogelijk en leidt dat tot een stil forum.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaan we meer voor een 'warm bad'-principe waarin we nog steeds kunnen uitdelen en incasseren, maar wel met een kusje.
Ja ho maarquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als we user Dombo moeten geloven
Ik had het over mijn eigen persoon.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als we user Dombo moeten geloven is dat onmogelijk en leidt dat tot een stil forum.
De enige billen die ik tik moeten groter dan mijn hoofd zijn.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Een ferme tik tegen de billetjes is soms nodig
Sinds het vertrek van de onzichtbare Pool en die oplawaai van Herman heb je het moeilijk. Wellicht tijd om alles te overzien.quote:
Je bent al 7x anaal naar binnen geweest deze maand.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Een ferme tik tegen de billetjes is soms nodig
Sodeju zeg.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent al 7x anaal naar binnen geweest deze maand.
Met je tikken
Jezus Christusquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met je tikken
Megalomane gekquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met je tikken
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met je tikken
Ik ben van alle markten thuisquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dombo vangt het tijdelijke vertrek van Herman goed op
Ik hou niet zo van aannamesquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dombo is een lieve, soms ietwat impulsieve jongen
Verdenking Tourettes
Jij doet niets anders.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van aannames
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |