In de Zuidelijke Oeral lijkt mij wel interessant.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:52 schreef TAmaru het volgende:
en gaan ze dan geen Tour en Vuelta meer rijden? zelf een grote ronde opzetten in het Midden-Oosten ofzo?
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:52 schreef TAmaru het volgende:
en gaan ze dan geen Tour en Vuelta meer rijden? zelf een grote ronde opzetten in het Midden-Oosten ofzo?
Ze willen blijkbaar wel bestaande koersen opnemen in de nieuwe kalender, maar als je het doet om de macht van de ASO te beperken, vallen die koersen vast weg ja.. en dan valt wel heel veel weg..quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:52 schreef TAmaru het volgende:
Dus net zoals als Tour de Tietema in het klein doet, door de hele Ronde van Hank op te kopen...quote:
Ja dat is op zich wel mooi natuurlijkquote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lets gooooooooooquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:39 schreef Idisrom het volgende:
[ afbeelding ]
Vannacht/morgenvroeg CET gaat het weer los. Lekker 87 kilometer klimwerk.
Ik zie daar echter niet staan dat hij niet langer voor UAE werkt? Of is dat dan sowieso onmogelijk?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pogacar heeft een GROOT probleem.
Tevens wordt Athletic wereldkampioen.
Nou, die eerste 16,5km is 2% gemiddeld. Mooie loper dus.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:39 schreef Idisrom het volgende:
[ afbeelding ]
Vannacht/morgenvroeg CET gaat het weer los. Lekker 87 kilometer klimwerk.
De tijd om je druk te maken over olie(bloed)geld en sportwashing ligt wel zo'n 20 jaar achter ons. Daar kan ik anno 2023 eigenlijk niet eens meer zo over opwinden. Die strijd is allang gestreden en verloren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Ik voel me misselijk.
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Is mijn hate-boner voor Plugge nog steeds overdreven, @:pistolero?
Iedere sport die te prooi valt aan die ellende valt te betreuren, helemaal de edele wielersportquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De tijd om je druk te maken over olie(bloed)geld en sportwashing ligt wel zo'n 20 jaar achter ons. Daar kan ik anno 2023 eigenlijk niet eens meer zo over opwinden. Die strijd is allang gestreden en verloren.
Dit slaat als kut op Dirk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De tijd om je druk te maken over olie(bloed)geld en sportwashing ligt wel zo'n 20 jaar achter ons. Daar kan ik anno 2023 eigenlijk niet eens meer zo over opwinden. Die strijd is allang gestreden en verloren.
Dat is dus zo'n beetje elke sport die door meer dan 10 man wordt bekeken vandaag de dag. Misschien dat korfbal nog 'schoon' is!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iedere sport die te prooi valt aan die ellende valt te betreuren, helemaal de edele wielersport
Ik ben gewoon allang in het stadium van totale apathie als het gaat om oliegeld. Het is er, het is intens kut, maar het gaat nooit meer weg en de greep van de desbetreffende landen op de mondiale sport zal alleen maar groter worden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit slaat als kut op Dirk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |