Ik wilde het niet zeggen...quote:
Ah.quote:
Dat kan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:47 schreef R-woud93 het volgende:
Al heb ik F1tv, ik weiger om naar Engels commentaar te luisteren.
Omdat hij niet zo heel erg goed is, kan hij ook niet zo veel aan doen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar waarom tijdens een vrije training niet? Dat is letterlijk waar het voor is.
Dat het niet lukt, snap ik nog. Maar dat-ie het niet eens probeert niet. Liever 6x achterstevoren staan dan consistent meer dan een seconde langzamer dan je teamgenoot lappen, zou ik denken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Omdat hij niet zo heel erg goed is, kan hij ook niet zo veel aan doen.
quote:
Lees even verder makker.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Manmanman
Dat je dat nog hebt dan.
Hij staat nu ook dusdanig onder druk dat hij dat gewoon niet meer durft, nu de muur in kan zijn einde betekenen, het is een spiraal waar je in zit.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat het niet lukt, snap ik nog. Maar dat-ie het niet eens probeert niet. Liever 6x achterstevoren staan dan consistent meer dan een seconde achter je teamgenoot, zou ik denken.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat je het vrijwillig luistert maakt het nog veel erger
Tuurlijkquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wordt er nog steeds gezeurd over die mogelijke crisis binnen van RB...
Stom.quote:
Die spiraal zou hij misschien aan zijn vrouw kunnen gevenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij staat nu ook dusdanig onder druk dat hij dat gewoon niet meer durft, nu de muur in kan zijn einde betekenen, het is een spiraal waar je in zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |