Drama much?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:55 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
jammer dat daar binnenkort niemand meer leeft dan
nee, in Gaza wonen geen joden, dus al die moslims moeten wegquote:
De straten van Europa staan inderdaad al dagen vol met massa's Joodse rellers en demonstranten ja.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee, in Gaza wonen geen joden, dus al die moslims moeten weg
#JodenPower
na Gaza, is de extreem rechtse pro-palestine jeugd aan de beurt in europa
Lekker veel tekst, maar nergens benoemen dat Nederlanders net zo mee doen aan pesterijen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik wil zeker niet ontkennen dat ook kinderen uit de moslim gemeenschap hun problemen hebben. Ik wil wel zeggen dat naar mijn mening veel van die problemen uit hun eigen gemeenschap komen en dat we daar als de rest van de Nederlandse samenleving weinig aan kunnen doen.
Even je voorbeelden bekijken:
Dansles-koranles: duidelijk een probleem tussen haar en haar ouders, waarbij ze niet de mogelijkheid krijgt om haar eigen prioriteiten te volgen maar in het religieuze keurslijf van haar ouders gedwongen wordt.
Goed lerende moslima, naar de havo gaan lijkt me toch niet echt een probleem? Als je goed kunt leren en je cijfers ernaar zijn, dan krijg je toch gewoon een advies waardoor je naar de havo kan? Ik verwacht niet dat leraren daarvoor gaan liggen. Ik verwacht ook niet snel trouwens van leraren dat ze er keihard tegenin zouden gaan als de ouders het meisje op de mavo/vmbo willen zetten. Dat lijkt me dus ook meer een probleem veroorzaakt door de ouders en hun idee van wat een meisje qua onderwijs nodig heeft voor de rol die zij voor zich zien (moeder/huisvrouw?)
Wel hoofddoek, tsja, moet je daar support van de Nederlandse samenleving voor verwachten? Tolerantie op zijn hoogst zou ik zeggen.
Geen hoofddoek, ja, weer het probleem van de moslim gemeenschap, qua Nederlandse wetgeving en normen kun je natuurlijk niet gedwongen worden door je ouders om een hoofddoek te dragen. Dat we dat soort dwang in de praktijk tolereren zou je als een probleem van de Nederlandse samenleving kunnen zien.
Ik denk dat je hierbij in ogenschouw moet nemen hoe de Nederlandse samenleving ontwikkeld is en dat het in korte tijd (50jaar) toevoegen van grote groepen migranten met een heel andere ontwikkeling een enorme clash veroorzaakt. We hebben gewoon als samenleving geen methoden om dit soort problemen aan te pakken en bijv in te grijpen in zo’n gesloten gemeenschap. Zelfs een vergelijk met gesloten gemeenschappen zoals de gereformeerden en jehova’s gaat mank.
anti-joodse rellers met hun ''free palestine'' spandoekenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De straten van Europa staan inderdaad al dagen vol met massa's Joodse rellers en demonstranten ja.
Jij bent echt de slechtste act die in deze reeks voorkomtquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik steun Israel altijdjoden zijn top
Wat zijn het dan?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
BBC hoeft Hamas niet terroristen te noemen, Wikipedia doet dat ook niet
kunnen die israeliers wel gaan lopen janken, maar je hebt nog altijd recht op eigen mening om niet bevooroordeeld je nieuws te posten
politieke, militante organisatiequote:
Een politieke beweging aldus de VNquote:
Die post van Claudia_X ging niet over pesten, maar over problemen die kinderen uit moslim gemeenschap ervaren en dat daar minder aandacht voor zou zijn.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:02 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Lekker veel tekst, maar nergens benoemen dat Nederlanders net zo mee doen aan pesterijen.
Gaslight het hele onderwerp pesten maar weer. Ongelofelijk
Vinden ze dat dan ook van IS?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
Een politieke beweging aldus de VN
Of uit de FvD wappie hoek die ook even de antisemitische afslag hebben genomen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
Die post van Claudia_X ging niet over pesten, maar over problemen die kinderen uit moslim gemeenschap ervaren en dat daar minder aandacht voor zou zijn.
En of er veel (autochtone) Nederlanders meedoen met het pesten van joodse kinderen op dit moment, dat zou ik niet weten. Mijn onderbuik gevoel is toch dat dat voornamelijk uit de moslim gemeenschap komt.
Dat FvD vroeg of laat gezellig op de koffie zou gaan bij onze lokale wahabi's was dan ook logisch, gezien hun vrouwonvriendelijke aartsconservatieve inslag.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Of uit de FvD wappie hoek die ook even de antisemitische afslag hebben genomen.
Dat lijkt me inderdaad niet slim. Hopelijk spreekt de Schotse PM hier voor zijn beurt en wordt hij door de rest van de regering teruggefloten. Of hij heeft het alleen over zijn schoonouders die daar volgens mij nog zitten.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:12 schreef slashdotter3 het volgende:
Scotland heeft niets geleerd van Zweden, Black September, Lebanon Civil War en Kuwait, wat een idioten
https://www.jpost.com/international/article-769145
Scotland ready to accept refugees from Gaza, says First Minister Humza Yousaf
Hier hoorde je een liedje: Turkie, Turkie, broekie met een jurkie...quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:34 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Toen ik 10 was hoorde ik elke dag: kankerturk, Turkie is niet dom, luier om etc. Niemand (ik ook niet) maakte dat een enorme ding. Maar das blijkbaar anders.
Ik heb je letterlijk nog nooit in een hokje gezet in dit topic. Ik geef aan dat ik het debiel vind wat er tegen je werd gezegd en dan ga je alsnog schoppen terwijl je zelf normaal behandeld wil worden. Waarom bepaal je mijn gedachtegang voor mij?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:42 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ho ho. Jij wil alles in hokjes. Dan dit ook graag. Niet nuanceren als het je agenda niet uitkomt.
UvA kun je afschrijven, reddeloos verloren woke instituut. Zoals zoveel universiteiten in Nederland.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:25 schreef Claudia_x het volgende:
Oh God, de UvA weer hoor: Studenten en docenten Universiteit van Amsterdam eisen stellingname bestuur tegen ‘genocide door Israël’
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
politieke, militante organisatie
waar ISIS wel als terroristische organisatie wordt gezien, net als Al-Qaeda
Hamas is ongeveer hetzelfde als Golden Dawn in Griekenland (die neo-nazi partij daar)
Wat burgers vermoord op beestachtige wijze om angst in te boezemen en de eigen zaak kracht bij te zetten.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
Een politieke beweging aldus de VN
Bovendien, pesten is (helaas) alom aanwezig en ik denk dat in veel gevallen afkomst of religie gewoon één van de vele mogelijke stokken om mee te slaan is. Net zo als rood haar dat (voor sommigen) bijvoorbeeld is.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
Die post van Claudia_X ging niet over pesten, maar over problemen die kinderen uit moslim gemeenschap ervaren en dat daar minder aandacht voor zou zijn.
En of er veel (autochtone) Nederlanders meedoen met het pesten van joodse kinderen op dit moment, dat zou ik niet weten. Mijn onderbuik gevoel is toch dat dat voornamelijk uit de moslim gemeenschap komt.
Een Turk benadelen omdat diegene Turks is, dat is racisme (etniciteit/afkomst). Een Turk benadelen omdat diegene moslim is, is discriminatie. Dat is hoe ze het mij hebben geleerd.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wellicht een goed uitgangspunt dat als je zelf vraagt om nuance en dat je niet in een hokje geduwd wil worden dat je zelf niet gaat duwen. Ik geef aan dat het debiel is en dan ga je er nog bovenop. Het is trouwens discriminerend, Turken zijn geen ras.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |