Is dat nodig dan?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:11 schreef Snikkelbeer het volgende:
[ twitter ]Wanneer gaat onze Mark naar Israël?
Welke gedachtegang zou dat zijn?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:12 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Racistisch bedoel je dan met jouw gedachtegang.
Tegen wie heb je het?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
BBC hoeft Hamas niet terroristen te noemen, Wikipedia doet dat ook niet
kunnen die israeliers wel gaan lopen janken, maar je hebt nog altijd recht op eigen mening om niet bevooroordeeld je nieuws te posten
krantenkoppen in de engelse dagbladen, Israelische premier hekelt BBC die Hamas geen terroristen noemenquote:
Ik wil zeker niet ontkennen dat ook kinderen uit de moslim gemeenschap hun problemen hebben. Ik wil wel zeggen dat naar mijn mening veel van die problemen uit hun eigen gemeenschap komen en dat we daar als de rest van de Nederlandse samenleving weinig aan kunnen doen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze vraagt er wel terecht aandacht voor. Ik heb als deel van mijn werk jarenlang interviews gevoerd met jongeren (12-15 jaar) en met name de moeilijke positie van moslima’s trof mij. Ik moet nog vaak denken aan de meid die zo graag op dansles wilde, maar in de weekeinden naar koranles moest en verscheurd werd tussen wat ze leuk vond en wat van haar verwacht werd. En die andere meid die goed kon leren en graag naar de havo wilde, maar tegen een muur van bureaucratie opliep en geen hulp kreeg van haar ouders of haar leerkrachten. En die meid die graag een hoofddoek wilde dragen maar er geen begrip voor kon verwachten. Of die meid die dat juist niet wilde en daarop aangekeken werd.
Goede woorden van Charles trouwens.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
krantenkoppen in de engelse dagbladen, Israelische premier hekelt BBC die Hamas geen terroristen noemen
[ afbeelding ]
Aanvallen jood is op basis van religie is antisemiet.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Welke gedachtegang zou dat zijn?
de eerste zin in de engelse/internationale wikipedia pagina over Hamasquote:officially the Islamic Resistance Movement (حركة المقاومة الإسلامية Ḥarakah al-Muqāwamah al-ʾIslāmiyyah), is a Sunni Islamist political and military organization governing the Gaza Strip of the Palestinian territories.
Persoonlijk heb ik ook veel geleerd van de Turken in Nederland. De turkendouche bijvoorbeeld als je geen zin had om te douchen na het sporten op de middelbare schoolquote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:31 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Aanvallen jood is op basis van religie is antisemiet.
Aanvallen Turk is op basis van nationaliteit is racistisch.
Wellicht een goed uitgangspunt dat als je zelf vraagt om nuance en dat je niet in een hokje geduwd wil worden dat je zelf niet gaat duwen. Ik geef aan dat het debiel is en dan ga je er nog bovenop. Het is trouwens discriminerend, Turken zijn geen ras.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:31 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ho ho. Jij wil alles in hokjes. Dan dit ook graag. Niet nuanceren als het je agenda niet uitkomt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wellicht een goed uitgangspunt dat als je zelf vraagt om nuance en dat je niet in een hokje geduwd wil worden dat je zelf niet gaat duwen. Ik geef aan dat het debiel is en dan ga je er nog bovenop. Het is trouwens discriminerend, Turken zijn geen ras.
Net zoals het aanvallen van een Duitser, Fransman, Chinees of Ghanees dat is. Het is allemaal fout.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:31 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Mja vind het wel een harde reactie meteen van de politie. Wellicht is er eerst gepraat en wouden ze niet weg. Maargoed.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:19 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Kijk zo pak je ze aan:
https://www.reddit.com/r/(...)t_niet_luisteren_is/
eindelijk
Ze krijsen als verkentjes
Er is maar één menselijke ras. Dus racisme bestaat nietquote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wellicht een goed uitgangspunt dat als je zelf vraagt om nuance en dat je niet in een hokje geduwd wil worden dat je zelf niet gaat duwen. Ik geef aan dat het debiel is en dan ga je er nog bovenop. Het is trouwens discriminerend, Turken zijn geen ras.
Oei paar druppels en wolken. Das te slecht zicht voor lucht ondersteuning.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:46 schreef NoXia het volgende:
[..]
Vanaf maandag gelukkig weer wat droger
[ afbeelding ]
Dat is Amsterdam.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:49 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Oei paar druppels en wolken. Das te slecht zicht voor lucht ondersteuning.
jammer dat daar binnenkort niemand meer leeft danquote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat is Amsterdam.
In Gaza is het zonnig.
Wat mij betreft veel te soft, harder meppen, traangas erop en met het waterkanon zo hopla van de straat spuiten om ze vervolgens keihard juridisch aan te pakken.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mja vind het wel een harde reactie meteen van de politie. Wellicht is er eerst gepraat en wouden ze niet weg. Maargoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |