Heeeyquote:Op zondag 4 februari 2024 00:13 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben door Mollie hier heen gesleept. Ik wil het niet
Nog even volhouden.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:13 schreef NailQueen het volgende:
Banana staat niet op 1 nu!quote:Op zondag 4 februari 2024 00:13 schreef NailQueen het volgende:
Je wilt niet naar de banaan van Matt Black kijken?quote:Op zondag 4 februari 2024 00:13 schreef NailQueen het volgende:
Waar is Subwoolfer als je ze nodig hebt?quote:Op zondag 4 februari 2024 00:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Je wilt niet naar de banaan van Matt Black kijken?
Hou op, schei uitquote:
Mis je niks aanquote:Op zondag 4 februari 2024 00:17 schreef NailQueen het volgende:
Kom op Maltezen. Ik wil WIDM nog terugkijken
Wel mooi dat er hier nog iemand is die enig idee van al die liedjes heeft.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:19 schreef molloot200 het volgende:
Sirena winst zou ook wel leuk zijn, dan komt Maltees weer terug op het ESF. Geen idee waar het publiek hier voor gaat.
En dat was ook een gigantisch succes natuurlijkquote:Op zondag 4 februari 2024 00:17 schreef molloot200 het volgende:
Loop kan nog wat worden. Ben niet van die basic popgrietjes maar de ESF-fans gaan hiermee weglopen zoals ze met Brooke deden.
Ja ik heb woensdag in m'n eentje de onthulling van de clips zitten kijkenquote:Op zondag 4 februari 2024 00:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wel mooi dat er hier nog iemand is die enig idee van al die liedjes heeft.
Brookeje uit als ze wint straks.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:20 schreef H_T het volgende:
[..]
En dat was ook een gigantisch succes natuurlijk
Ja nee maar ff een revampje er tegenaan. Het is in ieder geval niet zo slecht (al is dat ook deels ironisch natuurlijk) als Matt.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:20 schreef H_T het volgende:
[..]
En dat was ook een gigantisch succes natuurlijk
Ga weg. Doe niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |