Ja snap dit lijstje wel.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:00 schreef Sableheart het volgende:
enigszins opties voor mij:
12. Matt Blxck
3. ERBA’
7. Greta Tude
6. Sarah Bonucci
Maar ik verwacht ze niet in de finale.
Ja, kan je je voorstellen dat ze ooit dachten "we sturen dit naar een kinderwedstrijd!"?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:24 schreef H_T het volgende:
Mijn hemel, wat een vreselijk lied als interval
Was dat echt de juniorinzending?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, kan je je voorstellen dat ze ooit dachten "we sturen dit naar een kinderwedstrijd!"?
Zeker als je nu nog steeds naar die 5 minuten klok zit te kijken.quote:
Ik zit gewoon naar een overbodig optreden van The Busker te kijkenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeker als je nu nog steeds naar die 5 minuten klok zit te kijken.
Misschien helpt het om op play te drukken, dat driehoekje.
En daarna nog een reclamebreakquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zit gewoon naar een overbodig optreden van The Busker te kijken
En dat voor een uitslag die weinig mensen echt boeitquote:Op zondag 4 februari 2024 00:02 schreef molloot200 het volgende:
Ze maken er een soort eigen Sanremo van, dit had een halfuur geleden al klaar moeten zijn en eerder dan Spanje afgelopen moeten zijn.
Mevrouw heeft een andere jurk aan denk ik en die goochelaar rechts heeft nog geen leuke truc gedaanquote:
Oké top, dan ben ik up to datequote:Op zondag 4 februari 2024 00:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Mevrouw heeft een andere jurk aan denk ik en die goochelaar rechts heeft nog geen leuke truc gedaan
Het is een studio in Malta. Zo veel ruimte hebben ze niet.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:12 schreef Strani het volgende:
Zitten alle kandidaten nou op/rond één bank?
Heeeyquote:Op zondag 4 februari 2024 00:13 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben door Mollie hier heen gesleept. Ik wil het niet
Nog even volhouden.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:13 schreef NailQueen het volgende:
Banana staat niet op 1 nu!quote:Op zondag 4 februari 2024 00:13 schreef NailQueen het volgende:
Je wilt niet naar de banaan van Matt Black kijken?quote:Op zondag 4 februari 2024 00:13 schreef NailQueen het volgende:
Waar is Subwoolfer als je ze nodig hebt?quote:Op zondag 4 februari 2024 00:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Je wilt niet naar de banaan van Matt Black kijken?
Hou op, schei uitquote:
Mis je niks aanquote:Op zondag 4 februari 2024 00:17 schreef NailQueen het volgende:
Kom op Maltezen. Ik wil WIDM nog terugkijken
Wel mooi dat er hier nog iemand is die enig idee van al die liedjes heeft.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:19 schreef molloot200 het volgende:
Sirena winst zou ook wel leuk zijn, dan komt Maltees weer terug op het ESF. Geen idee waar het publiek hier voor gaat.
En dat was ook een gigantisch succes natuurlijkquote:Op zondag 4 februari 2024 00:17 schreef molloot200 het volgende:
Loop kan nog wat worden. Ben niet van die basic popgrietjes maar de ESF-fans gaan hiermee weglopen zoals ze met Brooke deden.
Ja ik heb woensdag in m'n eentje de onthulling van de clips zitten kijkenquote:Op zondag 4 februari 2024 00:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wel mooi dat er hier nog iemand is die enig idee van al die liedjes heeft.
Brookeje uit als ze wint straks.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:20 schreef H_T het volgende:
[..]
En dat was ook een gigantisch succes natuurlijk
Ja nee maar ff een revampje er tegenaan. Het is in ieder geval niet zo slecht (al is dat ook deels ironisch natuurlijk) als Matt.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:20 schreef H_T het volgende:
[..]
En dat was ook een gigantisch succes natuurlijk
Ga weg. Doe niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Strijderquote:Op zondag 4 februari 2024 00:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik heb woensdag in m'n eentje de onthulling van de clips zitten kijken
Spanje is best een stipt land hoorquote:Op zondag 4 februari 2024 00:22 schreef grazz het volgende:
Zelfs Spanje lukt het om op tijd de winnaar bekend te maken
Spanje wint hier duidelijk van Malta. Niet met 12-1 deze keer, maar toch.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:22 schreef grazz het volgende:
Zelfs Spanje lukt het om op tijd de winnaar bekend te maken
ja, zeg dat maar tegen mn Spaanse collegaquote:
Zolang het maar wel stipt morgen is?quote:
Nee maar dan ben je gewoon niet duidelijk.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:23 schreef grazz het volgende:
[..]
ja, zeg dat maar tegen mn Spaanse collega
Loop heeft aan 2 punten genoeg om dat te voorkomenquote:Op zondag 4 februari 2024 00:23 schreef Sableheart het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen, ja. Ik vrees dat we Banana gaan krijgen
Ze zoekt gewoon een vijandquote:Op zondag 4 februari 2024 00:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar dan ben je gewoon niet duidelijk.
Ik heb dit nog heel even meegepikt, maar ik snapte er geen hol van, dit was in ieder geval niet 50/50quote:
Even langs Juans Anders?quote:Op zondag 4 februari 2024 00:25 schreef Strani het volgende:
Ik heb toch niet een bijzonder kleine TV maar dat scorebord doet me toch twijfelen aan m'n zicht.
Maar de jury maakte het verschil te groot.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Matt met z'n bananen heeft de televote gewonnen
Beetje een mini Eleniquote:Op zondag 4 februari 2024 00:29 schreef Cee het volgende:
Dit nummer nog niet gehoord maar in elk geval kan de bananen gekkigheid ons in semi 2 niet in de weg staan.
Maar je staat ook niet voor gek als land.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:33 schreef molloot200 het volgende:
Finale lijkt me uit zicht voor Malta.
quote:Op zondag 4 februari 2024 00:34 schreef Strani het volgende:
Oh. Ik dacht mooi, nu kan ik het liedje horen. Drie minuten later realiseer ik me dat ik vergeten ben daadwerkelijk te luisteren.
Misschien moet je het on loop zettenquote:Op zondag 4 februari 2024 00:34 schreef Strani het volgende:
Oh. Ik dacht mooi, nu kan ik het liedje horen. Drie minuten later realiseer ik me dat ik vergeten ben daadwerkelijk te luisteren.
Italië en San Marino stemmen mee, anders had ik 0 punten hiervoor ook niet helemaal uitgesloten.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:33 schreef molloot200 het volgende:
Finale lijkt me uit zicht voor Malta.
Misschien beter morgen.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kan de videoclip ook nog eens bekijken
Ik dacht dat het 50/50 zou zijn en wachtte op ineens 120 punten voor de banaan.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:39 schreef molloot200 het volgende:
Ik lees op Twitter: televote was 22,2% van het totaal waard (stond qua waarde gelijk aan 2 juryleden). Sarah zou het op het randje ook hebben gewonnen met een 50/50 split.
Ik heb de rest niet gezien, maar ik gok dat ik die allemaal beter had gevonden dan die banaan (de paar seconden die ik daarvan zag waren al genoeg om voorlopig geen bananen meer te kopenquote:Op zondag 4 februari 2024 00:56 schreef aarontje112 het volgende:
Ik vind dit zeker niet verkeerd, wel een beetje alle girl bops van de afgelopen jaren in de blender. Beter dan die banaan inderdaad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |