abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 oktober 2023 @ 15:19:51 #276
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210996467
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 15:16 schreef Caland het volgende:

[..]
Die Zweden, hebben die dan nog steeds vikingmutsen op of wat moet ik me daarbij voorstellen?
Als je een carrière zoekt in de komedie zou ik mijn vaste baan nog even aanhouden
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_210996479
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 15:19 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Omdat we geen definitief bewijs hebben en misschien wel nooit krijgen. Een ongeluk is één van de meer realistische scenario's naast de twee andere geschetste. Dat Israël erachter kan zitten is ook aannemelijk en dat het een inside job van Hamas is is ook aannemelijk.
Ik vind je laatste twee voorbeelden een stuk aannemelijker dan een ongeluk.

Hamas is ranzig genoeg om een ziekenhuis in Gaza op te blazen, zodat Israel de schuld krijgt. Israel op dit moment paranoide genoeg om al die kinderen gewoon als toekomstige Hamasterroristen te zien.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 15:21:05 #278
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210996485
quote:
2s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 15:19 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Als je een carrière zoekt in de komedie zou ik mijn vaste baan nog even aanhouden
Nouja ik lees dat Zweden niet meer herkenbaar over straat kunnen. Ik hoor graag hoe je Zweden herkent buiten een blonde haarkleur.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 18 oktober 2023 @ 15:21:25 #279
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_210996486
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 15:04 schreef Slayage het volgende:
Wat Israël doet is in veel opzichten vergelijkbaar met wat de Russen doen. Het doorslaggevende verschil zit hem in het feit dat Israël een strategische partner is van het westen en Rusland een strategische vijand.

Met ander woorden Israël is in group en Rusland is out group. Hierdoor krijgen beide landen van het westen een andere benadering voor een vergelijkbare situatie.

[ twitter ]
Ik zie wat je/het doet maar het is volledig de plank misslaan om naast het ontstaan daarvan, de situatie daar met die van hier te linken.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_210996488
quote:
2s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 15:19 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
De wekelijkse show van Caland in VBL is de moeite waard hoor.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 15:22:45 #281
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210996493
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 15:21 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
De wekelijkse show van Caland in WBL is de moeite waard hoor.
Ruim nog liever kattenkots op
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_210996500
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 15:04 schreef Slayage het volgende:
Wat Israël doet is in veel opzichten vergelijkbaar met wat de Russen doen. Het doorslaggevende verschil zit hem in het feit dat Israël een strategische partner is van het westen en Rusland een strategische vijand.

Met ander woorden Israël is in group en Rusland is out group. Hierdoor krijgen beide landen van het westen een andere benadering voor een vergelijkbare situatie.

[ twitter ]
Die Yanis is nooit de helderste geweest.
Bij het 1 was het een duidelijke aanval op een ziekenhuis, bij een ander waren er geen vliegtuigen bij in de buurt.
Overigens geeft Oekraïne vaak gewoon toe wanneer er iets fout is gegaan en het verkeerde doel is geraakt.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 18 oktober 2023 @ 15:23:43 #283
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210996505
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 15:19 schreef Bugno3 het volgende:
Het feit dat verschillende users hier nog steeds denken in termen van het noodzakelijkerwijs tonen van dankbaarheid (moslims in Nederland aan Nederland en haar bevolking, Israël aan de VS) is in mijn ogen een dele van het probleem, aangezien het ongelijkwaardigheid impliceert. Mensen uit niet-Westerse samenlevingen zijn daar een beetje klaar mee en ik kan me dat wel voorstellen.

Nogmaals: dit mechanisme speelt aan alle kanten, dus aub geen linksdeugende/guurrechtse reacties.
Er is ook ongelijkwaardigheid. Als een samenleving je alle kansen biedt en je opvangt (er waren ook juichende en rellende stadhouders) ben je ondankbaar.

Als ik tegen mijn eigen familie ga aanschoppen die zorg voor me draagt (metafoor voor het collectief van de maatschappij) of in het huis waarin ik net ben opgenomen vertoon ik ondankbaar gedrag.

Overigens kan een autochtoon net zo goed ondankbaar gedrag vertonen in een ongelijkwaardige situatie. In elke situatie waarin je wel de lusten ontvangt maar slechts lasten brengt ben je als persoon gewoon ondankbaar en is er sprake van ongelijkwaardigheid. Je bent per definitie ondergeschikt aan het collectief namelijk.
pi_210996506
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 15:19 schreef Bugno3 het volgende:
Het feit dat verschillende users hier nog steeds denken in termen van het noodzakelijkerwijs tonen van dankbaarheid (moslims in Nederland aan Nederland en haar bevolking, Israël aan de VS) is in mijn ogen een dele van het probleem, aangezien het ongelijkwaardigheid impliceert. Mensen uit niet-Westerse samenlevingen zijn daar een beetje klaar mee en ik kan me dat wel voorstellen.

Nogmaals: dit mechanisme speelt aan alle kanten, dus aub geen linksdeugende/guurrechtse reacties.
Tsja het is normaal dat als je naar een ander land verhuist dat je je aanpast naar die bevolking. Niet dat je gaat eisen dat die bevolking zich naar jou aanpast.
pi_210996516
quote:
2s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 14:02 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Als de NOS vanavond niet uitgebreid op tv rectificeert is dit gewoon volksmennerij
Kun je rekenen?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_210996525
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 15:23 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Er is ook ongelijkwaardigheid. Als een samenleving je alle kansen biedt en je opvangt (er waren ook juichende en rellende stadhouders) ben je ondankbaar.

Als ik tegen mijn eigen familie ga aanschoppen of in het huis waarin ik net ben aangenomen vertoon ik ondankbaar gedrag.

Overigens kan een autochtoon net zo goed ondankbaar gedrag vertonen in een ongelijkwaardige situatie. In elke situatie waarin je wel de lusten ontvangt maar slechts lasten brengt ben je als persoon gewoon ondankbaar.
Je scheert nogal een hoop mensen over een kam. Je impliceert dat iedereen die meedoet aan een pro-Palestina demonstratie per definitie ondankbaar is en dankbaarheid moet tonen. Aan wie eigenlijk? Het overgrote deel is gewoon in Nederland geboren.
pi_210996542
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 15:25 schreef Caland het volgende:

[..]
Is dat niet mens eigen, even los van religie. Vast houden aan verleden en tradities.
Zeker is dat mens- eigen. Net als poepen als je moet poepen.

Toch verwacht ik dat iemand naar alternatieven zoekt, als er geen toilet in de buurt is. Schijten midden op straat zou ik als ongeciviliseerd classificeren, ondanks dat je kan zeggen: 'ik moest poepen, dus....'
pi_210996545
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210996558
quote:
2s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 15:27 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Leroy Jenkins?
pi_210996559
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 14:25 schreef UitStraling het volgende:
Had Hamas toch bijna gewonnen lieve jongens en meisjes, door hun eigen schuld aan de dood van 50 Palestijnen naast een ziekenhuis te framen als een nietsontziende aanval van die monsters van een Joden, waar is trouwens die luchtaanval op dat konvooi ineens heen, dat was ook simpelweg een bermbom om de wereldopinie te beïnvloeden, daar kwamen wel wat meer mensen (en kinderen) bij om.

Blijven opletten mensen, je hebt hier te maken met de "mensen" achter 07-10-2023.
Dit
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_210996567
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 15:25 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Je scheert nogal een hoop mensen over een kam. Je impliceert dat iedereen die meedoet aan een pro-Palestina demonstratie per definitie ondankbaar is en dankbaarheid moet tonen. Aan wie eigenlijk? Het overgrote deel is gewoon in Nederland geboren.
Als je het na de terreurdaad van Hamas normaal vindt om te gaan protesteren voor de Palestijnen en leuzen roept als "from the river to the sea", dan heb je het niet helemaal begrepen.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 15:29:45 #292
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210996571
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 15:25 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Grappig dat ik een disclaimer gaf bij mijn post over goed lezen en je alsnog het voor elkaar krijgt om hem niet goed te lezen.

Om het je even makkelijker te maken: dat ik zeg dat mensen ondankbaar zijn geeft niet aan dat ik vind dat ze dan maar dankbaarheid moeten tonen. Ik heb ook niks gezegd over iedereen die meedoet aan een Palestina demonstratie. De tandjes.
pi_210996575
Op CNN hoorde ik dat ze in Gaza toiletwater moeten koken om iets te kunnen drinken :r
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_210996577
quote:
2s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 15:27 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
De act van Iran blijft ook lachwekkend. Veel blaffen, maar niet bijten.
pi_210996586
Dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')