Als je een carrière zoekt in de komedie zou ik mijn vaste baan nog even aanhoudenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Zweden, hebben die dan nog steeds vikingmutsen op of wat moet ik me daarbij voorstellen?
Ik vind je laatste twee voorbeelden een stuk aannemelijker dan een ongeluk.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:19 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Omdat we geen definitief bewijs hebben en misschien wel nooit krijgen. Een ongeluk is één van de meer realistische scenario's naast de twee andere geschetste. Dat Israël erachter kan zitten is ook aannemelijk en dat het een inside job van Hamas is is ook aannemelijk.
Nouja ik lees dat Zweden niet meer herkenbaar over straat kunnen. Ik hoor graag hoe je Zweden herkent buiten een blonde haarkleur.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:19 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Als je een carrière zoekt in de komedie zou ik mijn vaste baan nog even aanhouden
Ik zie wat je/het doet maar het is volledig de plank misslaan om naast het ontstaan daarvan, de situatie daar met die van hier te linken.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:04 schreef Slayage het volgende:
Wat Israël doet is in veel opzichten vergelijkbaar met wat de Russen doen. Het doorslaggevende verschil zit hem in het feit dat Israël een strategische partner is van het westen en Rusland een strategische vijand.
Met ander woorden Israël is in group en Rusland is out group. Hierdoor krijgen beide landen van het westen een andere benadering voor een vergelijkbare situatie.
[ twitter ]
De wekelijkse show van Caland in VBL is de moeite waard hoor.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:19 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Als je een carrière zoekt in de komedie zou ik mijn vaste baan nog even aanhouden
Ruim nog liever kattenkots opquote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De wekelijkse show van Caland in WBL is de moeite waard hoor.
Die Yanis is nooit de helderste geweest.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:04 schreef Slayage het volgende:
Wat Israël doet is in veel opzichten vergelijkbaar met wat de Russen doen. Het doorslaggevende verschil zit hem in het feit dat Israël een strategische partner is van het westen en Rusland een strategische vijand.
Met ander woorden Israël is in group en Rusland is out group. Hierdoor krijgen beide landen van het westen een andere benadering voor een vergelijkbare situatie.
[ twitter ]
Er is ook ongelijkwaardigheid. Als een samenleving je alle kansen biedt en je opvangt (er waren ook juichende en rellende stadhouders) ben je ondankbaar.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:19 schreef Bugno3 het volgende:
Het feit dat verschillende users hier nog steeds denken in termen van het noodzakelijkerwijs tonen van dankbaarheid (moslims in Nederland aan Nederland en haar bevolking, Israël aan de VS) is in mijn ogen een dele van het probleem, aangezien het ongelijkwaardigheid impliceert. Mensen uit niet-Westerse samenlevingen zijn daar een beetje klaar mee en ik kan me dat wel voorstellen.
Nogmaals: dit mechanisme speelt aan alle kanten, dus aub geen linksdeugende/guurrechtse reacties.
Tsja het is normaal dat als je naar een ander land verhuist dat je je aanpast naar die bevolking. Niet dat je gaat eisen dat die bevolking zich naar jou aanpast.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:19 schreef Bugno3 het volgende:
Het feit dat verschillende users hier nog steeds denken in termen van het noodzakelijkerwijs tonen van dankbaarheid (moslims in Nederland aan Nederland en haar bevolking, Israël aan de VS) is in mijn ogen een dele van het probleem, aangezien het ongelijkwaardigheid impliceert. Mensen uit niet-Westerse samenlevingen zijn daar een beetje klaar mee en ik kan me dat wel voorstellen.
Nogmaals: dit mechanisme speelt aan alle kanten, dus aub geen linksdeugende/guurrechtse reacties.
Kun je rekenen?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:02 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Als de NOS vanavond niet uitgebreid op tv rectificeert is dit gewoon volksmennerij
Je scheert nogal een hoop mensen over een kam. Je impliceert dat iedereen die meedoet aan een pro-Palestina demonstratie per definitie ondankbaar is en dankbaarheid moet tonen. Aan wie eigenlijk? Het overgrote deel is gewoon in Nederland geboren.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Er is ook ongelijkwaardigheid. Als een samenleving je alle kansen biedt en je opvangt (er waren ook juichende en rellende stadhouders) ben je ondankbaar.
Als ik tegen mijn eigen familie ga aanschoppen of in het huis waarin ik net ben aangenomen vertoon ik ondankbaar gedrag.
Overigens kan een autochtoon net zo goed ondankbaar gedrag vertonen in een ongelijkwaardige situatie. In elke situatie waarin je wel de lusten ontvangt maar slechts lasten brengt ben je als persoon gewoon ondankbaar.
Zeker is dat mens- eigen. Net als poepen als je moet poepen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat niet mens eigen, even los van religie. Vast houden aan verleden en tradities.
Ditquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:25 schreef UitStraling het volgende:
Had Hamas toch bijna gewonnen lieve jongens en meisjes, door hun eigen schuld aan de dood van 50 Palestijnen naast een ziekenhuis te framen als een nietsontziende aanval van die monsters van een Joden, waar is trouwens die luchtaanval op dat konvooi ineens heen, dat was ook simpelweg een bermbom om de wereldopinie te beïnvloeden, daar kwamen wel wat meer mensen (en kinderen) bij om.
Blijven opletten mensen, je hebt hier te maken met de "mensen" achter 07-10-2023.
Als je het na de terreurdaad van Hamas normaal vindt om te gaan protesteren voor de Palestijnen en leuzen roept als "from the river to the sea", dan heb je het niet helemaal begrepen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je scheert nogal een hoop mensen over een kam. Je impliceert dat iedereen die meedoet aan een pro-Palestina demonstratie per definitie ondankbaar is en dankbaarheid moet tonen. Aan wie eigenlijk? Het overgrote deel is gewoon in Nederland geboren.
Grappig dat ik een disclaimer gaf bij mijn post over goed lezen en je alsnog het voor elkaar krijgt om hem niet goed te lezen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je scheert nogal een hoop mensen over een kam. Je impliceert dat iedereen die meedoet aan een pro-Palestina demonstratie per definitie ondankbaar is en dankbaarheid moet tonen. Aan wie eigenlijk? Het overgrote deel is gewoon in Nederland geboren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |