SPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog AD
Steve Lookner live
![]()
Black Flag is de beste Assassins Creed game.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:27 schreef Ali_boo het volgende:
Voor de eerste keer wordt de zwarte vlag geheven
[ twitter ]
Well... this just happened.
The Black Flag of Jihad has just been raised.
According to hadith (prophetic tradition), the black flag was the battle flag of the Prophet Muhammad and it was carried into battle by many of his companions.
The image of the black flag has been used as a symbol of religious revolt and engagement in battle (i.e., jihad). In the contemporary Islamist movement, the black flag is used to evoke notions of jihad and of reestablishing the Islamic Caliphate.
[ twitter ]
Hoor graag van de moslims hier of dit allemaal klopt![]()
![]()
Straks ga je nog zout leggen op de slak dat hamas 'vijand' wordt genoemd.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:24 schreef Slayage het volgende:
"the other side"
Check de "othering" taalgebruik van Biden. Maw dus expliciet groen licht van Biden om vooral zo door te gaan.
[ twitter ]
[ Bericht 2% gewijzigd door Frutsel op 18-10-2023 12:35:47 ]'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Dat denk ik ook niet inderdaad.quote:Rare post. Israël heeft toch echt 2,5 miljoen Arabische burgers, die alle rechten hebben die andere burgers ook hebben. En tevens heeft Israël een van de laagste percentages daklozen ter wereld, op een populatie van bijna 10 miljoen zijn er maar een kleine 3,000 daklozen. Ter vergelijking: Nederland heeft met bijna 18 miljoen inwoners, ongeveer 30,000 daklozen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is exact wat ik zeg. Maar die zijn dan veelal dakloos en hebben er geen rechten.
Kortom, het geeft wederom aan dat je helemaal niet weet waar je over praat.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Die worden natuurlijk met gebedsgenezing geholpen van hun afwijkende gedrag, dat doen we in het progressieve Nederland ook nog.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:05 schreef EttovanBelgie het volgende: [..] Helemaal eens; ik kan me ook voorstellen dat Palestijnse homoseksuelen die tendens ontwikkelen. Wat denk jij?
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:31 schreef superniger het volgende:
[..]
Black Flag is de beste Assassins Creed game.
[ afbeelding ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
De Palestijnse homo's die naar Israel vluchten krijgen dan ook nooit een vast verblijfsdocument, dus die komen in deze cijfers niet voor.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet inderdaad.
[..]
Rare post. Israël heeft toch echt 2,5 miljoen Arabische burgers, die alle rechten hebben die andere burgers ook hebben. En tevens heeft Israël een van de laagste percentages daklozen ter wereld, op een populatie van bijna 10 miljoen zijn er maar een kleine 3,000 daklozen. Ter vergelijking: Nederland heeft met bijna 18 miljoen inwoners, ongeveer 30,000 daklozen.
Kortom, het geeft wederom aan dat je helemaal niet weet waar je over praat.
Kortom, het geeft wederom aan dat je helemaal niet weet waar je over praat.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
2 dode peuters. En een hoop opgerolde doeken.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Al 1 lijk gezien op de socials?
Maar zijn die ook van de 'bombing from Israel' want het was binnen enkele uurtjes dat er een stapel 'lijken' lag, netjes opgeruimd met een podium er tussen voor de 'doktoren' om over de verschrikkingen te lullen met hun vingertje wijzend naar Israel.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Kan best maar dat is niet wat de moslims op twitter bewerenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:29 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gewoon een rouwvlag.
[ twitter ]
Daarom vraag ik het ook hier
@Slayage, @Werkpaard kunnen jullie hier iets meer over vertellen?A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Het is inderdaad een enorm breedgedragen opvatting in Nederland, en de rest van West-Europa, dat homo's genezen kunnen worden. Eveneens heerst hier nog een zeer sterk christelijke gedreven ideologie die het leven van homo's dwarsboomt, ja zelfs leidt tot gruwelijke excessen. Waarvan natuurlijk al die anti-homowetten hier het summum zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die worden natuurlijk met gebedsgenezing geholpen van hun afwijkende gedrag, dat doen we in het progressieve Nederland ook nog.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
Fun fact, origin story is dat Hamas uit de Egyptische Muslim Brotherhood is ontstaan.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Logisch. Dan gaan de terroristen mogelijk vanuit Egypte opereren. Dat kan enkel zorgen voor destabilisatie.
Van die terreurgroep lopen er al tienduizenden leden en sympatisanten rond in Egypte. Als Egypte de Palestijnen zou toelaten dan komt Hamas mee en sluiten ze zich aan bij MB om het land over te nemen zoals we bij Black September en Libanon Civil War al hebben gezien.
ClaudeAI:
===================
Hamas did emerge from the Muslim Brotherhood movement in Egypt. Here are some key details:
Hamas was founded in 1987 during the First Intifada as an offshoot of the Egyptian Muslim Brotherhood.
The Muslim Brotherhood is a transnational Sunni Islamist organization founded in Egypt in 1928 that aims to implement Sharia law.
In the 1950s-60s, the Brotherhood expanded regionally, including setting up charities and religious schools in Gaza and the West Bank. This significantly increased their influence.
Leading founders of Hamas like Sheikh Ahmed Yassin were members of the Muslim Brotherhood in Gaza before splitting off to form their own Palestinian organization.
Hamas took ideological inspiration from the Brotherhood's pan-Islamist goals of establishing an Islamic state and advocated political Islam as the solution for Palestinians.
However, Hamas is now legally and structurally independent and focused specifically on the Israeli-Palestinian conflict, not Egypt or broader Middle East issues like the Brotherhood.
Both groups remain hostile to secular rulers in their spheres but have ideological and organizational distinctions despite sharing heritage and religious-political goals.
So in summary, while Hamas is now a distinct Palestinian entity, its origins and founding principles derive from the Egyptian Muslim Brotherhood movement in the decades prior to its 1987 establishment.![]()
Die zijn al kruipend door de sneeuw onderwegquote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Kan best maar dat is niet wat de moslims op twitter beweren
@:Slayage, @:werkpaard kunnen jullie iets meer over vertellen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Apengedrag dat gedoe met dat vlaggetje zwaaien steeds.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Kan best maar dat is niet wat de moslims op twitter beweren
@:Slayage, @:werkpaard kunnen jullie iets meer over vertellen![]()
We zijn voorlopig nog niet aan de zwart-wit geblokte toe.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Apengedrag dat gedoe met dat vlaggetje zwaaien steeds.![]()
Wie zijn mijn soortgenoten?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waar wijs ik met mijn vinger als het niet geheel zeker is?
Jij staat moord en brand te schreeuwen met je soortgenoten terwijl het helemaal niet zeker is.
Weet je wat wel zeker is? hamas dat onschuldige mensen vermoord, verkacht en levend in de brand steekt. En al vaker bewezen vanuit ziekenhuizen, scholen en un-omgevingen opereert.
Dus je mag echt je commentaar voor je houden.
Waarom doe je (alweer) alsof ik pro-Hamas ben? Waarom duw je mij (alweer) een kant op waar ik niet hoor?![]()
Is het hijsen van de Black Flag een soort van symbolische stap naar een Jihad oorlog met Israel? Dat ze nu een stap dichterbij zijn gekomen?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:27 schreef Ali_boo het volgende:
Voor de eerste keer wordt de zwarte vlag geheven
[ twitter ]
Well... this just happened.
The Black Flag of Jihad has just been raised.
According to hadith (prophetic tradition), the black flag was the battle flag of the Prophet Muhammad and it was carried into battle by many of his companions.
The image of the black flag has been used as a symbol of religious revolt and engagement in battle (i.e., jihad). In the contemporary Islamist movement, the black flag is used to evoke notions of jihad and of reestablishing the Islamic Caliphate.![]()
Breed gedragen, ooit in de Biblebelt van nl gewerkt dan lijkt het echt zo in die conservatieve extremistische bubbel, dan hebben we nog de steden waar de conservatie moslim extremisten zitten die net zo achterlijk zijn met hun haat jegens regenboogvlaggen..quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is inderdaad een enorm breedgedragen opvatting in Nederland, en de rest van West-Europa, dat homo's genezen kunnen worden. Eveneens heerst hier nog een zeer sterk christelijke gedreven ideologie die het leven van homo's dwarsboomt, ja zelfs leidt tot gruwelijke excessen. Waarvan natuurlijk al die anti-homowetten hier het summum zijn.
![]()
Jihad jaquote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:40 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Is het hijsen van de Black Flag een soort van symbolische stap naar een Jihad oorlog met Israel? Dat ze nu een stap dichterbij zijn gekomen?
Oorlog met Israël?Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten
De community notes komen niet overeen met wat de mensen op twitter zeggen
Dus ik wacht het allemaal even af
Zullen vast hier mensen zijn die er meer vanaf weten
@Mutant01?A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Oh nee toch, een vlag!quote:Heeft Iran haar profielfoto of Facebook ook al aangepast?
Nieuw is niet altijd beter.![]()
Het christendom in Nederland stelt geen RUK meer voor en heeft geen zak meer te vertellen, en dat weet jij donders goed.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Breed gedragen, ooit in de Biblebelt van nl gewerkt dan lijkt het echt zo in die conservatieve extremistische bubbel, dan hebben we nog de steden waar de conservatie moslim extremisten zitten die net zo achterlijk zijn met hun haat jegens regenboogvlaggen..
Die Bible Belt erbij slepen moet weer dienen als afzwakking, soort progressieve reflex.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
Mijn (no one cares I know) 2 cents over een kant kiezen :
Aanhangers Isreal in het westen zetten een israelvlag in hun avatar en worden zelfs daarom aangevallen door palestijen-aanhangers, Joden durven verder niet te demonstreren in het westen omdat hun veiligheid niet gegarandeerd kan worden.
Aanhangers Palestijnen schieten Zweden dood, roepen massaal op tot uitroeien van Joden, bezetten Ambassades en gaan overal ter wereld de straat op om te rellen.
Wat ze daar uitspoken zal me tot op zekere hoogte nog worst zijn, het gaat mij om de ellende die hier veroorzaakt wordt door een conflict daar en die ellende komt 100% van 1 kant.
Jarenlang zijn het aanslagen op Joodse winkels, nooit aanslagen DOOR joodse mensen. Verder zijn er in het westen regelmatig islamitische aanslagen, staan er duizenden mensen op de Dam Hamas aan te moedigen, en dan nog vragen moslims zich af waarom mensen niet voor de moslims zijn.
Lastige keuze idd.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Spannend wie die bom heeft gedropt. Israel, foutje bedankt. Hamas / Jihad foutje bedankt. Of toch met opzet.
Ik hoop niet dat het weer zo'n gas-pipeline verhaal wordt zonder antwoord.![]()
De biblebelt is zo ongeveer volledig uitgestorven op wat laatste der Mohikanen na.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Breed gedragen, ooit in de Biblebelt van nl gewerkt dan lijkt het echt zo in die conservatieve extremistische bubbel, dan hebben we nog de steden waar de conservatie moslim extremisten zitten die net zo achterlijk zijn met hun haat jegens regenboogvlaggen..VBL SC influencer
Left, right, behind
Forum Opties Forumhop: Hop naar: