Mwah, leuk die militaire macht, maar daar kom je niet ver mee in het Midden Oosten. Dat weet Amerika zelf ook.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat een onzin jongen. Met de groeten van de twee carriers voor de kust.
Oh, is dát wat je doet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:56 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke mening is niet relevant. Ik analyseer slechts geopolitiek.
Ach is de deurvan bnw niet op slot?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:54 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
Niemand neemt Amerika meer serieus. We zijn live getuigen van een complete shift van West naar Oost. Lijkt erop dat hegemonie van Amerika en het Westen aan het eindigen is.
Nou je stopt juist je persoonlijke mening in een analyse.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:56 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat er in ziekenhuizen wapens en munitie worden opgeslagen, is ook stof tot nadenken. Maar ik zal met je meegaan. IDF loopt op dat ziekenhuis af en zegt bewijzen te hebben van wapens. Ze besluiten ongewapend binnen te lopen, tikken de eerste de beste verpleegkundige op zijn schouder en vragen of die zo genegen wil zijn om die gevaarlijke spullen voortaan elders op te bergen. Dan is er inderdaad niets meer aan het handje.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Weet je, het maakt mij persoonlijk niet uit of er nu 100 of 1000 mensen om zijn gekomen bij een mogelijke aanval op een ziekenhuis. Het feit dat er een ziekenhuis geraakt is, is al stof tot nadenken zou je zeggen.
Maar in plaats dat mensen zich op hun achterhoofdjes krabben, wordt er wild gekrijst en gewezen terwijl meer redelijke mensen op de achtergrond aan het onderzoeken slaan in de wetenschap dat het eigenlijk niet zo uitmaakt wat ze vinden want tegen de tijd dat het helder is, is het al uit de hand gelopen ofwel met een sisser afgelopen (voor zover je daarvan kan spreken in dit scenario) en graaft iedereen zich toch lekker verder in in zijn eigen bubbel, stopt de vingers in de oren en roept "nietes, lalalala".
Ah dan doe je je werkniet al te bestquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:56 schreef Werkperd het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zie dat Medvedev de Amerikanen de schuld geeft
Maar ja, die zijn de schuld van alles, net als de Russen
Al 1.5 week nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:57 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ach is de deurvan bnw niet op slot?
Niet mijn mening, maar hij lijkt je vermoedens te delenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lees in de comments dat er twijfel is over het tijdstip?
Als je Jackson Hinkle de betaalde Kremlintroll serieus neemt ben je af.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:54 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
Niemand neemt Amerika meer serieus. We zijn live getuigen van een complete shift van West naar Oost. Lijkt erop dat hegemonie van Amerika en het Westen aan het eindigen is.
Hopelijk zit @Caland veilig thuis.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:41 schreef bertrandtraore het volgende:
https://twitter.com/z90hicham/status/1714393331503890492
Ook in Rotterdom gezellig aan het rellen.
Jij hebt geen analytisch vermogen, het spijt me om te zeggen, maar ik moet een beetje hard zijn gezien je consequent rotzooi en complotachtige nonsens hier post.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:56 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Die woont niet in Rotterdam.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Hopelijk zit @:Caland veilig thuis.
Warmonitor is dan ook een propaganda accountquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:58 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Niet mijn mening, maar hij lijkt je vermoedens te delen
[ twitter ]
Gelul. Uiteindelijk kan je met geweld iedereen jouw wil opleggen. Het is wellicht tijdelijk en plaatselijk, maar met de militaire macht van Amerika ben je altijd een factor van belang.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mwah, leuk die militaire macht, maar daar kom je niet ver mee in het Midden Oosten. Dat weet Amerika zelf ook.
Ik pak mijn stickerboekjes even. Is Disney goed?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:54 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
Het ziet er nog best gezellig uit eigenlijk, van rellen geen sprake. Koud alleen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Hopelijk zit @:Caland veilig thuis.
Dat ben ik totaal niet met je eens.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als ik iets heb opgestoken van 2 decennia fok!ken is het wel dat het nogal zeldzaam is dat iemand ergens over van mening verandert.
Correct. Was laatst nog een fittie over. Anti-jewish of zo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:59 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Warmonitor is dan ook een propaganda account
Dat is wat er globaal en op lange termijn speelt. Het gaat niet over goed of fout of islam vs liberalisme. Wat je zitter is dat de ‘derde wereld’ opkomt en zich tegen het westen keert. Dat is Ruslsnd, China, NK, Arabische landen, Iran, paar Zuid-Amerikaanse landen vs NATO plus Japan, Zuid Korea, Taiwan, Australia en Nieuw Zeeland.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:54 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
Lijkt een bewerkt filmpje. Die versnelling ineens, de 2 explosies, de tijd tussen onderschepping en explosies op de grond lijkt mij ook veel te kortquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:43 schreef capricia het volgende:
GeoConfirmed (prima bron weten de meesten die ook de oorlog in Oekraine volgen) zegt er dit over, met uitleg:
[ twitter ]
[..]
Verklaart voor mij die enorme explosie niet. Wellicht is er meer opgeslagen in dat ziekenhuis.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:56 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Gratis informatie heeft geen waarde inderdaadquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:58 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat we met zijn allen naar de kloten gaan omdat informatie haar waarde heeft verloren.
Dat ben ik totaal niet met je eens.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als ik iets heb opgestoken van 2 decennia fok!ken is het wel dat het nogal zeldzaam is dat iemand ergens over van mening verandert.
Koud en alleen. Je verrast niemand.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Het ziet er nog best gezellig uit eigenlijk, van rellen geen sprake. Koud alleen.
Weet niemand.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:04 schreef Sledgehammer. het volgende:
Heft Israël gelogen of fout gemaakt met die tweet?
Klopt. Het blijft vooralsnog bij het antisemitische 'from the river to the sea'.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:49 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Waar zie je rellen? Overdrijf niet zo. Rellen is geweld. Zie ik nergens.
Wie dan,quote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:04 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wacht op een conclusie van een derde partij
IDF ook en toch heeft daar niemand een probleem meequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:59 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Warmonitor is dan ook een propaganda account
Nesty?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:02 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Anthony heeft er weer een klusje bij.
In ieder geval bijzonder slordig en het tast hun geloofwaardigheid aan. Tegelijkertijd is een terreurorganisatie natuurlijk ook volstrekt onbetrouwbaar. Blijft afwachten, bijvoorbeeld op de VS.quote:
Ik ben wel benieuwd hoe andere landen reageren. Neem aan dat een VS ook wel zelf weet hoe het zit, net als met die raket die Polen binnen viel.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wie dan,
Hezbollah? Biden? IRAN?
Niet zo wensdenken hé. Dat is niet lief.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:54 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
Dat ze Hamas inderdaad snel mogen opsporen en vernietigenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:07 schreef Newone82 het volgende:
Arm Palestina
Voor de aanval op het ziekenhuis (ik laat even in het midden wie er verantwoordelijk is) waren al meer dan 10k woningen gebombardeerd, >7000 bommen gedropt, en meer dan 500 kinderen gedood in Gaza. En al een week wordt de elektra, water, brandstof, voedsel en medicijnen niet toegelaten. De weg aan Gaza zijde is bij Rafah kapotgeschoten zodat de passage onbruikbaar is voor trucks.
Maar ook hier zullen ze uiteindelijk mee wegkomen, want 'militaire doelwit'.
Hezbollah lijkt me wel een aardige jaquote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wie dan,
Hezbollah? Biden? IRAN?
Het zal zich wel meer aftekenen wie er achter wie staat.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe andere landen reageren. Neem aan dat een VS ook wel zelf weet hoe het zit, net als met die raket die Polen binnen viel.
Dat er een shift ontstaat? Dat is wat ik zie. Dat is iets anders dan een persoonlijke mening hebben over wat je wel of niet graag WIL ZIEN. Ff het verschil kennen he.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou je stopt juist je persoonlijke mening in een analyse.
Die Geolocation-draad op X is toch niet gelieerd aan één partij?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wie dan,
Hezbollah? Biden? IRAN?
Nee dat is iets wat jij wil. Je zit vol wrok over het westen, en wil graag dat er een shift ontstaat. Dat is echt wel duidelijk uit je postgeschiedenis hoor.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:10 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat er een shift ontstaat? Dat is wat ik zie. Dat is iets anders dan een persoonlijke mening hebben over wat je wel of niet graag WIL ZIEN. Ff het verschil kennen he.
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:56 schreef Werkperd het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |