Doet me meteen denken aan Doctor Chakwas (Hacksaw) van Mass Effectquote:Op zondag 28 juli 2024 22:59 schreef JustAUser het volgende:
Martine Hak Bijl... Vast al eens genoemd. Was wel een aha-momentje. Mijn God 😂
Maar in een klok is de stroomafname weer zo klein dat het dalen van het voltage niet of nauwelijks aan de orde is.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:56 schreef Daantke het volgende:
[..]
Interessant, ik heb het even gegoogled omdat ik het niet kon geloven, en hoewel je wel gelijk hebt dat er verschillende voltages zijn (oplaadbaar 1,2V en niet-oplaadbaar 1,5V), zou dit niet het verschil in werking kunnen verklaren.
[..]
Pompeblźdenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 02:09 schreef Za het volgende:
Dat de hartjes op de Friese vlag waterlelie bladeren zijn.
Voordat ik een normale AA batterij in de klok wilde proberen te stoppen had ik dit ook gelezen. Daarom wilde ik het in eerste instantie niet eens proberen maar toch de gok genomen. Het zijn wel oplaadbare AA batterijen en opladers die ik al jaren in huis heb. Dus wie weet kan het daar aan liggen. Een feit is dat deze oplaadbare batterijen het wel prima doen in een wandklok die veel kleiner is maar dus niet in de grote.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:56 schreef Daantke het volgende:
[..]
Interessant, ik heb het even gegoogled omdat ik het niet kon geloven, en hoewel je wel gelijk hebt dat er verschillende voltages zijn (oplaadbaar 1,2V en niet-oplaadbaar 1,5V), zou dit niet het verschil in werking kunnen verklaren.
[..]
Je bent in goed gezelschap dan, een decorontwerper bij een themasong dacht ooit dat het de iris van een camera was.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dit bekende beeld uit de James Bond films een loop van binnen moet voorstellen
Doh!, Ik las dat als "tande-masser", dacht dat het een naam was, begreep pas wat bedoeld werd toen ik het googelde.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:34 schreef Gretsch het volgende:
Toen ik jong was en er kwam zo'n caravan aanrijden zeiden we altijd vol ontzag, kijk een tendermaster,
jaren later kwam ik er achter dat het tandemasser is....
[ afbeelding ]
Bvb: tandem seating in een vliegtuig waar de instructeur achter de leerling piloot zit. Of twee paarden achter elkaar die een koets trekken (itt tweespan: twee paarden naast elkaar). En natuurlijk de tandemfiets...quote:Tandem, or in tandem, is an arrangement in which a team of machines, animals or people are lined up one behind another, all facing in the same direction.
..
The tandem harness allows additional animals to provide pulling power for a vehicle designed for a single animal.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:53 schreef Mrmime het volgende:
Toen ik vroeger Supermario speelde begon het spelletje altijd met “it”s me, Mario!” .
Maar ik kom er nu via TikTok achter dat hij eigenlijk zegt “Itsumi Mario!”
Itsumi betekent Super in het Japans
Nee dit is niet waar.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:53 schreef Mrmime het volgende:
Toen ik vroeger Supermario speelde begon het spelletje altijd met “it”s me, Mario!” .
Maar ik kom er nu via TikTok achter dat hij eigenlijk zegt “Itsumi Mario!”
Itsumi betekent Super in het Japans
Afbeeldingen die je kan horenquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dit bekende beeld uit de James Bond films een loop van binnen moet voorstellen
Wat dacht je dan?quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[ afbeelding ]
Moest opeens denken aan een verjaardag uit mijn kindertijd toen mijn oom zat te vertellen dat hij als kind in de klas uit de katechismus moest voorlezen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Europa letten
Polle pel
Bommel ding
Heb ik ook altijd gedacht.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Een diafragma/iris van een lens.
[ afbeelding ]
Waarom zouden ze dat in hemelsnaam willen doen?quote:Op zondag 29 september 2024 10:33 schreef Forumtijger het volgende:
Ik dacht vroeger dat toen er nog een testbeeld was, en er een irritante piep bij zat, dat ze dat deden zodat mensen hun tv uit zouden zetten, zodat ze dan in het geheim een programma uit konden zenden als niemand keek. Vaak langere periodes gekeken of ze dat echt deden..
Jij bent nooit kind geweest zo te lezenquote:Op zondag 29 september 2024 13:49 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat in hemelsnaam willen doen?![]()
En hoe kwam je er bij om dat te denken?
En soms een beetje herschreven.quote:Op zondag 29 september 2024 08:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Dat de Kuifje albums vaak hertekend zijn,
http://www.comicweb.nl/ad(...)keningen.html#rotsen
Nee, ik ben nooit kind geweest.quote:Op zondag 29 september 2024 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent nooit kind geweest zo te lezen
Is te merken ja, die tweede helft van deze reactie bevestigt dat nogmaals.quote:Op zondag 29 september 2024 18:40 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nee, ik ben nooit kind geweest.![]()
Je ontwijkt de kern van mijn vraag. Waarom iets uitzenden als er niemand kijkt?quote:Op zondag 29 september 2024 18:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is te merken ja, die tweede helft van deze reactie bevestigt dat nogmaals.
quote:Op zondag 29 september 2024 19:05 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Je ontwijkt de kern van mijn vraag. Waarom iets uitzenden als er niemand kijkt?
Prima hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |