Dat is een type raket dat Hamas ook gebruikt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:12 schreef capricia het volgende:
Ziet er wel wat vreemd uit voor een gewone raket.
Lijkt alsof er wat mis mee is?
[ twitter ]
'Die ga je niet krijgen hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:13 schreef TheJanitor het volgende:
Ik kijk wel uit naar alle verontschuldigingen van de moslims als het toch geen Israelische raket was.
Als dit de beelden zijn, dan is het gewoon een mislukte lancering van een raket. Die wellicht halverwege al in brand vliegt en misschien bij zo'n ziekenhuis een heel wapendepot heeft geraakt. Maar zijn dit de beelden? Dat is de belangrijkste vraag. Dat valt hier niet uit op te maken namelijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:12 schreef capricia het volgende:
Ziet er wel wat vreemd uit voor een gewone raket.
Lijkt alsof er wat mis mee is?
[ twitter ]
Als het echt een raket van Hamas was. Dan is dat een nieuwe fase. Die knal was mega en zoiets zien we toch alleen van Israël als er een gebouwtje met de grond gelijk gemaakt wordtquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik vroeg me al af hoe een enkele raket in godsnaam zo'n grote verwoesting kan aanrichten.
Kolonialismequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En is daarbij alles geoorloofd? En steun je Israël ook in het kolonialisme en de systematische onderdrukking en overheersing van Palestijnen?
Is het heel erg dat filmpje?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gezien.
Godverdomme, het moet wel echt eens gaan stoppen dit.
Zoveel onschuldige levens.
Daar begin je pas over in je tweede zin, blijven opletten, Howard!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Rare vergelijking. Ik verwacht van wereldleiders toch een ander niveau dan hier op FOK!. Wij mogen hier lekker speculeren en dingen delen die achteraf naders kunnen blijken te zijn. Wereldleiders moeten weten waar ze het over hebben.
Onzin, niemand weet om wat voor raket het überhaupt gaat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Een raket of standaard bom alleen richt dit niet aan. Aannemelijk is dat er dus in of om het ziekenhuis nog meer explosieven/minitie lagen.
Tja.. en wie heeft dat gedaan?
Als de extremen uit beide kampen poep naar elkaar smijten wordt elke zinnige discussie platgeslagen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanuit mijn totaal objectieve kijk is dit topic vooral pro-Hamas tegen anti-Hamas.
Ah dat is de raket. Alleen zonder de mega biem. Het is zelfs zonder biem.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als dit de beelden zijn, dan is het gewoon een mislukte lancering van een raket. Die wellicht halverwege al in brand vliegt en misschien bij zo'n ziekenhuis een heel wapendepot heeft geraakt. Maar zijn dit de beelden? Dat is de belangrijkste vraag. Dat valt hier niet uit op te maken namelijk.
En als blijkt dat het Hamas zelf was hoor je geen enkeling hierover. Let maar op, nu de mond vol maar straks oorverdovend stilte.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ze spelen het wel echt slim. Moslims over de hele wereld zien gelijk rood.
Het is wel een Israëlische raket want anders zouden wereldleiders zoals Trudeau of Erdogan niet zo maar statements naar buiten brengen. Zij hebben vast het een en ander van hun eigen inlichtingendiensten meegekregenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:13 schreef TheJanitor het volgende:
Ik kijk wel uit naar alle verontschuldigingen van de moslims als het toch geen Israelische raket was.
Schijnt een secundaire explosie geweest te zijn, dus ammunitie dat daar lag. Lijkt me ook wel heel sterk, zelfs voor Israël vind ik dit een gigantische boem.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als het echt een raket van Hamas was. Dan is dat een nieuwe fase. Die knal was mega en zoiets zien we toch alleen van Israël als er een gebouwtje met de grond gelijk gemaakt wordt
Ik was al onder de indruk van een Hamas aanval paar maanden geleden, toen stonden er een paar auto’s goed te branden. Of er lag iets explosiefs onder t ziekenhuis. Zou zomaar kunnen.
quote:
Best wel, tientallen doden met afgerukte rompen en ledematen. Gewoon burgers.quote:
Ok laat maar danquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Best wel, tientallen doden met afgerukte rompen en ledematen. Gewoon burgers.
Eens.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onzin, niemand weet om wat voor raket het überhaupt gaat.
Zeker, je weet alleen wel dat Israël een track record heeft van schenden van Oorlogsrecht?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig hebben we hier vrijheid van meningsuiting.
En staat het mij vrij om het recht op zelfbescherming van Israël te steunen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |