Dat was het ookquote:
Alleen als ik het water hoor vallen in een radiator. Check eens per jaar of ik bij moet vullen. En probeer dan zo min mogelijk lucht het systeem in te jagen door eerst de slang te vullen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
doen jullie weleens je verwarming ontluchten? Moet elk jaar schijnbaar https://radar.avrotros.nl(...)P2DoSJtYNrClXLTOC_Gc
Nee ik ook niet. Maar geen getik of geklots of niet warm worden ook hier. Dus op zich vind ik het wel prima.quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, nou ja, zelf had ik in groep 8 even een dinnetje. Maar daarna duurde het wel weer even hoor
Hoiquote:
Kijk deze player.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had op de peuterspeelzaal 2 vriendinnetjes
Heb net wel sperzieboontjes op die misschien te kort gekookt warenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige mensen hier ontluchten regelmatig wel meer dan alleen de verwarming.
Hamasleider Wanheda.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, als je een 3e wereldoorlog wil
zo zoquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij waren er pas een paar mensen in mij geïnteresseerd vanaf m'n 16e. En die lieten dat zo subtiel merken dat ik dat jaren later pas door had.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, nou. Dat zijn toch wel redelijk standaard puberteit dingen, niet?
quote:
Nee verwarming heb ik hier ook nooit wat raars mee, ja die cv-ketel die in de error slaat, maar de verwarmingen zelf doen het primaquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar geen getik of geklots of niet warm worden ook hier. Dus op zich vind ik het wel prima.
er waren tenminste mensen in je geintresseerd, das al een stap verderquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij waren er pas een paar mensen in mij geïnteresseerd vanaf m'n 16e. En die lieten dat zo subtiel merken dat ik dat jaren later pas door had.
Ouwe hosselaarquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beestje heeft gewoon een dubbelleven. Whiept soms stiekem alluhaveldsla.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
!!
Maar goed, ik zie haar er wel voor aan
Denk dat het daar begonnen is voor je.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze was niet scheel, maar had wel een lui oog.
Uhmm, dat vind ik lastig inschatten omdat ik meer vergelijk met hoe ziek ik ben geweest en hoeveel beter het nu gaat t.o.v. daarvanquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:05 schreef Puala het volgende:
[..]
JeetjeEn hoe ver weg van je oude ik ben je nog als ik vragen mag?
Zijn er al 5 meer dan mijn aandachtsspanne normaal. Mijn baas moet altijd lachen als ik iets aan het doen ben en weer afgeleid raak.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:10 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn concentratie heeft welgeteld 10 minuten geduurd![]()
Lekker zweten en niet zelf makkelijk verkoeling kunnen zoekenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja helemaal ingepakt in het verband aan alle kanten waar van alles uitlekt en dan lekker een woonkamer van 29 graden
Het probleem is wel als je altijd achter loopt op de zaken, dat je er niets mee kan. En ineens ben je in je 30s en denken mensen dat er wat mis met je is omdat het raar is als je zo weinig ervaring hebt tegen die tijd en dan wordt het nog moeilijker want dat versterkt zichzelf.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
er waren tenminste mensen in je geintresseerd, das al een stap verder
quote:
quote:
Playerquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegelijkertijd?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is essentieel in je herstelquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhmm, dat vind ik lastig inschatten omdat ik meer vergelijk met hoe ziek ik ben geweest en hoeveel beter het nu gaat t.o.v. daarvan
Maar ik kan zelf boodschappen doen, zelf het dagelijkse huishouden doen, beetje wandelen, beetje FOK!ken..
Ik ben op een gegeven moment ook gestopt met subtiel zijn bij mannen, dat werkt niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij waren er pas een paar mensen in mij geïnteresseerd vanaf m'n 16e. En die lieten dat zo subtiel merken dat ik dat jaren later pas door had.
truequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het probleem is wel als je altijd achter loopt op de zaken, dat je er niets mee kan.
ik snap dat helemaal..quote:En ineens ben je in je 30s en denken mensen dat er wat mis met je is omdat het raar is als je zo weinig ervaring hebt tegen die tijd en dan wordt het nog moeilijker want dat versterkt zichzelf.
Kon toen sowieso bijzonder weinig, mijn eigen bed kon ik zelfs niet in omdat dat te pijnlijk lag voor mijn buik. Had ik zo'n mobiel ziekenhuisbed in de woonkamer staan, wat was ik blij toen ik weer een beetje in mijn eigen bed kon liggen en dat ding eindelijk weg konquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker zweten en niet zelf makkelijk verkoeling kunnen zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |