Nee dat niet, maar mijn brainfog was zo heftig dat ik mentaal gewoon niet aanwezig was.quote:
Ik verwacht niets minder.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Om vervolgens te zien dat we binnen 30 seconden alweer op de volgende pagina zitten en niemand het gelezen heeft
dat klinkt bizar..quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar mijn brainfog was zo heftig dat ik mentaal gewoon niet aanwezig was.
Geen tijdsbesef, de wereld was niet echt, ik was niet echt, kon helemaal niet nadenken (innerlijke stem was ook weg), kon ook nauwelijks een normale zin formuleren, geheugenproblemen..
Gelukkig is dat wel flink verbeterd maar sommige dingen heb ik nog steeds
Ja niet? Brugklas is toch wel het moment waarop je voor het eerst echt een vriendje of vriendinnetje hebt. Of in ieder geval flirten uitvindtquote:
Ugh, hittegolfquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had het een beetje tegenovergesteld toen ik in het ziekenhuis lag. 2 maanden met een gereguleerde temperatuur en dan midden in juli in een hittegolf naar huis
oh?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja niet? Brugklas is toch wel het moment waarop je voor het eerst echt een vriendje of vriendinnetje hebt. Of in ieder geval flirten uitvindt
Dit vraag je op FOK!?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja niet? Brugklas is toch wel het moment waarop je voor het eerst echt een vriendje of vriendinnetje hebt. Of in ieder geval flirten uitvindt
Misschien komt er dan wel een heel leerzaam en leuk verhaal uitquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wel een risico. Voor hetzelfde geld was ik compleet geobsedeerd door Japanse auto's uit de 70s en verdwijn ik twee dagen om een naslagwerk te tikken dat in zes volle posts moet.
quote:
Hebben jullie op de middelbare school nooit een vriendinnetje gehad, al was het voor 2 weken?quote:
Glashelder, Interpolis.quote:
Neequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie op de middelbare school nooit een vriendinnetje gehad, al was het voor 2 weken?
Long Covidquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Gek toch dat je van ver weg naar dichterbij kan gaan qua interactie/beleving.
En mag ik vragen, wat heb je (gehad)?
Nee ok, maar daar ga ik gemakshalve maar even van uitquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou ? Niets is zeker
nope, de meisjes moesten echt niks van mij weten hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie op de middelbare school nooit een vriendinnetje gehad, al was het voor 2 weken?
Ehhh. Ik waardeer je optimisme.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, nou ja, zelf had ik in groep 8 even een dinnetje. Maar daarna duurde het wel weer even hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, nou. Dat zijn toch wel redelijk standaard puberteit dingen, niet?
Jazekerquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
doen jullie weleens je verwarming ontluchten? Moet elk jaar schijnbaar https://radar.avrotros.nl(...)P2DoSJtYNrClXLTOC_Gc
ik deed dat in vorige huis.. geen idee of het hier moet ivm centraal geregeld gebeurenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
doen jullie weleens je verwarming ontluchten? Moet elk jaar schijnbaar https://radar.avrotros.nl(...)P2DoSJtYNrClXLTOC_Gc
Ja helemaal ingepakt in het verband aan alle kanten waar van alles uitlekt en dan lekker een woonkamer van 29 gradenquote:
Ja hallo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ok, maar daar ga ik gemakshalve maar even van uit
Sommige mensen hier ontluchten regelmatig wel meer dan alleen de verwarming.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Laat 'm elk jaar in September door een verwarmingsbedrijf servicen, neem aan dat ze dat ook doen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog nooit gedaan volgens mijquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou zie je.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, nou ja, zelf had ik in groep 8 even een dinnetje. Maar daarna duurde het wel weer even hoor
quote:
Ik had op de peuterspeelzaal 2 vriendinnetjesquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was het ookquote:
Alleen als ik het water hoor vallen in een radiator. Check eens per jaar of ik bij moet vullen. En probeer dan zo min mogelijk lucht het systeem in te jagen door eerst de slang te vullen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee ik ook niet. Maar geen getik of geklots of niet warm worden ook hier. Dus op zich vind ik het wel prima.quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, nou ja, zelf had ik in groep 8 even een dinnetje. Maar daarna duurde het wel weer even hoor
Hoiquote:
Kijk deze player.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had op de peuterspeelzaal 2 vriendinnetjes
Heb net wel sperzieboontjes op die misschien te kort gekookt warenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige mensen hier ontluchten regelmatig wel meer dan alleen de verwarming.
Hamasleider Wanheda.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, als je een 3e wereldoorlog wil
zo zoquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij waren er pas een paar mensen in mij geïnteresseerd vanaf m'n 16e. En die lieten dat zo subtiel merken dat ik dat jaren later pas door had.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
Nee verwarming heb ik hier ook nooit wat raars mee, ja die cv-ketel die in de error slaat, maar de verwarmingen zelf doen het primaquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar geen getik of geklots of niet warm worden ook hier. Dus op zich vind ik het wel prima.
er waren tenminste mensen in je geintresseerd, das al een stap verderquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij waren er pas een paar mensen in mij geïnteresseerd vanaf m'n 16e. En die lieten dat zo subtiel merken dat ik dat jaren later pas door had.
Ouwe hosselaarquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beestje heeft gewoon een dubbelleven. Whiept soms stiekem alluhaveldsla.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
!!
Maar goed, ik zie haar er wel voor aan
Denk dat het daar begonnen is voor je.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze was niet scheel, maar had wel een lui oog.
Uhmm, dat vind ik lastig inschatten omdat ik meer vergelijk met hoe ziek ik ben geweest en hoeveel beter het nu gaat t.o.v. daarvanquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:05 schreef Puala het volgende:
[..]
JeetjeEn hoe ver weg van je oude ik ben je nog als ik vragen mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |