Het is een AWB, als ik kijk bij de factuur van vorig jaar was het de F4 fout, de enige fout zonder herleidbare fout of omschrijving, alleen een verwijzing naar F1quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat irritant. Als je merk/type opzoekt is t dan een bekende kwaal?
Gazpacho cent.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gespaccent. Ik moest dit 3x lezen voordat ik door had wat er stond
meh wel balenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een AWB, als ik kijk bij de factuur van vorig jaar was het de F4 fout, de enige fout zonder herleidbare fout of omschrijving, alleen een verwijzing naar F1. En dat is een ontstekingsfout, maar hij ontsteekt wel maar lijkt dat niet goed te registreren, daarvoor was vorig jaar al die nieuwe printplaat maar die heeft dus niks geholpen.
Maar dat ding komt ook alweer uit 2012, dus zit ook wel een beetje op zijn eind
Ja zo'n schema hoeft ook weer niet zo punctueel natuurlijk, maar zou gerust een week of 6 op vakantie willen en dan weer een paar weekjes thuis ofzo, en dan weer even een weekje ergens heen, en dan weer even thuis en dan weer 3 weken ergens anders heen etc.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan, maar zou ik verder niet leuk vinden. Heb het prima naar m'n zin thuis, en heb graag m'n eigen spullen om me heen
Zo lang alweerquote:
iedereen die met eenquote:
gezelliequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:39 schreef bitterbal het volgende:
Lange dag zo met werk en daarna stiefmonster
Zoiets jaquote:
Als je geen tijdsbesef hebt?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Time flies when you're having, ehh, never mind.
Blijkbaarquote:
quote:
Nee k wil naar huisquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:42 schreef mschol het volgende:
[..]
iedereen die met eenin de trein zit mag best een keertje een noodrem meemaken
[..]
gezellie
had ze nog belangrijke dingen te vertellen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja laatste keer was vorige week zondag. Morgen gaat ze naar berlijn
Oh, dan gaan we je wel dingen vragen die buiten dat interessegebied vallen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
Voor de leesbaarheid van dit topic misschien wel beter als mensen mij niet te vaak vragen stellen over iets in mijn interessegebied eigenlijk.
Dat is dan al zo'n 16 maandenquote:
Klopt. Dat is makkelijker tellen ookquote:
Uh, dat lijkt mij ook wel jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:48 schreef essnhills het volgende:
Was wel 1 van de raarste dingen die ik ooit heb meegemaakt. Dat weekend voor ik ziek werd was ik naar een concert. Toen ik vanaf het station naar huis fietste in mijn jurkje was het rond middernacht maar je kon in de verte zien dat het nog niet eens helemaal donker was. Zomer zou net beginnen. Paar dagen later ging het lichtje uit en ergens in november werd ik weer 'wakker'. Toen was ik ineens weer mentaal aanwezig en toen was het buiten koud, donker, bomen waren kaal.
Dat was echt een bizarre ervaring
oh wow en wat heb je ook allemaal gemist in die periode. En t contrast qua weer, andermans leven enzo. Lijkt me heel gekquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:48 schreef essnhills het volgende:
Was wel 1 van de raarste dingen die ik ooit heb meegemaakt. Dat weekend voor ik ziek werd was ik naar een concert. Toen ik vanaf het station naar huis fietste in mijn jurkje was het rond middernacht maar je kon in de verte zien dat het nog niet eens helemaal donker was. Zomer zou net beginnen. Paar dagen later ging het lichtje uit en ergens in november werd ik weer 'wakker'. Toen was ik ineens weer mentaal aanwezig en toen was het buiten koud, donker, bomen waren kaal.
Nopesquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:48 schreef mschol het volgende:
[..]
had ze nog belangrijke dingen te vertellen?
Dit is denk ik niet zo heel lang nadat Prince opgenomen was in Nissan. En ik weet hoe hij er uit ziet. Maar dan houdt het wel op.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, dan gaan we je wel dingen vragen die buiten dat interessegebied vallen.
Wat kun je me vertellen over de Datsun Skyline GT-R uit 1971?
was je echt helemaal out?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:48 schreef essnhills het volgende:
Ik bedoel, ik weet wel dingen uit die maanden. Maar alles is wazig en staat een beetje buiten mijn normale herinneringen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, dat lijkt mij ook wel ja
Ik had het een beetje tegenovergesteld toen ik in het ziekenhuis lag. 2 maanden met een gereguleerde temperatuur en dan midden in juli in een hittegolf naar huisquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:48 schreef essnhills het volgende:
Ja in weken tellen doe je meestal alleen als je zwanger bentquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt. Dat is makkelijker tellen ook
Kijk zie je, dit is niet gelijk een heel epos in een postquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is denk ik niet zo heel lang nadat Prince opgenomen was in Nissan. En ik weet hoe hij er uit ziet. Maar dan houdt het wel op.
The worst way to time travel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:48 schreef essnhills het volgende:
Of als je al 13 jarige je eerste 'relatie' hebtquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in weken tellen doe je meestal alleen als je zwanger bent
Dpd gun je je ergste vijand nog niet toequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:52 schreef essnhills het volgende:
DPD zou vandaag langskomen. Maar ze zijn niet geweest
En van het garen ook nog niets gehoord
Ja. Dat is het ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:54 schreef Puala het volgende:
[..]
oh wow en wat heb je ook allemaal gemist in die periode. En t contrast qua weer, andermans leven enzo. Lijkt me heel gek
Wel een risico. Voor hetzelfde geld was ik compleet geobsedeerd door Japanse auto's uit de 70s en verdwijn ik twee dagen om een naslagwerk te tikken dat in zes volle posts moet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk zie je, dit is niet gelijk een heel epos in een post
13?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of als je al 13 jarige je eerste 'relatie' hebt
Gek toch dat je van ver weg naar dichterbij kan gaan qua interactie/beleving.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja. Dat is het ook
En het gekke is dat ik nog steeds regelmatig het gevoel heb dat ik af en toe weer wat meer wakker wordt. Bijna een jaar na die ervaring..
En anderen om mij heen zeggen dat ook. Dat ik dan ineens meer in het hier en nu ben en minder ver weg.
Maar volgens mij is ze en geen 13 en niet zwangerquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of als je al 13 jarige je eerste 'relatie' hebt
Om vervolgens te zien dat we binnen 30 seconden alweer op de volgende pagina zitten en niemand het gelezen heeftquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wel een risico. Voor hetzelfde geld was ik compleet geobsedeerd door Japanse auto's uit de 70s en verdwijn ik twee dagen om een naslagwerk te tikken dat in zes volle posts moet.
Hoe weet jij dat nou ? Niets is zekerquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar volgens mij is ze en geen 13 en niet zwanger
Daarom Delta Lloyd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou ? Niets is zeker
Nee dat niet, maar mijn brainfog was zo heftig dat ik mentaal gewoon niet aanwezig was.quote:
Ik verwacht niets minder.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Om vervolgens te zien dat we binnen 30 seconden alweer op de volgende pagina zitten en niemand het gelezen heeft
dat klinkt bizar..quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar mijn brainfog was zo heftig dat ik mentaal gewoon niet aanwezig was.
Geen tijdsbesef, de wereld was niet echt, ik was niet echt, kon helemaal niet nadenken (innerlijke stem was ook weg), kon ook nauwelijks een normale zin formuleren, geheugenproblemen..
Gelukkig is dat wel flink verbeterd maar sommige dingen heb ik nog steeds
Ja niet? Brugklas is toch wel het moment waarop je voor het eerst echt een vriendje of vriendinnetje hebt. Of in ieder geval flirten uitvindtquote:
Ugh, hittegolfquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had het een beetje tegenovergesteld toen ik in het ziekenhuis lag. 2 maanden met een gereguleerde temperatuur en dan midden in juli in een hittegolf naar huis
oh?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja niet? Brugklas is toch wel het moment waarop je voor het eerst echt een vriendje of vriendinnetje hebt. Of in ieder geval flirten uitvindt
Dit vraag je op FOK!?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja niet? Brugklas is toch wel het moment waarop je voor het eerst echt een vriendje of vriendinnetje hebt. Of in ieder geval flirten uitvindt
Misschien komt er dan wel een heel leerzaam en leuk verhaal uitquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wel een risico. Voor hetzelfde geld was ik compleet geobsedeerd door Japanse auto's uit de 70s en verdwijn ik twee dagen om een naslagwerk te tikken dat in zes volle posts moet.
quote:
Hebben jullie op de middelbare school nooit een vriendinnetje gehad, al was het voor 2 weken?quote:
Glashelder, Interpolis.quote:
Neequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie op de middelbare school nooit een vriendinnetje gehad, al was het voor 2 weken?
Long Covidquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Gek toch dat je van ver weg naar dichterbij kan gaan qua interactie/beleving.
En mag ik vragen, wat heb je (gehad)?
Nee ok, maar daar ga ik gemakshalve maar even van uitquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou ? Niets is zeker
nope, de meisjes moesten echt niks van mij weten hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie op de middelbare school nooit een vriendinnetje gehad, al was het voor 2 weken?
Ehhh. Ik waardeer je optimisme.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, nou ja, zelf had ik in groep 8 even een dinnetje. Maar daarna duurde het wel weer even hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, nou. Dat zijn toch wel redelijk standaard puberteit dingen, niet?
Jazekerquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
doen jullie weleens je verwarming ontluchten? Moet elk jaar schijnbaar https://radar.avrotros.nl(...)P2DoSJtYNrClXLTOC_Gc
ik deed dat in vorige huis.. geen idee of het hier moet ivm centraal geregeld gebeurenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
doen jullie weleens je verwarming ontluchten? Moet elk jaar schijnbaar https://radar.avrotros.nl(...)P2DoSJtYNrClXLTOC_Gc
Ja helemaal ingepakt in het verband aan alle kanten waar van alles uitlekt en dan lekker een woonkamer van 29 gradenquote:
Ja hallo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ok, maar daar ga ik gemakshalve maar even van uit
Sommige mensen hier ontluchten regelmatig wel meer dan alleen de verwarming.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Laat 'm elk jaar in September door een verwarmingsbedrijf servicen, neem aan dat ze dat ook doen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog nooit gedaan volgens mijquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou zie je.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, nou ja, zelf had ik in groep 8 even een dinnetje. Maar daarna duurde het wel weer even hoor
quote:
Ik had op de peuterspeelzaal 2 vriendinnetjesquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was het ookquote:
Alleen als ik het water hoor vallen in een radiator. Check eens per jaar of ik bij moet vullen. En probeer dan zo min mogelijk lucht het systeem in te jagen door eerst de slang te vullen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee ik ook niet. Maar geen getik of geklots of niet warm worden ook hier. Dus op zich vind ik het wel prima.quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, nou ja, zelf had ik in groep 8 even een dinnetje. Maar daarna duurde het wel weer even hoor
Hoiquote:
Kijk deze player.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had op de peuterspeelzaal 2 vriendinnetjes
Heb net wel sperzieboontjes op die misschien te kort gekookt warenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige mensen hier ontluchten regelmatig wel meer dan alleen de verwarming.
Hamasleider Wanheda.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, als je een 3e wereldoorlog wil
zo zoquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij waren er pas een paar mensen in mij geïnteresseerd vanaf m'n 16e. En die lieten dat zo subtiel merken dat ik dat jaren later pas door had.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
Nee verwarming heb ik hier ook nooit wat raars mee, ja die cv-ketel die in de error slaat, maar de verwarmingen zelf doen het primaquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar geen getik of geklots of niet warm worden ook hier. Dus op zich vind ik het wel prima.
er waren tenminste mensen in je geintresseerd, das al een stap verderquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij waren er pas een paar mensen in mij geïnteresseerd vanaf m'n 16e. En die lieten dat zo subtiel merken dat ik dat jaren later pas door had.
Ouwe hosselaarquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beestje heeft gewoon een dubbelleven. Whiept soms stiekem alluhaveldsla.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
!!
Maar goed, ik zie haar er wel voor aan
Denk dat het daar begonnen is voor je.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze was niet scheel, maar had wel een lui oog.
Uhmm, dat vind ik lastig inschatten omdat ik meer vergelijk met hoe ziek ik ben geweest en hoeveel beter het nu gaat t.o.v. daarvanquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:05 schreef Puala het volgende:
[..]
JeetjeEn hoe ver weg van je oude ik ben je nog als ik vragen mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |