Kan ik beter een aanslag plegen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
HAHAHAHAHA goeden garp.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
Nu weer C O N C E N T R E R EN !![]()
Jaquote:
Alweer?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:39 schreef bitterbal het volgende:
Lange dag zo met werk en daarna stiefmonster
Het is een AWB, als ik kijk bij de factuur van vorig jaar was het de F4 fout, de enige fout zonder herleidbare fout of omschrijving, alleen een verwijzing naar F1quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat irritant. Als je merk/type opzoekt is t dan een bekende kwaal?
Gazpacho cent.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gespaccent. Ik moest dit 3x lezen voordat ik door had wat er stond
meh wel balenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een AWB, als ik kijk bij de factuur van vorig jaar was het de F4 fout, de enige fout zonder herleidbare fout of omschrijving, alleen een verwijzing naar F1. En dat is een ontstekingsfout, maar hij ontsteekt wel maar lijkt dat niet goed te registreren, daarvoor was vorig jaar al die nieuwe printplaat maar die heeft dus niks geholpen.
Maar dat ding komt ook alweer uit 2012, dus zit ook wel een beetje op zijn eind
Ja zo'n schema hoeft ook weer niet zo punctueel natuurlijk, maar zou gerust een week of 6 op vakantie willen en dan weer een paar weekjes thuis ofzo, en dan weer even een weekje ergens heen, en dan weer even thuis en dan weer 3 weken ergens anders heen etc.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan, maar zou ik verder niet leuk vinden. Heb het prima naar m'n zin thuis, en heb graag m'n eigen spullen om me heen
Zo lang alweerquote:
iedereen die met eenquote:
gezelliequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:39 schreef bitterbal het volgende:
Lange dag zo met werk en daarna stiefmonster
Zoiets jaquote:
Als je geen tijdsbesef hebt?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Time flies when you're having, ehh, never mind.
Blijkbaarquote:
quote:
Nee k wil naar huisquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:42 schreef mschol het volgende:
[..]
iedereen die met eenin de trein zit mag best een keertje een noodrem meemaken
[..]
gezellie
had ze nog belangrijke dingen te vertellen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja laatste keer was vorige week zondag. Morgen gaat ze naar berlijn
Oh, dan gaan we je wel dingen vragen die buiten dat interessegebied vallen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
Voor de leesbaarheid van dit topic misschien wel beter als mensen mij niet te vaak vragen stellen over iets in mijn interessegebied eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |