Ja weet niet... hangt er vanaf of ik dan onbeperkt budget hebquote:
Ja dat budget is eigenlijk het enige dat me er van weerhoudquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja weet niet... hangt er vanaf of ik dan onbeperkt budget heb
Anders wordt het ook zo karig
Ja, ik denk dat mijn max op 3 weken isquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:30 schreef mschol het volgende:
[..]
na 2 weken zou ik al gillend gek aan het worden zijn
Even de loterij winnenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat budget is eigenlijk het enige dat me er van weerhoud
na 2 weken wil ik wel weer werkenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat mijn max op 3 weken is
En dan wil ik naar huis
Mijn max is 2-3 weken en dan wil ik ook wel weer lekker naar huis.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:30 schreef mschol het volgende:
[..]
na 2 weken zou ik al gillend gek aan het worden zijn
Gespaccent. Ik moest dit 3x lezen voordat ik door had wat er stondquote:veters, een bies van sweaterstof, gespaccent, ritssluiting aan de zijkant en een gewatteerde
Willen is een groot woord.quote:
Nog steeds al die mensen dood.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aangezien hamas de eigen bevolking als schild gebruikt.
Met een pantykous om je hoofd.quote:
Wat irritant. Als je merk/type opzoekt is t dan een bekende kwaal?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, dit kwaaltje heeft die sinds een jaar of 2 zodra het buiten kouder wordt. Dan schiet de thermostaat beneden ook regelmatig in de F melding maar hij blijft het wel gewoon doen. Vorig jaar heb ik de hele printplaat in dat ding laten vervangen en zijn alle leidingen nagelopen en schoongemaakt. Toen deed die het even een paar dagen normaal maar dat was ook snel voorbij.
Oh ik ook. Las steeds ge-spaccentquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gespaccent. Ik moest dit 3x lezen voordat ik door had wat er stond
Nou offer jezelf ook op danquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We hebben toch teveel mensen
ik heb een tijdje in de WW gezeten ooit en muren kwamen na die tijd wel op mij af..quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik eigenlijk nooit last van.
Veel mensen die vrolijk met resin printers beginnen onderschatten hoe ongezond het spul is. Dus ik wilde er niet te luchtig (whehe) over doen.quote:
Ja je kunt toch ook gewoon 3 weken gaan, even een weekje thuis en dan weer 3 weken etc.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn max is 2-3 weken en dan wil ik ook wel weer lekker naar huis.
Kan, maar zou ik verder niet leuk vinden. Heb het prima naar m'n zin thuis, en heb graag m'n eigen spullen om me heenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je kunt toch ook gewoon 3 weken gaan, even een weekje thuis en dan weer 3 weken etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |