quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ook, maar de eerste 3 maanden hadden ze mn maandbedrag op 407 euro gezet wat ook al veel te veel was
Alsof die zandbakdownies een excuus nodig hebben om oorlogje te voerenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, dat weten we nog niet.![]()
Al hebben de Palestijnen er nu natuurlijk wel belang bij om Israël in een kwaad daglicht te zetten in de hoop dat Iran en Hezbollah in de strijd stappen.
Dacht ik ook gelijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:20 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, dan blijft de prijs gelijk maar halen ze het regeltje plastic toeslag van de bon af..
Ja nou maar hopen dat het niet klopt allemaal maar dat zal wel niet :pquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Palestijnse gezondheidsautoriteiten zeggen dat bij een Israëlische luchtaanval op een ziekenhuis in Gaza-Stad honderden mensen om het leven zijn gekomen. Ze gaan uit van minstens 500 doden. Het bericht is nog niet uit onafhankelijke bron bevestigd.
Ik las brownies.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof die zandbakdownies een excuus nodig hebben om oorlogje te voeren
Die kans is dan weer wel behoorlijk groot jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:20 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, dan blijft de prijs gelijk maar halen ze het regeltje plastic toeslag van de bon af..
Klinkt als code rood dus beter niet de weg op dan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet thuis. Dan is het schransfestijn..
Zou ik ook een heel stuk liever hebbenquote:
Mja, het zal in geen gezellige familie-bbq zijn geweest nee.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nou maar hopen dat het niet klopt allemaal maar dat zal wel niet :p
Brownies maken met chocoladebaardjes.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ik ook een heel stuk liever hebben
Prima. Heb toch een hotelquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als code rood dus beter niet de weg op dan.
Had een kind kunnen verzinnen van tevoren, maar die zijn te slim voor in de Kamer.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit was wel goed nieuws Inspectie noemt toeslag op plastic niet uitvoerbaar, Tweede Kamer wil ervan af
Ontploffen niet in je hand, maar wel in je mond.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Brownies maken met chocoladebaardjes.
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach ja, leuk spaarpotje zo wel. Kan ik meteen de vakantie gaan boeken
Deze man gaat vrouwen hosselen tijdens de meet.quote:
"We hebben het geprobeerd."quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had een kind kunnen verzinnen van tevoren, maar die zijn te slim voor in de Kamer.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ontploffen niet in je hand, maar wel in je mond.
Erg allemaal. Komt nooit meer goed ditquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, het zal in geen gezellige familie-bbq zijn geweest nee.
Het enige dat ze opblazen is je buikquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ontploffen niet in je hand, maar wel in je mond.
een meet met gewenste intimiteiten?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze man gaat vrouwen hosselen tijdens de meet.
Als je slim bent dan ga je ook de kamer niet inquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had een kind kunnen verzinnen van tevoren, maar die zijn te slim voor in de Kamer.
Een weekje maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |