SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik rond de 1100 terug
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:11 schreef essnhills het volgende: [..] Volgens mij was het prima Nederlands
En ik maak door brainfog af en toe ook rare constructies
![]()
stond hamas daar met een raketlanceer installatie?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:16 schreef bitterbal het volgende:
Lees op de nos dat de tuin van ziekenhuis is gebombardeerd buda
Ja dat heb ik ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]Soms weet ik wel dat de zin niet helemaal goed loopt, maar weet dan ook niet echt wat er precies mis mee is en hoe ik het beter moet zeggen
Palestijnse gezondheidsautoriteiten zeggen dat bij een Israėlische luchtaanval op een ziekenhuis in Gaza-Stad honderden mensen om het leven zijn gekomen. Ze gaan uit van minstens 500 doden. Het bericht is nog niet uit onafhankelijke bron bevestigd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:16 schreef bitterbal het volgende:
Lees op de nos dat de tuin van ziekenhuis is gebombardeerd buda
Nee, Wattenschijfje stond daar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:16 schreef mschol het volgende:
[..]
stond hamas daar met een raketlanceer installatie?
Neuh, dit kwaaltje heeft die sinds een jaar of 2 zodra het buiten kouder wordt. Dan schiet de thermostaat beneden ook regelmatig in de F melding maar hij blijft het wel gewoon doen. Vorig jaar heb ik de hele printplaat in dat ding laten vervangen en zijn alle leidingen nagelopen en schoongemaakt. Toen deed die het even een paar dagen normaal maar dat was ook snel voorbij.quote:
Ook, maar de eerste 3 maanden hadden ze mn maandbedrag op 407 euro gezet wat ook al veel te veel wasquote:
Oftewel gewoon even lekker stokenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Palestijnse gezondheidsautoriteiten zeggen dat bij een Israėlische luchtaanval op een ziekenhuis in Gaza-Stad honderden mensen om het leven zijn gekomen. Ze gaan uit van minstens 500 doden. Het bericht is nog niet uit onafhankelijke bron bevestigd.
ik weigerquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:18 schreef CherryLips het volgende:
Zaterdag natte sneeuw dus stoken is geen overbodige luxe.
Belgisch nieuws kijk, daar hebben ze het de hele dag alleen maar over 2 dode voetbalsupportersquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:18 schreef CherryLips het volgende:
Nou, dat rondje nos.nl was weer genoeg voor vandaag.
Dit was wel goed nieuws Inspectie noemt toeslag op plastic niet uitvoerbaar, Tweede Kamer wil ervan afquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:18 schreef CherryLips het volgende:
Nou, dat rondje nos.nl was weer genoeg voor vandaag.
Nou ja, dat weten we nog niet.quote:
Que.quote:
Dan ben je toch niet thuis. Dan is het schransfestijn..quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:18 schreef CherryLips het volgende:
Zaterdag natte sneeuw dus stoken is geen overbodige luxe.
Ja oké dat is wel mooi.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit was wel goed nieuws Inspectie noemt toeslag op plastic niet uitvoerbaar, Tweede Kamer wil ervan af
Regelmatigquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:13 schreef essnhills het volgende:
Hebben jullie ook steeds dat je gewoon over posts heenkijkt en ze dan pas ziet als iemand anders ze quote?
mja, dan blijft de prijs gelijk maar halen ze het regeltje plastic toeslag van de bon af..quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit was wel goed nieuws Inspectie noemt toeslag op plastic niet uitvoerbaar, Tweede Kamer wil ervan af
Moet ik mezelf niet te pletter rijden met die sneeuw.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet thuis. Dan is het schransfestijn..
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ook, maar de eerste 3 maanden hadden ze mn maandbedrag op 407 euro gezet wat ook al veel te veel was
Alsof die zandbakdownies een excuus nodig hebben om oorlogje te voerenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, dat weten we nog niet.![]()
Al hebben de Palestijnen er nu natuurlijk wel belang bij om Israėl in een kwaad daglicht te zetten in de hoop dat Iran en Hezbollah in de strijd stappen.
Dacht ik ook gelijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:20 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, dan blijft de prijs gelijk maar halen ze het regeltje plastic toeslag van de bon af..
Ja nou maar hopen dat het niet klopt allemaal maar dat zal wel niet :pquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Palestijnse gezondheidsautoriteiten zeggen dat bij een Israėlische luchtaanval op een ziekenhuis in Gaza-Stad honderden mensen om het leven zijn gekomen. Ze gaan uit van minstens 500 doden. Het bericht is nog niet uit onafhankelijke bron bevestigd.
Ik las brownies.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof die zandbakdownies een excuus nodig hebben om oorlogje te voeren
Die kans is dan weer wel behoorlijk groot jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:20 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, dan blijft de prijs gelijk maar halen ze het regeltje plastic toeslag van de bon af..
Klinkt als code rood dus beter niet de weg op dan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet thuis. Dan is het schransfestijn..
Zou ik ook een heel stuk liever hebbenquote:
Mja, het zal in geen gezellige familie-bbq zijn geweest nee.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nou maar hopen dat het niet klopt allemaal maar dat zal wel niet :p
Brownies maken met chocoladebaardjes.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ik ook een heel stuk liever hebben
Prima. Heb toch een hotelquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als code rood dus beter niet de weg op dan.
Had een kind kunnen verzinnen van tevoren, maar die zijn te slim voor in de Kamer.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ontploffen niet in je hand, maar wel in je mond.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Brownies maken met chocoladebaardjes.
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach ja, leuk spaarpotje zo wel. Kan ik meteen de vakantie gaan boeken
Deze man gaat vrouwen hosselen tijdens de meet.quote:
"We hebben het geprobeerd."quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had een kind kunnen verzinnen van tevoren, maar die zijn te slim voor in de Kamer.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ontploffen niet in je hand, maar wel in je mond.
Erg allemaal. Komt nooit meer goed ditquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, het zal in geen gezellige familie-bbq zijn geweest nee.
Het enige dat ze opblazen is je buikquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ontploffen niet in je hand, maar wel in je mond.
een meet met gewenste intimiteiten?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze man gaat vrouwen hosselen tijdens de meet.
Als je slim bent dan ga je ook de kamer niet inquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had een kind kunnen verzinnen van tevoren, maar die zijn te slim voor in de Kamer.
Een weekje maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |