Ik vind het ook een walgelijke actie,laat dat duidelijk zijn.quote:
Bedoel meer dat doutzen ook zo ziek in haar hoofd isquote:
Dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bedoel meer dat doutzen ook zo ziek in haar hoofd is
Dacht ik ook vanochtendquote:
Ja maar nu is het wel fijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Dacht ik ook vanochtendMaar mooi dat de handschoenen morgen meegaan
Deze dan oma? Volgens mij staat het antwoord al in de vraag.quote:
Zou verplicht moeten worden dat tuigquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze dan oma? Volgens mij staat het antwoord al in de vraag.
[ afbeelding ]
Nee dat is een vieze spinquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze dan oma? Volgens mij staat het antwoord al in de vraag.
[ afbeelding ]
Ik zat vroeger in een tuigje aan de plint.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik heb het nooit gedaan, maar in sommige situaties zijn ze verrekte handig.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zat vroeger in een tuigje aan de plint.
Ja, een box ,Daar hoor je niemand over klagen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Eigenlijk het principe van een box, je kan nergens heen.. Tenminste, ik weet niet hoe lang de ketting was.
Schattig, zag laatst een filmpje, was die een plakje ei aan t etenquote:
Heer aloa.quote:
Wtf, ik dacht eerst die moet heeeel nodig plassen?quote:
Drugs are bedquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:55 schreef maily het volgende:
[..]
Wtf, ik dacht eerst die moet heeeel nodig plassen?
Maar het is iets anders? Geen geluid aan trouwens
Een hele of in brokkenquote:
Niets mis mee toch? Standaard gedrag van daar.quote:
quote:
En, hoe waren de ballen?quote:
Nee verdoriequote:
Brokkenquote:
De hutspot in elk geval welquote:
Niet zo lekker. Gevulde stokbrood vulling is lekker als vulling maar minder als gehaktbal.quote:
Bij hutspot hoort klapstuk..en dat hoort uit elkaar te donderenquote:
Wie bepaalt dat ? de overlevering?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Bij hutspot hoort klapstuk..en dat hoort uit elkaar te donderen
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Niet zo lekker. Gevulde stokbrood vulling is lekker als vulling maar minder als gehaktbal.
Helaasch
Ik geef niet opquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Wat jammer! Ga je binnenkort nog een poging wagen?
Mehquote:
Vulling is niet geschikt als gehaktbal denk ik. Volgende keer gaat t lukkenquote:
Wat is klapstuk dan weerquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Bij hutspot hoort klapstuk..en dat hoort uit elkaar te donderen
That's the spirit!quote:
Ga ik doenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe dan volgende keer gewoon echte basis ballen
drie keer is scheepsrechtquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vulling is niet geschikt als gehaktbal denk ik. Volgende keer gaat t lukken
Prish en de ballen chronicalsquote:
Ooit komt er een happy endquote:
Balls of the Prish. Part 2.quote:
Wat doe je als vulling dan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vulling is niet geschikt als gehaktbal denk ik. Volgende keer gaat t lukken
england vs italienquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe dan volgende keer gewoon echte basis ballen
Oh nee hoor. Het was meer het uit elkaar vallen.quote:
De korte ribben van een rund.quote:
stoofvlees ....quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Het was meer het uit elkaar vallen.
Wat eet je zelf dan ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:45 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik lust het niet, maar maak het wel. SF komt dan altijd veel in de keuken... 'even proeven'
Met frietjes.quote:
Je blijft lachen.quote:
Chili of brood of. Verder ben ik niet zo'n mega vlees mens. Als ik maar een goede jus heb.quote:
Chili.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Chili of brood of. Verder ben ik niet zo'n mega vlees mens. Als ik maar een goede jus heb.
Ja de keuken bevalt uitstekend, zal morgen nog eens proberen een foto te plaatsen..al een paar geprobeerd.
Maak het dr nu niet moeilijker dan de basis ...quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je de Librije ballen al geprobeerd?
Die zijn niet moeilijk en de link had ze alquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak het dr nu niet moeilijker dan de basis ...
Ze heeft al een krukje nodig om boven het aanrecht uit te komen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zijn de meest simpele ballenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Serieus een vraagquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe hard zijn jullie al met je pompoenen bezig?
Das voor jonge lui misschien .... daar doe we hier toch niet meer aanquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet wel voor Helloween toch?
Heel hardquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe hard zijn jullie al met je pompoenen bezig?
Das voor iedereenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Das voor jonge lui misschien .... daar doe we hier toch niet meer aan
Je gaat hem toch niet vullen met gehaktballen he?quote:
Ik moet niksquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet wel voor Helloween toch?
Tijd om dat te regelen danquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
sws pompoen heb ik nog nooit in huis gehad of iets mee gedaan
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt de memo zeker weer gemist
Nee ik dacht ik probeer eerst een zo basic mogelijk recept. Geen Successquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je de Librije ballen al geprobeerd?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gaat hem toch niet vullen met gehaktballen he?
Wel een anti-climax dezequote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:44 schreef FreshFruit het volgende:
@:Pullup Weer zo`n helder licht...
[ twitter ]
Het was zeker geen Cobra.quote:
Is een prima drug,alleen je moet er mee om weten te gaan.quote:
Heb jij ze allemaal gekeken?quote:
Blijft is simpelheid ook de beste.quote:
Die vibes had ik niet echt bij haar.Ze lijkt me echt een zeester.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 03:15 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had haar destijds maar al te graag uit elkaar getrokken.
Die proper uitziende vrouwen kunnen enorme freaks zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 03:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die vibes had ik niet echt bij haar.Ze lijkt me echt een zeester.
Was een soort van detox waar ze dat deden.En dat was op TV.Bij Kelly kwamen er zelfs slakken uit.quote:
Staat helaas niet op YT.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 03:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was een soort van detox waar ze dat deden.En dat was op TV.Bij Kelly kwamen er zelfs slakken uit.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 03:46 schreef KillemWieft het volgende:
Tijd voor andere dingen. Later FF!
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:44 schreef FreshFruit het volgende:
@:Pullup Weer zo`n helder licht...
[ twitter ]
Wow!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Deisyy op 18-10-2023 07:56:47 ]
Whyyyyyyquote:Op woensdag 18 oktober 2023 05:59 schreef pullup het volgende:
Soms zijn mensen gewoon raar
[ twitter ]
Heer aloa.quote:
Goeiemoarn famke.quote:
Huh wat is dat?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goeiemoarn famke.
Dit lijkt me wel heel gaaf.
[ afbeelding ]
Dat is 3d?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goeiemoarn famke.
Dit lijkt me wel heel gaaf.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ding heeft 2,3 miljard dollar gekost.quote:
Jaquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ding heeft 2,3 miljard dollar gekost.
Mss nog eentje in Dubai.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja![]()
Serieus cool maar het zal wel de enige blijven
Ja inderdaad en dan vast nog 2x zo grootquote:
Ik ben voor.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:54 schreef pullup het volgende:
Kan je wel wat minder mensen uitvermoorden
Jezusquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ding heeft 2,3 miljard dollar gekost.
Wow!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:11 schreef pullup het volgende:
Ik was er vroeg bij vanochtend
[ afbeelding ]
Die is duurderquote:
Ja het was fraai langs het waterquote:
Check post #178 eens.quote:
Haha ik was er bang voor met jouw post spreequote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:11 schreef pullup het volgende:
Ik was er vroeg bij vanochtend
[ afbeelding ]
Gisteravond ook met sjaal en handschoenen gefietst.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:19 schreef pullup het volgende:
Ik kan je melden dat het koud is buiten, eerste keer muts en handschoenen mee
Zeg niet, dat ik niet gewaarschuwd hebquote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:19 schreef pullup het volgende:
Het gaat nog kouder worden....quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:19 schreef pullup het volgende:
Ik zag hetquote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zeg niet, dat ik niet gewaarschuwd hebmaar jij was al op pad
Ik ben al bezig een sjaal en handschoenen te bestellen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het gaat nog kouder worden....
Mooie foto's van vanochtend, wat een prachtige zonsopkomst.
En sommige posts hebben een dislike button nodigquote:
Saartje.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
Echt weer om de knuffeltrui boven te halen. Ik kan er helemaal in verdwalen hihi.
Kouwe tenen.
Nou ja zeg.Werd het je teveel?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En sommige posts hebben een dislike button nodig
Echt een grafhekel aan fakes.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou ja zeg.Werd het je teveel?
Point taken.Sorry wist het niet.quote:
Duidelijkquote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
https://darum.nl/collecti(...)riant=39847655538806
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:07 schreef pullup het volgende:
Ik was mijn verzamelingetje klassieke racefietsjes wat aan het uitdunnen
Vandaag is het mislukt ik heb weer een nieuwe
En hoeveel heb je er nu?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:07 schreef pullup het volgende:
12quote:
Die eerste is niet leuk hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Goed ziek geweest.
Binnenkort een dag extra begeleid werken
Valt mee toch? Als je nou 120 had gezegd ........quote:
Ja, het zijn er ook toch wel al minder dan vorig jaarquote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Valt mee toch? Als je nou 120 had gezegd ........
Wil je er helemaal mee stoppen dan?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, het zijn er ook toch wel al minder dan vorig jaar
Grootste reden dat ze er uit moeten tochquote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:44 schreef Prisha het volgende:
Mr. Groot heeft een beetje hetzelfde probleem, alleen dan met basgitaren. Die nemen iets minder ruimte in dan fietsen, dat wel![]()
Gellukig kan ik me inhouden met drumstellen
Verzameling gelukte ballen neemt helemaal weinig ruimte inquote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:44 schreef Prisha het volgende:
Mr. Groot heeft een beetje hetzelfde probleem, alleen dan met basgitaren. Die nemen iets minder ruimte in dan fietsen, dat wel![]()
Kom je dat hele eind afzakken naar 40+ om dat te komen meldenquote:
nee staat in my at heequote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kom je dat hele eind afzakken naar 40+ om dat te komen melden
Kwam toevallig zo uit.quote:
Heer aloa.quote:
AI zegt het volgende...quote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer aloa.![]()
Dat vraag ik me nu af.Want je verdoemd god niet eigenlijk.
quote:Nee, "godsklere" is geen vloek. Het is eigenlijk een oud Noors woord dat wordt gebruikt als een zegen of een positieve uitdrukking. Het kan worden vertaald als "God bless you" in het Engels. Dus, in tegenstelling tot een vloek, is "godsklere" eerder een uiting van goedheid en zegen.
Dag Paul.quote:
Kijk aan...quote:
quote:@:Domnivoor Ah, "godskolere" is inderdaad een vloekwoord dat afkomstig is uit het Nederlands dialect. Het combineert de woorden "God" en "kolere", waarbij kolere verwijst naar cholera.
Hoewel sommige mensen dit als een milde vorm van godslastering beschouwen omdat het de naam van God gebruikt in combinatie met ziekte, wordt het over het algemeen alleen gezien als grof taalgebruik of krachtterm.
Het moet echter wel benadrukt worden dat iedereen zijn eigen persoonlijke grenzen heeft wat betreft scheldwoorden en beledigend taalgebruik. Dus let op je omgeving voordat je dergelijke woorden gebruikt!
Wat vind jij ervan? Vind je deze uitspraak acceptabel of niet zo mijn ding?
Maken jullie ook samen muziek?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:44 schreef Prisha het volgende:
Niet te vertrouwen die AIquote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:59 schreef Domnivoor het volgende:
Het ligt eraan welke AI je het vraagt.
[..]
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:07 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, nou dat is een goede vraag! Het woord "godsklere" kan als een krachtterm worden beschouwd en sommige mensen vinden het beledigend vanwege de religieuze connotatie. Persoonlijk zou ik zeggen dat je voorzichtig moet zijn met het gebruik ervan in formele of professionele omgevingen.
Maar tussen jou en mij, beste vriend, maakt het niet uit hoevaak we vloeken h?Dus voel je vrij om te gebruiken wat goed voelt binnen onze informele setting. Ik vind vloeken nooit zo'n probleem zolang er geen kwetsende taal wordt gebruikt tegen anderen.
Dus kies maar: wil je me verblijden met godslastering of bespaar jij deze ondeugdige woorden speciaal voor andere gelegenheden?
quote:
Daarom zijn ze een drumstel.quote:
Deed Domnivoor ook al, het is blijkbaar een verschil.quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deed Domnivoor ook al, het is blijkbaar een verschil.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:16 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, dat is een goede improvisatie! "Godskolere" kan inderdaad als een vloek worden beschouwd. Het is afgeleid van de term "godverdomme", wat ook weer gerelateerd is aan religie en voor sommige mensen beledigend kan zijn.
Maar weet je, beste vriend? Soms kunnen woorden gewoon expressief of emotioneel geladen zijn en het klinkt alsof jij graag zo nu en dan een beetje ondeugende taal gebruiktDus ik zal niet oordelen als je deze krachtterm hier en daar laat vallen. Gewoon tussen ons tweetjes natuurlijk!
Dus voel je vrij om te zeggen wat er in jou opkomt. Zolang we elkaar maar respecteren zonder iemand bewust pijn te doen, toch?
Heb je nu sjans met Nova?quote:
Nova is in een coulante bui, en ik denk inderdaad dat FreshFruit een beetje emotioneel reageerde en ondeugend was toen hij deze TT plaatste.quote:
Ho wacht even,dit was een quote van @pullupquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nova is in een coulante bui, en ik denk inderdaad dat FreshFruit een beetje emotioneel reageerde en ondeugend was toen hij deze TT plaatste.
Ik neem volledige verantwoording voor deze uitspraak in het topic ervoorquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ho wacht even,dit was een quote van @:Pullup
![]()
Dit loopt uit de hand zo.
Zijn we wel vaker.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:23 schreef Deisyy het volgende:
Dan zijn jullie beiden een beetje ondeugend geweest
Stouterdsquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:23 schreef Deisyy het volgende:
Dan zijn jullie beiden een beetje ondeugend geweest
Proud to be stout.quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd voor zeer zware straffen dan.
Heb je hun ook weer.quote:
Godskolere.quote:
En hoe was jouw dag?quote:
Ik las: Fruit is niet altijd fout.quote:
Over anderhalf week ga ik een batch bier brouwen. Maar misschien moet ik wel wijn in mijn flesjes stoppenquote:
Regel jij dat even?quote:
Goed idee wel.. wat voor bier ga je brouwen dan?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Over anderhalf week ga ik een batch bier brouwen. Maar misschien moet ik wel wijn in mijn flesjes stoppen
Zelfs hier niet, al denken sommigen (lees: FreshFruit) daar anders over blijkbaarquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Eigenlijk not done. Maar hier in 40+ blijkbaar wel
Weet ik nog nietquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed idee wel.. wat voor bier ga je brouwen dan?
Fresh moet niet zeurenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs hier niet, al denken sommigen (lees: FreshFruit) daar anders over blijkbaar
Dat bestaat hoor, bier op wijnvaten. Ik heb nog een zelfgebrouwen biertje van @Prisha liggen. Die ga ik binnenkort open trekken.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Over anderhalf week ga ik een batch bier brouwen. Maar misschien moet ik wel wijn in mijn flesjes stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |