Goede buren is echt zo fijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:38 schreef essnhills het volgende:
PostNL zou volgens de app vanmiddag komen. Dus ik dacht, het zonnetje schijnt, ik ga lekker naar buiten. Ben ik op precies het verste punt in mijn rondje, berichtje in de PostNL app: ja we komen tussen een half uur geleden en een uur.
En ja hoor, precies als ik de hoek om kom zie ik nog net die bus bij mij wegrijden
Gelukkig had de buurvrouw het aangenomen.
Wel heerlijk zonnetje buiten
Hier zijn het voornamelijk gepensioneerden. En ze zijn wel aardig jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
En een aardige buur. Hier gebeurt dat niet. Ik neem eigenlijk altijd wel aan, maar vice versa: nope.
Zekerquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goede buren is echt zo fijnBen ook erg blij met de mijne. Moet je maar net geluk mee hebben.
als we jou toch niet haddenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt het. Zie het als een gratis work-out
Ik heb hier een tandarts die dr Beck heet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik de Alblasserwaard heb je slager Bakker.
Benno Baksteen als er weer wat mis is met vliegtuigenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hier een tandarts die dr Beck heet.
Ik ben al blij dat ik geen last heb van mijn buurman. De vorige was een vreselijke aso-tokkie.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goede buren is echt zo fijnBen ook erg blij met de mijne. Moet je maar net geluk mee hebben.
Ik moet mezelf eraan herinneren dat ik volgend voorjaar een stel vlinderstruiken ga stekken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:42 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij moet ik de tuin snoeien vanavond. Een struik wordt te zwaar en laat zijn takken hangen
Ik kan je geruststellen, die woont nu naast mijquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik geen last heb van mijn buurman. De vorige was een vreselijke aso-tokkie.
E. Aardewerk bij Kunst en Kitsch.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Benno Baksteen als er weer wat mis is met vliegtuigen
Leuke inhoud van t pakketje?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:38 schreef essnhills het volgende:
PostNL zou volgens de app vanmiddag komen. Dus ik dacht, het zonnetje schijnt, ik ga lekker naar buiten. Ben ik op precies het verste punt in mijn rondje, berichtje in de PostNL app: ja we komen tussen een half uur geleden en een uur.
En ja hoor, precies als ik de hoek om kom zie ik nog net die bus bij mij wegrijden
Gelukkig had de buurvrouw het aangenomen.
Wel heerlijk zonnetje buiten
Voorzitter van pluimvee Nederland Hennie de Haanquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wij hebben ook wel een beetje met opzet een rustig dorp met 95% koophuizen uitgezocht, dacht dat verkleint de kans op aso buren in ieder gevalquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik geen last heb van mijn buurman. De vorige was een vreselijke aso-tokkie.
Burgemeester Zomerdijk die last had van zijn winterdijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja dan kun je niet anders dan huisarts worden, met zo'n naam. Of laborant in een ziekenhuisquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Er was eerst ook een huisarts die dr Griep heette.
Ja, die zocht ik. Helaas gestopt: https://www.pluimveeweb.n(...)-als-voorzitter-nvp/quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voorzitter van pluimvee Nederland Hennie de Haan
Succes met het oplossen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is echt heel auw. Gelukkig heb ik er geen 'schuld' aan. Ik houd sowieso niet van de 'blame game', het is echt wel een lullige fout en nu is het zaak het op te lossen. Gistermiddag ook al een. Dat scoort niet lekker. Nu is het eenmaal de klant die niet gemeld heeft dat de hele url structuur veranderd is, maar de ander is gewoon niet geteste functionaliteit. Ik was die tijd niet ingepland, maar toch, eerste die ze aankijken: "waarom heb je dit niet gezien"
Woordvoeder Hennie de Haan van de Pluimveehouders.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Er was eerst ook een huisarts die dr Griep heette.
Olga, ben jij het?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
één, twee, drie, vier, iedereen gaat afvallen hier![]()
![]()
Heel fijn ijzerdraadquote:
Is dat voor de bruiloft?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heel fijn ijzerdraadrolletjes bloemdraad van slechts 0,4mm dik.
Dat verwerk ik in de bloemblaadjes voor de bloemen die ik ga hakenin de randen meehaken zodat ze mooi vormbaar zijn
Nu het garen nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |