Dertien, veertien, vijftien, zestien, weg met dikke trienquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Negen, tien, elf, twaalf, niet meer lijken op een zwaalf![]()
![]()
Ik heb ze half sept gestekt in een grote bloempot en op t terras staan. En volgens mij doen ze t allemaal. Vlinderstruiken zijn heel sterkquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon meteen in maart buiten zetten of eerst binnen?
Het zijn sowieso wel zuipschuiten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yea, she's on crack.
Zeventien, achttien, negentien, twintig, niet meer schransen als een bigquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dertien, veertien, vijftien, zestien, weg met dikke trien
Als ze het zelfs bij mij doen op het balkonquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb ze half sept gestekt in een grote bloempot en op t terras staan. En volgens mij doen ze t allemaal. Vlinderstruiken zijn heel sterk![]()
Ja maar...quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 12:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeventien, achttien, negentien, twintig, niet meer schransen als een big![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 12:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
![]()
Ik eet verse pasta. Wel met spekjes, dus een big....quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 12:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
![]()
Nee, dank jequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele maand december maar de bleekselderij en de watertjes.
Buda voor piloot bij de MALEVquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Negen, tien, elf, twaalf, ...... [Helaas, er is in de Nederlandse taal geen enkel woord dat rijmt op twaalf]
Van de trap?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
één, twee, drie, vier, iedereen gaat afvallen hier![]()
![]()
Ja, wel dood. Kun je geen info meer uit krijgen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 12:09 schreef Ama het volgende:
Dader in Brussel hebben ze eindelijk gevonden.
Oh ja ik las alleen dat ze nog niet wisten of hij nog leefde.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, wel dood. Kun je geen info meer uit krijgen.
Alsof we het motief niet wetenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, wel dood. Kun je geen info meer uit krijgen.
Waarom hebben we dat nou weerquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 12:26 schreef Ama het volgende:
Wist niet dat we ook een boom van het jaar hebben.
Boom van het jaar staat in Oisterwijk - https://nos.nl/l/2494378
Oh, het gaat me niet om het motiefquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 12:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof we het motief niet weten![]()
Opgeruimd staat netjes
Geef het plebs brood en spelenquote:
Heeft Etto daar nu al een huis gekocht?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 12:26 schreef Ama het volgende:
Wist niet dat we ook een boom van het jaar hebben.
Boom van het jaar staat in Oisterwijk - https://nos.nl/l/2494378
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |