Op de achtergrond zullen de diplomatieke lijnen natuurlijk roodgloeiend staan de hele dag. Daarnaast zal Israël bepaalde garanties willen van de VS.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:18 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ik moet nog maar zien eigenlijk of dat hele grondoffensief wel gaat gebeuren in dichtbevolkt gebied als Gaza. New York Post had het eerst over het weer, dat was vannacht ok, gebeurde niks. Nu Spiegel als Biden is geweest...

Hamas moet toch echt opgedoekt worden, anders blijf je deze situatie houden. Dat is niet alleen verschrikkelijk voor Israël, maar ook voor onschuldige Palestijnse burgers die Hamas verafschuwen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:24 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik denk ook meer dat het een strategische dreiging is, om Hamas gek te maken. .

Staat dat ze autistisch is. Kan veel verklaren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:06 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Vind het wel gek dat ze spreekt zonder emotie, je zou haar bijna een beetje vrolijk kunnen noemen aan haar gezichtsuitdrukking te zien. Of ze kan het enorm goed verbergen

Nouja ik bedoel het grondoffensief op zichzelf ook los van garanties van buitenlandse partijen. Gaza staat vol met flats en krappe straatjes. Hoe weet je zeker dat ergens in een flat niet iemand van Hamas met een sniper gaat schieten? Schijnbaar ook genoeg burgers die wel blijven, dus je kunt niet zo maar iedereen neerschieten die je ziet daar. En die ondergrondse tunnel systemen die ze vast niet allemaal precies in beeld hebben en hoe Hamas daardoor heen gaat. En met tanks kun je alleen over grotere wegen. Hoe praktisch is een grondoffensief. Het is het voor Israël niet waard als het je veel levens gaat kosten. En gaat ook leven van veel burgers in Gaza kosten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Op de achtergrond zullen de diplomatieke lijnen natuurlijk roodgloeiend staan de hele dag. Daarnaast zal Israël bepaalde garanties willen van de VS.

Bij dit soort zaken moet je wel een bron plaatsenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:28 schreef Werkperd het volgende:
In Israël worden sinds een paar dagen op systematische wijze Palestijnen die de Israëlische nationaliteit hebben, uit werk gezet. Ook een teken van racisme.

Hier in Nederland durven Joodse kinderen niet meer naar school! Is iets verder van het conflict af, maar ook niet normaal.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:28 schreef Werkperd het volgende:
In Israël worden sinds een paar dagen op systematische wijze Palestijnen die de Israëlische nationaliteit hebben, uit werk gezet. Ook een teken van racisme.

En geldt dat opdoeken ook voor de extremistische regering van Netanyahu?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hamas moet toch echt opgedoekt worden, anders blijf je deze situatie houden. Dat is niet alleen verschrikkelijk voor Israël, maar ook voor onschuldige Palestijnse burgers die Hamas verafschuwen.

Plus 1 miljoen Palestijnen die drie dagen geleden verzocht zijn uit hun huis te vertrekken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:24 schreef PS. het volgende:
[..]

Je weet dat netanyahu politiek gezien dead man walking is hé?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En geldt dat opdoeken ook voor de extremistische regering van Netanyahu?

Tja, oorlog is nooit leuk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Plus 1 miljoen Palestijnen die drie dagen geleden verzocht zijn uit hun huis te vertrekken.

Ja, dat weet ik.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je weet dat netanyahu politiek gezien dead man walking is hé?
Niet nee, want nationale regering, blah, maar als dit wat rustiger wordt.

Dode mensen doet me echt helemaal niks, maar dingen met dieren doet me echt wel wat.quote:

Zojuist gehoord op tv. Presentator had wel een Israëlische bron opgenoemd maar helaas wil google niet meewerken omdat er een berg andere propaganda headlines getoond wordt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bij dit soort zaken moet je wel een bron plaatsen

Maar ik mag het fenomeen "5e colonne" niet benoemen volgens sommige mensen want dat is stigmatiserend. Het filmpje van deze haatheks ken ik al jaren en zij is niet van één of andere fringe vereniging in de VS ofzo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:38 schreef Zoddie het volgende:
3 minuten filmpje.
Voelt zo vreemd aan dat mensen zo hard kunnen zijn.
Helemaal het laatste stukje.

Nee, die zijn gewoon democratisch verkozen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En geldt dat opdoeken ook voor de extremistische regering van Netanyahu?

500.000 soldaten optrommelen en er niets mee doen behalve dreigen? Lijkt mij niet, die gaan echt wel naar binnenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:24 schreef PS. het volgende:
[..]

25 steken was blijkbaar niet genoeg voor de vrolijke blanke man en stak voor een 26'ste keer zijn mes in het klein lichaampje van een 6 jarige moslimkind. Wie hoort dus wie wat te vrezen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Hier in Nederland durven Joodse kinderen niet meer naar school! Is iets verder van het conflict af, maar ook niet normaal.
En misschien worden die Palestijnen wel voor de eigen veiligheid naar huis gestuurd. Kan me voorstellen dat op een werkplek de emoties hoog oplopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |