6 maanden binnenzitgenot.quote:
Voor een zondagje wel lekker hoor. Heeft dan wel wat.quote:
Voor een zondag is het soms wel chill. Morgen ade, dus dit mag zondag ook wel danquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Voor een zondagje wel lekker hoor. Heeft dan wel wat.
Alleen weet je dat dit de m.o voor de aankomende maanden gaat zijn. Ja, wellicht wordt er iets aan de knopjes gedraait maar dit is wel zo'n beetje the default setting in de herfst en winter. Niet verwonderlijk dat mensen er sip van worden.
De ècht slechte dagen moeten dan nog komen... Die november/december dagen waarop het gaat van donker, naar enkele uren grijs dimlicht, en weer terug naar donker.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Voor een zondagje wel lekker hoor. Heeft dan wel wat.
Alleen weet je dat dit de m.o voor de aankomende maanden gaat zijn. Ja, wellicht wordt er iets aan de knopjes gedraait maar dit is wel zo'n beetje the default setting in de herfst en winter. Niet verwonderlijk dat mensen er sip van worden.
Ik hou wel van een rondje in de regen. Net dus terug, was een kort rondje. Het giet wel heel erg hard.quote:
Het giet oan herdquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:05 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Ik hou wel van een rondje in de regen. Net dus terug, was een kort rondje. Het giet wel heel erg hard.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook boeren zijn welkom op Fok!@:dkup
Bijna weekend idd.
Ik zag de laatste weken weer het maaien op de weilanden. Strobalen. Kroppen rode kool werden van het land gehaald.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:18 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
*gaat koei'n van stal haolen
En dan het liefst in Hengeloooooooquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag de laatste weken weer het maaien op de weilanden. Strobalen. Kroppen rode kool werden van het land gehaald.
Ik zou oprecht graag een week op de boerderie mee willen lopen.
Beetje tractor rijden, patronen in het land maaien, kolen van het land halen.
Iemand hier met een boerderij die nog een hulpje nodig heeft?
Bietje mais hakselen en dikke bak met biet'n rooienquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag de laatste weken weer het maaien op de weilanden. Strobalen. Kroppen rode kool werden van het land gehaald.
Ik zou oprecht graag een week op de boerderie mee willen lopen. Beetje tractor rijden, patronen in het land maaien, kolen van het land halen.
Iemand hier met een boerderij die nog een hulpje nodig heeft?
RIP @Zipportalquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 14:31 schreef dick_laurent het volgende:
Pohhhh die gevoelstemperatuur nu in 't noord'n. Alleen voor ekte bikkels
Deze regen mét kou is wel de absolute hel.quote:
Koud?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze regen mét kou is wel de absolute hel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |