Kan beter kouder worden en zonnig dan dit wisselvallige weer.quote:
Het is hier in het herfst halfjaar zelden koud EN zonnig. Het is nu tenminste droog, niet geheel grijs en graad of 13. Gister was het bewolkt en 5 graden. Doe me dan maar ditquote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kan beter kouder worden en zonnig dan dit wisselvallige weer.
Het was 12 graden gisteren.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:42 schreef INViCTuS het volgende:
Gister was het bewolkt en 5 graden.
Gisterochtend was het echt wel fris hier. Graad of 4/5 rond 8 uurquote:
Mooi staaltje scorebordjournalistiek weer dit. Het is voor het middaguur nergens warmer dan 10 graden geweest, en zeker voor 9:00, het moment dat de meeste mensen buiten komen voor de thuisplakkers onder ons, was het nog een stuk kouder dan dat.quote:
Ja, echt veel beter dit. Gewoon t shirt aan met werken. Vieze graf kou heb je echt niks aanquote:
Frietlandquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:13 schreef ondeugend het volgende:
Bizar... nog geen 9 graden in Assen en 17.5 in Brabant.
Kkkkkoud!
Was het maar bijna voorjaarquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:50 schreef Straatcommando. het volgende:
Lijkt wel een beetje voorjaar
Nou, het is hier de hele dag al grijs, heel erg nat en koud, nu 10 graden... blijkbaar maakt het nogal uit waar je bent (hier is Groningen).quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:50 schreef Straatcommando. het volgende:
Lijkt wel een beetje voorjaar
Hear hearquote:
Zeker waar, hoe meer ik in het zuiden was hoe beter het weer werd.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:18 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nou, het is hier de hele dag al grijs, heel erg nat en koud, nu 10 graden... blijkbaar maakt het nogal uit waar je bent (hier is Groningen).
10? Jeminee zeg.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:18 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nou, het is hier de hele dag al grijs, heel erg nat en koud, nu 10 graden... blijkbaar maakt het nogal uit waar je bent (hier is Groningen).
Ik fietste hier net niet alleen met winterjas, ook met dunne handschoenen.
Onder de grote rivieren is het het beste toevenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zeker waar, hoe meer ik in het zuiden was hoe beter het weer werd.
Oneens.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:49 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Is het al bijna
Alleen de herfst en de winter nog
[..]
Onder de grote rivieren is het het beste toeven
Op alle vlakken
Een kilometer of 2000 verder naar het zuiden, nog beterquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zeker waar, hoe meer ik in het zuiden was hoe beter het weer werd.
Jij kwam toch nooit voor 9u je nest uit?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi staaltje scorebordjournalistiek weer dit. Het is voor het middaguur nergens warmer dan 10 graden geweest, en zeker voor 9:00, het moment dat de meeste mensen buiten komen voor de thuisplakkers onder ons, was het nog een stuk kouder dan dat.
Maar gelukkig is het wel 15 gradenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 07:32 schreef Ponsai het volgende:
Vandaag en het weekend scheuren de wolken open zo te zien. Bah bah
Maar dan alleen droog met zon en een specifieke temperatuur?quote:
Nee hoor. Maar de vooruitzichten waren vorige week nog een veel kouder scenario waarbij de zon echt veel zou gaan schijnen. Dat heb ik uiteraard liever dan deze mix van vreemd "warm" weer (gisteren 18 graden..) en plensregen. Maar verder heeft echt herfstweer met veel regen ook z'n charmequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dan alleen droog met zon en een specifieke temperatuur?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maar gelukkig is het wel 15 graden
hahah, geen natte kattenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:30 schreef Bocaj het volgende:
[ afbeelding ]
YIKES!
Deze dag is verloren...![]()
Wat een mooie dag, wat een mooie dag... voor de dood!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:31 schreef THEFXR het volgende:
ja, die rebelse kinderen moeten onmiddellijk stoppen met de regendans, heel de dag dat gieten!
Ik vind het wel oprecht gezellig.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:27 schreef DemonRage het volgende:
Wat een onvervalscht herfstweer vandaag.
For sure. @RamboDirkquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:34 schreef Perrin het volgende:
Authentiek Hollandsch herfstweer, wat een traktatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |