Niet natuurlijk, deze mensen juichen geweld toe maar gaan zielig doen als ze zelf het slachtoffer zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:30 schreef Tekaschi het volgende:
Eens zien hoeveel van die miljoenen moslims nu de straten op gaan in Europa om te protesteren voor het feit dat onschuldige Europeanen wederom worden afgeslacht.
Nee, maar andersom is het wel vaak zo...quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
niet iedere migrant is een terrorist
Op de 22e even extra links stemmen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We moeten gewoon niet ons probleem maken van elke migrant/asielzoeker/illegaal die niet de juiste papieren op zak heeft of zegt dat niet te hebben.
Zit natuurlijk ook veel 'homegrown' tussen van migranten die hier al jaren zitten en die hier soms gewoon geboren zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:51 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nee, maar andersom is het wel vaak zo...
Zulke figuren waren al gek voor ze radicaliseerden...quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:12 schreef HiZ het volgende:
Ik vind het opvallend dat veel van die lui radicaliseren als ze hun zin niet krijgen.
Geen verblijfsvergunning? : ISIS!!!
Dat waren ze natuurlijk al.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:12 schreef HiZ het volgende:
Ik vind het opvallend dat veel van die lui radicaliseren als ze hun zin niet krijgen.
Vraag ze maar wat ze van Israël/Joden vinden, dan heb je je antwoord al..quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:02 schreef Zoddie het volgende:
Ik denk dat we nog aardig zouden schrikken als we zouden weten hoe groot deel van moslims in Nederland Hamas en Hezbollah steunen.
Selectiever? Gewoon helemaal niet. Als er goedkopere werknemers nodig zijn, kunnen we beter binnen Europa kijken naar de Zuid-Europese landen of naar bijv Zuid-Amerika.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zit natuurlijk ook veel 'homegrown' tussen van migranten die hier al jaren zitten en die hier soms gewoon geboren zijn.
Desalniettemin zou er veel selectiever nieuw volk uit Afrika en het Midden-Oosten binnen gehaald moeten worden. En niet alleen vanwege deze redenen.
Dat is niet gekomen door geen verblijfsvergunning, in Tunesie zelf stond hij ook al te boek als terreurverdachte, dat zal dan tevens ook wel de reden zijn waarom hij daar weg is gegaan, er stond hem waarschijnlijk een celstraf te wachten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:12 schreef HiZ het volgende:
Ik denk dat het wel duidelijk is voor ons dat ze geen binding met Nederland hebben.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:02 schreef Zoddie het volgende:
Ik denk dat we nog aardig zouden schrikken als we zouden weten hoe groot deel van moslims in Nederland Hamas en Hezbollah steunen.
Ik denk minimaal de helft.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:02 schreef Zoddie het volgende:
Leg eens uit waar je er praktisch mee naar toe gaat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We moeten gewoon niet ons probleem maken van elke migrant/asielzoeker/illegaal die niet de juiste papieren op zak heeft of zegt dat niet te hebben.
Had je al verteld hoe jij het zelf zou aanpakken?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 12:06 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Leg eens uit waar je er praktisch mee naar toe gaat.
Niet ons probleem of dumpen op zee is veel te makkelijk gedacht.
Niet ons probleem waar zo iemand naartoe moet, zijn/haar probleem. Het zijn niet onze staatsburgers.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 12:06 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze zijn op onze grond, dus als wij willen dat ze de unie verlaten is het weldegelijk ons probleem waar ze naartoe moeten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 12:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niet ons probleem waar zo iemand naartoe moet, zijn/haar probleem. Het zijn niet onze staatsburgers.
Wat zou jij doen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 12:21 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze zijn op onze grond, dus als wij willen dat ze de unie verlaten is het weldegelijk ons probleem waar ze naartoe moeten.
Het is niet ons probleem zou uitgangspunt in ons handelen moeten zijn. Van daaruit werken naar een oplossing voor dat het niet ons probleem is. We moeten het tot ons probleem maken dat het absoluut niet ons probleem is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 12:06 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als ze op onze grond zijn en weigeren(of niet kunnen) te vertrekken dan is het ons probleem om te bedenken hoe we ze wegkrijgen......quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 12:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is niet ons probleem zou uitgangspunt in ons handelen moeten zijn. Van daaruit werken naar een oplossing voor dat het niet ons probleem is. We moeten het tot ons probleem maken dat het absoluut niet ons probleem is.
Waarom?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 12:06 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen zouden schrikken. Als je een tijdje met ze hebt gewerkt, hun hebt gehoord en hebt meegemaakt en daarbij hebt gezien wat er in de afgelopen jaren in de maatschappij is veranderd, het eerder een bevestiging is van wat je weet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:02 schreef Zoddie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |