Ik ook als ik het weer eens gebruik. Moet zeggen dat ik op dagen dat ik met de auto ga meer energie over heb, zelfs als ik 2x in de file sta.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:31 schreef bitterbal het volgende:
Oké bus kapot rijdt. Wordt zo moe van dat ov
Waarom niet? Ik hoor daar steeds meer mensen over het laatste jaar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bevalt eigenlijk niemand in de praktijk.
Misschien omdat mensen het in willen zetten als ruimteverwarming ipv als een "ik wil het op dit specifieke plekje warmer hebben"?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik hoor daar steeds meer mensen over het laatste jaar.
In de file staan is gewoon ‘me time’… in tegenstelling tot OV met hoestende en pratende mafkezen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook als ik het weer eens gebruik. Moet zeggen dat ik op dagen dat ik met de auto ga meer energie over heb, zelfs als ik 2x in de file sta.
Ik zal hier een review schrijven in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien omdat mensen het in willen zetten als ruimteverwarming ipv als een "ik wil het op dit specifieke plekje warmer hebben"?
Is goed voor de billetjesquote:
Noise cancelling headphonesquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
In de file staan is gewoon ‘me time’… in tegenstelling tot OV met hoestende en pratende mafkezen.
Human cancelling headphones is wat ik wil.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Noise cancelling headphones![]()
Oke stopt het hoesten niet maar je hoort het gepraat niet
Ja niet genoeg chauffeursquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
In Eindhoven gaan ook weer minder bussen rijden. Zo krijg je mensen wel in het OV
Op mijn route blijven ze netjes naar de stad rijden omdat het de route naar het vliegveld is, maar veel lijnen gaan een stuk minder rijden.
Ah ok, had geen idee hoe het werkte.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien omdat mensen het in willen zetten als ruimteverwarming ipv als een "ik wil het op dit specifieke plekje warmer hebben"?
Weet ik niet, omdat het in theorie een mooi verhaal is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik hoor daar steeds meer mensen over het laatste jaar.
Jij kan er wel op liggen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:44 schreef bitterbal het volgende:
Hoe dicht moet je bij zon infra rood panel zitten?
quote:
Waar chauffeurs staat moet winst komen te staan. Stop de tijd.quote:
stquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar chauffeurs staat moet winst komen te staan. Stop de tijd.
Wat win ik?
Koptelefoon met een kleine geschutskoepel bovenop.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Human cancelling headphones is wat ik wil.
Snap hem nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar chauffeurs staat moet winst komen te staan. Stop de tijd.
Wat win ik?
Als ze beter betalen, komen (of blijven) er vanzelf wel meer chauffeurs. Maar winst moet minimaal x bedrag zijn, dus betalen ze bagger voor de workload.quote:
Knutsel dit eens.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Koptelefoon met een kleine geschutskoepel bovenop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |