Dit is niet eens niveau DrFlash puzzel. Hier hebben ze er ook een buslijn uitgegooid omdat het blijkbaar niet winstgevend was. En nu gaan er minder mensen met de enige overgebleven lijn omdat je een toeristische route krijgt die twee keer zo lang duurt en dus ook duurder isquote:
Pheno zegt dat er niet genoeg winst gemaakt wordt en dat daarom minder OV rijdt.quote:
Beetje ala garden sniper, maar dan niet met water.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Koptelefoon met een kleine geschutskoepel bovenop.
Oh, soms is er ook een “meer loon kan niet zonder verlies te gaan draaien”. Als ze kaartjes nog duurder maken gaan er nog minder mensen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pheno zegt dat er niet genoeg winst gemaakt wordt en dat daarom minder OV rijdt.
Maar wij kunnen ook geen personeel vinden voor dat soort banen, en kunnen ook niet meer betalen anders gaan we verlies draaien. Dus weet niet in hoeverre het echt om winst gaat.
Die zijn er vast ook welquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Human cancelling headphones is wat ik wil.
Had je maar niet in een gehucht moeten wonenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ach ja, jullie hebben nog OV.
Hoi vriendjequote:
3cmquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:44 schreef bitterbal het volgende:
Hoe dicht moet je bij zon infra rood panel zitten?
Yess.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Beetje ala garden sniper, maar dan niet met water.
Heel de provincie zonder aanbesteding.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had je maar niet in een gehucht moeten wonen
[..]
Als je mensen echt in openbaar vervoer wil hebben mag het best geld kosten. Toch?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pheno zegt dat er niet genoeg winst gemaakt wordt en dat daarom minder OV rijdt.
Maar wij kunnen ook geen personeel vinden voor dat soort banen, en kunnen ook niet meer betalen anders gaan we verlies draaien. Dus weet niet in hoeverre het echt om winst gaat.
Die verwijzing kende ik wel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:53 schreef Pheno het volgende:
De stop de tijd was een verwijzing naar zo’n quiz op tv.
Yo ik zag dus dat mensen die veel een koptelefoon dragen daar een deuk in hun hoofd krijgenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Noise cancelling headphones![]()
Oke stopt het hoesten niet maar je hoort het gepraat niet
Blijkbaar dus niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je mensen echt in openbaar vervoer wil hebben mag het best geld kosten. Toch?
Mweh, OV is typisch zoiets wat van belastingen betaald zou moeten worden imo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Snap uberhaupt niet waarom een staatsbedrijf winst zou moeten makenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, OV is typisch zoiets wat van belastingen betaald zou moeten worden imo.
Ja, maar dan moet de overheid er meer geld in stoppen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je mensen echt in openbaar vervoer wil hebben mag het best geld kosten. Toch?
Omdat dit staatsbedrijven zijn die in buitenlandse handen zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Snap uberhaupt niet waarom een staatsbedrijf winst zou moeten maken
Eens, zoals in Luxemburg. Alleen heeft Nederland volgens mij niet genoeg belastinggeld over om dat te betalen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Yo ik zag dus dat mensen die veel een koptelefoon dragen daar een deuk in hun hoofd krijgen
Dit. Privatisering is daar niet goed voor geweestquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn net Brabanders.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, zie net een filmpje waar twee Belgen zien hoe die haatbaard zijn geweer laadt en vervolgens begint te schieten.
“Da was sgieten”
Joh, echt
Omdat het ov geen staatsbedrijf isquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Snap uberhaupt niet waarom een staatsbedrijf winst zou moeten maken
Dit zegt m'n moeder ook steeds.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet ik niet, omdat het in theorie een mooi verhaal is.
Maar dan heb je zo’n warm ding boven je hangen en krijg je koude voeten en de luchtstroom blijft ook koud
dit ja..quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien omdat mensen het in willen zetten als ruimteverwarming ipv als een "ik wil het op dit specifieke plekje warmer hebben"?
Same.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Zou wel zo'n IR-mat op mn bureau willen, want heb vooral snel last van koude handen achter de pc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |