'The Electronic Intifada', haha, dat klinkt als een hele neutrale bron. Op dat soort sites zul je inderdaad vast genoeg hartstikke zielige verhalen kunnen lezen over vermeend 'onderdrukte' Arabieren.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er is wel landbouw en die export wordt af en toe door een buurland gefrustreerd. Israël heeft naast de muur op Palestijns grondgebied een 300/500 meter brede bufferzone ingesteld, relatief vruchtbare grond, als een Palestijn daar komt kan die doodgeschoten worden (tot nu toe zeker 50 doden)
Geniet van die zielige Palestijntjes
https://www.ochaopt.org/c(...)ise-mohammed-s-story
https://gisha.org/en/exit(...)rem-shalom-crossing/
https://electronicintifad(...)oney-blockading-gaza
From the time Israel imposed its blockade on Gaza in 2007 up until November 2014, a monthly average of 13.5 trucks left Gaza carrying exports – just one percent of the monthly average of goods shipped out just prior to the closure.
The trickle of exports that Israel permits from Gaza go primarily to European markets, but this is only allowed through Israeli export companies that profit from the situation by taking commissions and selling Gaza products for far higher prices than they pay the producers.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hoeveel van deze flatgebouwen stonden in de buurt van een munitieopslag?
Tsja. Dat lui zoals jij daar mee zouden komen is oké, de Volkskrant of de Verenigde Naties waren ook al dubieuze bronnen dus dikke prima. Houd je ogen goed open Howardquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
'The Electronic Intifada', haha, dat klinkt als een hele neutrale bron. Op dat soort sites zul je inderdaad vast genoeg hartstikke zielige verhalen kunnen lezen over vermeend 'onderdrukte' Arabieren.
Het wordt wel steeds duidelijker hoe deze beeldvorming dan ook bij bepaalde mensen ontstaat. Die worden compleet in een fuik gezogen van zulke propaganda, dat is een hele zorgwekkende ontwikkeling.
Dat was daar toch?quote:
En een aanslag?? in Brusselquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:21 schreef Mr.Silencer het volgende:
Er zijn signalen dat Damascus (vliegveld) weer wordt aangevallen.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:21 schreef Mr.Silencer het volgende:
Er zijn signalen dat Damascus (vliegveld) weer wordt aangevallen.
Een aanslag in Brussel? Waar komt dat vandaan?quote:
Heel eenvoudig. Door de feiten te aanschouwen en niet direct in de emotie te zitten. Het is een feit dat Hamas munitie opslaat in de Gazastrook, grootschalig. We hebben al meerdere video's met secundaire en tertiaire explosies kunnen aanschouwen. Het is een feit dat Hamas strijders en communicatiemiddelen herbergt in deze flats. Met andere woorden, dit filmpje, hoe enorm triest ook, zegt niks zonder context. Dit is een filmpje dat je ook van Iraaks Mosul of Syrisch Raqqa na de campagne tegen IS had kunnen maken.quote:
Niet zoveel. En dat is zeer triest, dat Hamas dit tussen de dichtbevolkte gebieden opslaat. Idem met die raket installaties.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat kunnen die mensen daar aan doen die daar wonen
Niet bijster veel maar ze zijn kind van de rekening. Israël kan er ook niet veel aan doen dat zij zich daar verschansten en ervoor kozen 1.300 onschuldigen af te slachten.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat kunnen die mensen daar aan doen die daar wonen
Ja daarvandaanquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:24 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Een aanslag in Brussel? Waar komt dat vandaan?
Edit: https://www.hln.be/brusse(...)rimeter-in~a6922587/
Ik ben daar niet mee eens sorry.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Heel eenvoudig. Door de feiten te aanschouwen en niet direct in de emotie te zitten. Het is een feit dat Hamas munitie opslaat in de Gazastrook, grootschalig. We hebben al meerdere video's met secundaire en tertiaire explosies kunnen aanschouwen. Het is een feit dat Hamas strijders en communicatiemiddelen herbergt in deze flats. Met andere woorden, dit filmpje, hoe enorm triest ook, zegt niks zonder context. Dit is een filmpje dat je ook van Iraaks Mosul of Syrisch Raqqa na de campagne tegen IS had kunnen maken.
Mosul:
[ afbeelding ]
Raqqa:
[ afbeelding ]
Ja of gewoon een liquidatie.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:31 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
WTF man
https://x.com/Marco_mhm/status/1713983366662344755?s=20
Hoe vind jij dat Israel deze shit uit zou moeten schakelen?quote:
Of gewoon een islamtische aanslag:quote:
Je bent het er niet mee eens dat dat de reden is dat ik dat kan zeggen? Nou ja, prima dat mag hoor. Maar kan je uitleggen waarom je het er niet mee eens bent?quote:
Oh ik wist niet dat Zweden daar speeldequote:Op maandag 16 oktober 2023 20:34 schreef damsco het volgende:
[..]
Of gewoon een islamtische aanslag:
Dader riep volgens getuigen “Allahu akbar”
De Waalse krant Sudinfo schrijft dat een daders van de schietpartij in Brussel “Allahu akbar” zou geroepen hebben en dat hij vuurde met een Kalasjnikov-achtig wapen vanop zijn scooter. Hij droeg een helm en een fluorescerend vest. De twee slachtoffers zouden een truitje gedragen hebben met de Zweedse kleuren, wellicht in het kader van de voetbalwedstrijd van de Rode Duivels, die vanavond in Brussel tegen Zweden spelen.
Men kan natuurlijk gaan luisteren naar IDF maar ik kan me voorstellen dat ze daaraan twijfelen want één het is al niet hun beste vriend en twee de beloftes die Israel maakte over grensovergang bij Egypte komen ze niet na dus hoe betrouwbaar is hun informatie dan?quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Niet zoveel. En dat is zeer triest, dat Hamas dit tussen de dichtbevolkte gebieden opslaat. Idem met die raket installaties.
Ik hoop echt dat de bevolking de routes kiest die het IDF aan geeft, en niet gewoon blijft afwachten of doet wat Hamas wil. Ook toen waren er al kaartjes vanuit de IDF welke wijken waar naar toe konden.
Ik ook, en het zal allemaal weer met de mantel der liefde bedekt worden.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Die aanslagen gaan we meer zien de komende tijd ben ik bang
Niet.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe vind jij dat Israel deze shit uit zou moeten schakelen?
Zelfs vandaag zijn er weer weet ik veel hoeveel raketten op Israël afgevuurd.
Welke beloften heeft Israel gemaakt aan de Palestijnse inwoners over die grensovergang?quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Men kan natuurlijk gaan luisteren naar IDF maar ik kan me voorstellen dat ze daaraan twijfelen want één het is al niet hun beste vriend en twee de beloftes die Israel maakte over grensovergang bij Egypte komen ze niet na dus hoe betrouwbaar is hun informatie dan?
Allemaal de schuld van de 'rijke witte man' natuurlijk.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ook, en het zal allemaal weer met de mantel der liefde bedekt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |